Uitstekende keuze!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar tóch ga ik nu Terminator 2 kijken
Je had toch gesolliciteerd voor een studie aan een universiteit of is er ook iets van een oriëntatiejaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!
Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!
Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht dat UGG's 300 euro waren, dus dat valt mee. Ze zitten wel lekker en warm
Ik heb ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.
quote:
Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?
Een jaar kan natuurlijk ook, maar ik ben toch benieuwd naar de reden waarom het maar een jaar is. Heb je al eerder een langere periode in het buitenland gezeten terwijl je niemand daar kende? Als dat de reden is waarom je het mogelijk korter wil laten duren dan is het misschien geen slecht plan om het studeren zelf nog even uit te stellen en eerst een jaar doorbrengen met in het buitenland zitten en/of werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!
Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!
In Back to the Future was het geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzo
Zo stond het gewoon in het scriptquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Back to the Future was het geen enkel probleem. Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.
Nee, maar dat terzijdequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo stond het gewoon in het script
Je kan sowieso de toekomst niet veranderen
bij de teletijd machine van professor Barabas kleden ze zich van te voren gewoon om in de juiste kledij van het tijdbeeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?
zowaar ik Daniël heet:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, kun je vertellen waarom Daniël in de leeuwengrot is geworpen?
En mistig hier...quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo goedemorgen stelletje langslapers.
Ik wil toch even melden dat ik het weer helemaal niets vind. Nat grijs en net wat warmer dan eerder deze week.
Het schijnt een oude grap te zijn bij scholen en seminars als er een ingewikkelde vraag gesteld wordtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie dat ik ook wel eens zomaar roep dat het antwoord 42 is, gewoon om te kijken of mensen snappen waar ik het over heb? En dat terwijl ik het nooit zelf gelezen heb.
Ik ben een wannabe-nerd.
10kg in een maand?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
Lub, bedankt voor het posten van het verhaal van Daniël.![]()
Goedemorgen allemaal. Ik ga op dieet en ik begin vandaag. Vanmorgen 20 minuten op de fiets gezeten. Wilde eigenlijk een uur, maar er was geen zak meer op tv en ik kan echt niet tegen Nederland in beweging.![]()
En ik houd alles wat ik eet bij op de site van het voedingscentrum. Ik dacht dat ik dat ruim een jaar geleden heel fanatiek had gedaan, maanden achter elkaar. Maar het ging maar om een maand en in die maand ben ik toen 10 kg afgevallen.![]()
En daarna leerde ik Sven kennen.
Iets meer dan een maand. 5 weken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10kg in een maand?
Dat is slecht
Dat wil ik ook
Ja fietsen vind ik ook veel leuker en is inderdaad langer vol te houden. Maar je verbrandt dan ook minderquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand. 5 weken.![]()
In die maand heb ik heel veel zalm gegeten.En elke dag heel braaf volkorenbrood met rosbief of rookvlees. En 2 stuks fruit natuurlijk.
En dan elke week minstens 1 keer een uur tot anderhalf uur baantjes trekken en om de dag een kwartier rennen. Nu wil ik dat weer gaan doen, maar dan fietsen ipv rennen. Fietsen kan ik ook langer volhouden dan een kwartier.
Als ik met mijn gewicht ga rennen is dat denk ik niet goed voor m'n scheenbenen. Ik wil er eerst wat af. Daarbij fiets ik niet heel sloom. Ik heb hem in een hoge stand en fiets me helemaal gek. 't Zweet druppelde net op de grond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fietsen vind ik ook veel leuker en is inderdaad langer vol te houden. Maar je verbrandt dan ook minder
Beter fiets je een 20 minuen als warming up en ga je daarna een stukje rennen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk ook weer beginnen op de sportschool. Mijn spullen liggen al klaar
Dan doe je het goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik met mijn gewicht ga rennen is dat denk ik niet goed voor m'n scheenbenen. Ik wil er eerst wat af. Daarbij fiets ik niet heel sloom. Ik heb hem in een hoge stand en fiets me helemaal gek. 't Zweet druppelde net op de grond.![]()
Goedemorgen.
Hoognodig werken. En kijken naar het eindresultaat van de stucadoorquote:
Ja mijn werk is behoorlijk ingekakt. Maar dat kan nu dus wat meer aandacht krijgen. Daarbij zit er een aardige deal in de pijplijn dus bovenop wat ik nu weer ga opbouwen komt er straks wat extra werk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Soempie het volgende:
Je doet zoveel aan het huis, dat je eigen werk natuurlijk wat minder aandacht krijgt.Staan er trouwens nog reizen op de planning? Dat is ook alweer een tijdje terug: Amerika en Engeland ed.
Dat vond/ vind ik dus ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef Nembrionic het volgende:
Het is meer dan een half jaar geleden dat ik weg ben geweest en dat is toch echt heeeeel erg te lang geleden voor mij
Ik dacht dat je heel verstandig was door MSN uit te laten tijdens het werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
Denk ik al: wat is het rustig op mijn MSN. Staat het icoontje er nog maar is 'ie blijkbaar gecrashed
Doet 'ie vaker. En net op momement dat het helemaal niet handig is
Ik heb MSN nodig voor werkquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je heel verstandig was door MSN uit te laten tijdens het werken.![]()
Ik ga even m'n hoofdstuk uitlezen en dan naar de supermarkt.
Als ik mijn huidige weegschaal mag geloven dan ben ik 10kg kwijt in vergelijking met een jaar geleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik ook zo'n 20 kilo kwijt wil, waarvan er nu zo'n 5 kilo daadwerkelijk al verdwenen zijn?
Het probleem is alleen dat ik nauwelijks kan sporten vanwege mijn knie.
Hardlopen lukt niet meer, fietsen zou nog een optie zijn.
Maar ik val in slaap op een hometrainer en met dit weer buiten fietsen vind ik ook niet echt geweldig.
Zwemmen schijnt een goede sport te zijn voor mensen met knieproblemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik ook zo'n 20 kilo kwijt wil, waarvan er nu zo'n 5 kilo daadwerkelijk al verdwenen zijn?
Het probleem is alleen dat ik nauwelijks kan sporten vanwege mijn knie.
Hardlopen lukt niet meer, fietsen zou nog een optie zijn.
Maar ik val in slaap op een hometrainer en met dit weer buiten fietsen vind ik ook niet echt geweldig.
Wat voor les is het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zwemmen schijnt een goede sport te zijn voor mensen met knieproblemen![]()
Ik ben waarschijnlijk voor niks naar school gegaan, aangezien ik zwaar zit te overwegen om de les te skippenOh nee, niet helemaal voor niets want ik ga zo een herkansing van het 2de jaar inleveren.
quote:WAT geen kusje!?
In een sms of email bericht wordt de boodschap niet altijd begrepen.
Je hebt het vast zelf wel eens meegemaakt.
Deze miscommunicatie kan zelfs leiden tot spanningen in je relatie.
Wil jij deze spanningen met je partner voorkomen? Grijp dan nu je kans! Schrijf je in voor de workshop “Digitale Miscommunicatie? Niet In Mijn Relatie!”
De workshop zal plaatsvinden op:
29 januari 2009
11:15 – 12:15 uur
Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgenquote:
Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgen
Kopen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doen
Oh ik dacht meer aan zoiets:quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kopen?
Dat moet je zó doen:
[ afbeelding ]
omgquote:
Nee dan doe ik het liever zelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Of:
[ afbeelding ]
Dan hoef je voor de rest van het seizoen geen huiswerk meer te doen
Jaquote:
Goed zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toch maar braaf naar het lokaal gegaanEn ik denk dat ik me nu eens met een andere 'herkansing' ga bezighouden, ook van het 2de jaar. Herkansing is tussen haakjes want ik heb nooit iets ingeleverd
Dat betekent dat het heel moeilijk is? Of dat je je schaamt omdat het zo makkelijk is en je het nog niet gedaan hebt?quote:
Nu ik ga rekenen komt dat uit op "maar" 8 a 9 woorden per minuutquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tot nu toe getypt en ook daadwerkelijk in het werkstuk beland: 1585 woorden. Niet gek, zeker niet als je weet dat ik pas rond een uur of 11 (waarschijnlijk nog wat later) ben begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |