abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 13 januari 2009 @ 22:53:08 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_65010516
Maar tóch ga ik nu Terminator 2 kijken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:11:38 #227
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65011430
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar tóch ga ik nu Terminator 2 kijken
Uitstekende keuze!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:27:29 #228
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_65012139
Hoi!

Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_65012264
Uggs kosten 180 euro!
Dacht dat ze maar 45 waren.
Het is schapenvacht.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:38:19 #230
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_65012595
Ik dacht dat UGG's 300 euro waren, dus dat valt mee. Ze zitten wel lekker en warm
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_65012610
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!

Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!
Je had toch gesolliciteerd voor een studie aan een universiteit of is er ook iets van een oriëntatiejaar?
pi_65012641
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht dat UGG's 300 euro waren, dus dat valt mee. Ze zitten wel lekker en warm
Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:40:16 #233
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_65012676
Nee ik ga via een bureau en dat biedt ook éénjarige programma's aan de universiteit aan. In de VS heb je sowieso een orientatiejaar
Die ene aanmelding is dan weliswaar 'voor niets' geweest (de essay's zal ik nog wel nodig hebben )
Live from Chicago
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:40:50 #234
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_65012696
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:

[..]

Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.
Ik heb ze niet hoor
Live from Chicago
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:41:44 #235
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_65012745
Ik ga maar weer nadenken en slapen enzo...
Live from Chicago
pi_65012774
Dat lijkt me veel beter, PS. Stel dat het je niet bevalt, is het geen probleem, een jaar is nog uit te houden.
Californië toch? En wanneer krijg je te horen of je bent aangenomen?
pi_65012814
Oh, niet te veel nadenken, anders lukt het slapen niet.
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:03:52 #238
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 01:06:08 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_65015654
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Uitstekende keuze!
Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje

Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 01:09:48 #240
39237 crew  H_T
2733
pi_65015742
Wat ik wel mooi vind bij Terminator 2 (maar ook bij andere films) is dat je kan zien dat het echt een hele hoop geld heeft gekost. Erg knap bij T2 vind ik ook dat sommige van de special effects er geloofwaardiger uitzien dan effecten van dezelfde categorie uit veel recentere films
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:11:26 #241
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65015788
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje

Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?
Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 01:11:49 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_65015801
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!

Een jaar kan natuurlijk ook, maar ik ben toch benieuwd naar de reden waarom het maar een jaar is. Heb je al eerder een langere periode in het buitenland gezeten terwijl je niemand daar kende? Als dat de reden is waarom je het mogelijk korter wil laten duren dan is het misschien geen slecht plan om het studeren zelf nog even uit te stellen en eerst een jaar doorbrengen met in het buitenland zitten en/of werken.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 01:12:53 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_65015833
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzo
In Back to the Future was het geen enkel probleem . Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:19:45 #244
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65015965
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

In Back to the Future was het geen enkel probleem . Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.
Zo stond het gewoon in het script

Je kan sowieso de toekomst niet veranderen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 01:46:54 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_65016436
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Zo stond het gewoon in het script

Je kan sowieso de toekomst niet veranderen
Nee, maar dat terzijde
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:58:58 #246
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_65016601
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

bij de teletijd machine van professor Barabas kleden ze zich van te voren gewoon om in de juiste kledij van het tijdbeeld
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  woensdag 14 januari 2009 @ 02:02:18 #247
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_65016646
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, kun je vertellen waarom Daniël in de leeuwengrot is geworpen?
zowaar ik Daniël heet:

Daniël in de leeuwenkuilKoning Darius, de Meder, had zo'n groot rijk dat hij van oost naar west en van zuid naar noord honderdtwintig stadhouders nodig had om zijn zaken te regelen. Boven hen stelde hij drie rijksbestuurders aan. Een van hen was Daniël, een balling uit Judea, die zo schrander en rechtvaardig was dat Darius hem over het gehele koninkrijk wilde aanstellen. Dit nu zinde de andere rijksbestuurders en de stadhouders niet. Afgunst rees in hen op en zij spanden samen tegen Daniël. De mannen zochten naar een reden om hem aan te klagen maar zij vonden er geen, want Daniël was de koning trouw. Toen zeiden zij tegen elkaar: "Wij zullen tegen deze Daniël geen enkele grond voor een aanklacht vinden, tenzij wij iets tegen hem vinden in de dienst van zijn God."

En zij verzonnen een list, en zij zeiden tegen hun koning: "Alle rijksbestuurders van het koninkrijk, alle oversten, stadhouders, raadsheren en landvoogden hebben zich beraden en vinden dat er een koninklijk besluit moet worden uitgevaardigd en een verbod vastgesteld, dat ieder die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen. Vaardig dan nu, o koning, dat verbod uit en schrijf een bevelschrift, dat onveranderlijk is naar de wet der Meden en Perzen, die niet kan worden herroepen." En koning Darius deed wat zij hem vroegen.

Daniël wist dat het bevelschrift geschreven was maar trok zich net als elke andere dag terug in zijn vertrekken en loofde zijn God. Daar vonden de rijksbestuurders en stadhouders hem. Zij sleurden hem naar koning Darius en zeiden: "Daniël, een van de ballingen uit Judea, heeft geen acht geslagen op u, o koning. Heeft gij niet een verbod uitgevaardigd dat ieder mens die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen?" De koning, die zeer gesteld was op Daniël, zon op middelen om hem te bevrijden. Tot zonsondergang gaf hij zich de moeite hem te redden. Maar de mannen drongen bij Darius aan en zeiden: "Weet, o koning, dat het een wet van Meden en Perzen is, dat geen enkel verbod of besluit dat de koning heeft uitgevaardigd, veranderd kan worden."

Daarop sprak koning Darius tot Daniël: "Uw God, die gij zo volhardend dient, die bevrijde u!" Hij liet Daniël in de leeuwenkuil werpen en hij liet de leeuwenkuil afsluiten met een zware steen, en hij ging terug naar zijn paleis en vreesde het ergste. Maar toen de wilde dieren Daniël zagen, verwelkomden zij hem als honden die zich verheugen over de thuiskomst van hun baas, zij likten zijn handen en kwispelden met hun staart en hem werd geen haar gekrenkt. Terwijl dit gebeurde, verscheen in Judea een engel aan de profeet Habakkuk en zei: "Breng voedsel naar Daniël, die in de leeuwenkuil zit." En de engel greep Habakkuk bij diens haar en zette hem in de leeuwenkuil, waar hij en Daniël samen de avondmaaltijd genoten. Daarna bracht de engel Habakkuk terug naar Judea.

De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."

Toen gaf koning Darius het bevel om de vijanden van Daniël te halen. Zij zeiden dat de leeuwen geen honger hadden gehad, en dat Daniël om die reden ongeschonden was. Daarop nam de koning de proef op de som. Hij liet alle honderdtweeëntwintig vijanden van Daniël in de leeuwenkuil werpen, samen met hun vrouwen en kinderen, tweehonderdvierenveertig in getal, en de leeuwen hadden honger: allen werden in stukken gescheurd. Zelfs hun beenderen werden vermorzeld. En Daniël stond hoog in aanzien onder het koningschap van Darius en onder het koningschap van Kores, de Pers.

Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 02:02:36 #248
39237 crew  H_T
2733
pi_65016652
Ik ga naar m'n bed, morgen weer rond een uur of 9 op.
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 14 januari 2009 @ 03:46:48 #249
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65018218
Zo goedemorgen stelletje langslapers.

Ik wil toch even melden dat ik het weer helemaal niets vind. Nat grijs en net wat warmer dan eerder deze week.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:52:01 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_65018404
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo goedemorgen stelletje langslapers.

Ik wil toch even melden dat ik het weer helemaal niets vind. Nat grijs en net wat warmer dan eerder deze week.
En mistig hier...

Gisteren naar de musical 'Piaf' geweest met Liesbeth List en die was goed te doen.
Heel apart met een jonge Piaf en een oude Piaf die elkaars leven beschouwden c.q. er op terug keken.
Minimale cast van slechts 8 personen die vele dubbelrollen vervulden, maar desondanks wel geloofwaardig.
pi_65018465
klinkt wel leuk MM. Ik ken de levensloop van Piaf niet zo dus wat dat betret weet ik niet zo goed wat ik zou kunnen verwachten maar het idee van een oude en een jonge kan wel een leuke theatervorm opleveren.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:29:36 #253
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65019242
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie dat ik ook wel eens zomaar roep dat het antwoord 42 is, gewoon om te kijken of mensen snappen waar ik het over heb? En dat terwijl ik het nooit zelf gelezen heb.
Ik ben een wannabe-nerd.
Het schijnt een oude grap te zijn bij scholen en seminars als er een ingewikkelde vraag gesteld wordt
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:36:23 #254
30252 Soempie
Procreating
pi_65019422
Lub, bedankt voor het posten van het verhaal van Daniël.

Goedemorgen allemaal. Ik ga op dieet en ik begin vandaag. Vanmorgen 20 minuten op de fiets gezeten. Wilde eigenlijk een uur, maar er was geen zak meer op tv en ik kan echt niet tegen Nederland in beweging.

En ik houd alles wat ik eet bij op de site van het voedingscentrum. Ik dacht dat ik dat ruim een jaar geleden heel fanatiek had gedaan, maanden achter elkaar. Maar het ging maar om een maand en in die maand ben ik toen 10 kg afgevallen.

En daarna leerde ik Sven kennen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:38:11 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_65019476
En ik dacht dat ik in die tijd dat ik het bijhield ook echt heel gezond had gegeten, maar gister liep ik de dagen door met Sven en er stonden ook wel een aantal dagen bij met veel bier, appeltaart of chocolade.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:42:28 #256
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65019601
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
Lub, bedankt voor het posten van het verhaal van Daniël.

Goedemorgen allemaal. Ik ga op dieet en ik begin vandaag. Vanmorgen 20 minuten op de fiets gezeten. Wilde eigenlijk een uur, maar er was geen zak meer op tv en ik kan echt niet tegen Nederland in beweging.

En ik houd alles wat ik eet bij op de site van het voedingscentrum. Ik dacht dat ik dat ruim een jaar geleden heel fanatiek had gedaan, maanden achter elkaar. Maar het ging maar om een maand en in die maand ben ik toen 10 kg afgevallen.

En daarna leerde ik Sven kennen.
10kg in een maand?
Dat is slecht

Dat wil ik ook
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:46:49 #257
30252 Soempie
Procreating
pi_65019721
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

10kg in een maand?
Dat is slecht

Dat wil ik ook
Iets meer dan een maand. 5 weken.

In die maand heb ik heel veel zalm gegeten. En elke dag heel braaf volkorenbrood met rosbief of rookvlees. En 2 stuks fruit natuurlijk.

En dan elke week minstens 1 keer een uur tot anderhalf uur baantjes trekken en om de dag een kwartier rennen. Nu wil ik dat weer gaan doen, maar dan fietsen ipv rennen. Fietsen kan ik ook langer volhouden dan een kwartier.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:49:24 #258
30252 Soempie
Procreating
pi_65019797
Oja, en ik ga niet meer in het dieetclub topic posten. Daar gaat het elke keer weer over lekkere dingetjes en mensen die toch die zak snoep hebben gegeten. Dan houd ik het gewoon niet vol. Dus af en toe kom ik hier klagen/ m'n vorderingen posten.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:49:38 #259
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65019804
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Iets meer dan een maand. 5 weken.

In die maand heb ik heel veel zalm gegeten. En elke dag heel braaf volkorenbrood met rosbief of rookvlees. En 2 stuks fruit natuurlijk.

En dan elke week minstens 1 keer een uur tot anderhalf uur baantjes trekken en om de dag een kwartier rennen. Nu wil ik dat weer gaan doen, maar dan fietsen ipv rennen. Fietsen kan ik ook langer volhouden dan een kwartier.
Ja fietsen vind ik ook veel leuker en is inderdaad langer vol te houden. Maar je verbrandt dan ook minder
Beter fiets je een 20 minuen als warming up en ga je daarna een stukje rennen
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:50:21 #260
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65019837
Ik ga morgen waarschijnlijk ook weer beginnen op de sportschool. Mijn spullen liggen al klaar
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:52:31 #261
30252 Soempie
Procreating
pi_65019902
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja fietsen vind ik ook veel leuker en is inderdaad langer vol te houden. Maar je verbrandt dan ook minder
Beter fiets je een 20 minuen als warming up en ga je daarna een stukje rennen
Als ik met mijn gewicht ga rennen is dat denk ik niet goed voor m'n scheenbenen. Ik wil er eerst wat af. Daarbij fiets ik niet heel sloom. Ik heb hem in een hoge stand en fiets me helemaal gek. 't Zweet druppelde net op de grond.

Goedemorgen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:52:57 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_65019911
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen waarschijnlijk ook weer beginnen op de sportschool. Mijn spullen liggen al klaar
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:59:55 #263
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65020091
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als ik met mijn gewicht ga rennen is dat denk ik niet goed voor m'n scheenbenen. Ik wil er eerst wat af. Daarbij fiets ik niet heel sloom. Ik heb hem in een hoge stand en fiets me helemaal gek. 't Zweet druppelde net op de grond.

Goedemorgen.
Dan doe je het goed
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:04:08 #264
30252 Soempie
Procreating
pi_65020182
Wat ga je vandaag doen?
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:05:57 #265
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65020226
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:04 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je vandaag doen?
Hoognodig werken. En kijken naar het eindresultaat van de stucadoor

En misschien ga ik straks al wel sporten
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:09:38 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_65020316
Je doet zoveel aan het huis, dat je eigen werk natuurlijk wat minder aandacht krijgt. Staan er trouwens nog reizen op de planning? Dat is ook alweer een tijdje terug: Amerika en Engeland ed.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:16:54 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65020509
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Soempie het volgende:
Je doet zoveel aan het huis, dat je eigen werk natuurlijk wat minder aandacht krijgt. Staan er trouwens nog reizen op de planning? Dat is ook alweer een tijdje terug: Amerika en Engeland ed.
Ja mijn werk is behoorlijk ingekakt. Maar dat kan nu dus wat meer aandacht krijgen. Daarbij zit er een aardige deal in de pijplijn dus bovenop wat ik nu weer ga opbouwen komt er straks wat extra werk.

Dat houdt dan ook weer verband met reisjes. Voorlopig is er niets concreets maar ik heb wel weer de plannen om in ieder geval naar Engeland en Canada te gaan. Wellicht nog naar Phoenix in augustus.
Het is meer dan een half jaar geleden dat ik weg ben geweest en dat is toch echt heeeeel erg te lang geleden voor mij
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:19:26 #268
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65020590
Denk ik al: wat is het rustig op mijn MSN. Staat het icoontje er nog maar is 'ie blijkbaar gecrashed
Doet 'ie vaker. En net op momement dat het helemaal niet handig is
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:28:59 #269
30252 Soempie
Procreating
pi_65020847
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef Nembrionic het volgende:

Het is meer dan een half jaar geleden dat ik weg ben geweest en dat is toch echt heeeeel erg te lang geleden voor mij
Dat vond/ vind ik dus ook.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:29:56 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_65020875
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
Denk ik al: wat is het rustig op mijn MSN. Staat het icoontje er nog maar is 'ie blijkbaar gecrashed
Doet 'ie vaker. En net op momement dat het helemaal niet handig is
Ik dacht dat je heel verstandig was door MSN uit te laten tijdens het werken.

Ik ga even m'n hoofdstuk uitlezen en dan naar de supermarkt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:31:06 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_65020907
Zal ik eens opbiechten dat ik ook zo'n 20 kilo kwijt wil, waarvan er nu zo'n 5 kilo daadwerkelijk al verdwenen zijn?

Het probleem is alleen dat ik nauwelijks kan sporten vanwege mijn knie.
Hardlopen lukt niet meer, fietsen zou nog een optie zijn.
Maar ik val in slaap op een hometrainer en met dit weer buiten fietsen vind ik ook niet echt geweldig.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:33:44 #272
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65020994
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:29 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je heel verstandig was door MSN uit te laten tijdens het werken.

Ik ga even m'n hoofdstuk uitlezen en dan naar de supermarkt.
Ik heb MSN nodig voor werk
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:36:52 #273
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65021083
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik eens opbiechten dat ik ook zo'n 20 kilo kwijt wil, waarvan er nu zo'n 5 kilo daadwerkelijk al verdwenen zijn?

Maar ik val in slaap op een hometrainer en met dit weer buiten fietsen vind ik ook niet echt geweldig.
Als ik mijn huidige weegschaal mag geloven dan ben ik 10kg kwijt in vergelijking met een jaar geleden.
Maar ik ga me op de sportschool wegen want ik geloof niet zo dat het er 10 zijn.
Is eigenlijk niet eens bewust eraf gegaan.

Buiten fietsen kun je ook gaan roeien en spieroefeningen/gewichten doen.
Hoe meer spier, hoe meer je verbrandt. Hoe meer je verbrandt, hoe meer je afvalt
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 10:58:03 #274
39237 crew  H_T
2733
pi_65021783
Vandaag weer bezig met een projectgroepje voor school. Nu hebben ze mij een aparte opdracht toebedeeld en dat komt me eigenlijk helemaal niet verkeerd uit . Nu zit ik in de schoolbieb, ik heb vast wat boeken gepakt maar voordat ik de opdracht ga lezen/doen eerst even wat andere zaken op internet, zoals rustig een mail schrijven en hier even posten
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 10:58:11 #275
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65021789
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef MadMaster het volgende:

Zwemmen schijnt een goede sport te zijn voor mensen met knieproblemen

Ik ben waarschijnlijk voor niks naar school gegaan, aangezien ik zwaar zit te overwegen om de les te skippen Oh nee, niet helemaal voor niets want ik ga zo een herkansing van het 2de jaar inleveren.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 11:05:45 #276
39237 crew  H_T
2733
pi_65022107
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Zwemmen schijnt een goede sport te zijn voor mensen met knieproblemen

Ik ben waarschijnlijk voor niks naar school gegaan, aangezien ik zwaar zit te overwegen om de les te skippen Oh nee, niet helemaal voor niets want ik ga zo een herkansing van het 2de jaar inleveren.
Wat voor les is het?
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 11:06:23 #277
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65022130
Actionscript
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 11:10:08 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65022264
Wat ik nu tegenkom:
quote:
WAT geen kusje!?

In een sms of email bericht wordt de boodschap niet altijd begrepen.
Je hebt het vast zelf wel eens meegemaakt.
Deze miscommunicatie kan zelfs leiden tot spanningen in je relatie.
Wil jij deze spanningen met je partner voorkomen? Grijp dan nu je kans! Schrijf je in voor de workshop “Digitale Miscommunicatie? Niet In Mijn Relatie!”

De workshop zal plaatsvinden op:

29 januari 2009

11:15 – 12:15 uur
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 11:11:42 #279
39237 crew  H_T
2733
pi_65022324
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Actionscript
Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 11:15:08 #280
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65022460
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgen
Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doen
With four other people
And aliens
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:17:03 #281
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65022549
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doen
Kopen?

Dat moet je zó doen:

Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 11:17:55 #282
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65022592
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Kopen?

Dat moet je zó doen:

[ afbeelding ]
Oh ik dacht meer aan zoiets:

Want dat ging met m'n javascript ook goed
With four other people
And aliens
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:19:56 #283
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65022674
Of:

Dan hoef je voor de rest van het seizoen geen huiswerk meer te doen
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:50:43 #284
30252 Soempie
Procreating
pi_65023904
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik nu tegenkom:
[..]

omg
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 11:51:58 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65023955
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Of:

[ afbeelding ]

Dan hoef je voor de rest van het seizoen geen huiswerk meer te doen
Nee dan doe ik het liever zelf
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

omg
Ja

Ik ben toch maar braaf naar het lokaal gegaan En ik denk dat ik me nu eens met een andere 'herkansing' ga bezighouden, ook van het 2de jaar. Herkansing is tussen haakjes want ik heb nooit iets ingeleverd
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 12:00:39 #286
39237 crew  H_T
2733
pi_65024278
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:

Ik ben toch maar braaf naar het lokaal gegaan En ik denk dat ik me nu eens met een andere 'herkansing' ga bezighouden, ook van het 2de jaar. Herkansing is tussen haakjes want ik heb nooit iets ingeleverd
Goed zo . Een soortgelijk verhaal had ik laatst met Engels: de helft had ik ook niet ingeleverd.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 12:01:16 #287
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65024296
Ik zie de opdracht net.
With four other people
And aliens
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:06:50 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_65024474
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie de opdracht net.
Dat betekent dat het heel moeilijk is? Of dat je je schaamt omdat het zo makkelijk is en je het nog niet gedaan hebt?
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 12:08:34 #289
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65024521
Het is moeilijk Ik denk dat ik thuis eens ga opzoeken wat ik nog heb liggen, want ik meen me te herinneren dat ik een hele andere opdracht moest maken. En dan ga ik de docent eens mailen met de vraag of ik de nieuwe opdracht of de oude opdracht moet doen
With four other people
And aliens
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:10:46 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_65024585
Dat is wel een goed plan. Wie weet mag je de oude gewoon nog inleveren.
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2009 @ 12:11:59 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65024610
Zou wel beter zijn ja Want toen moest je een aantal technieken gebruiken, en verder een soort 'spreekbeurt' er van maken: vertellen over een onderwerp naar jouw keuze. En nu had ik dus bedacht dat ik het dan over Campzone doe, want als er iets is waar ik voor warmloop is het dat wel
With four other people
And aliens
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:13:00 #292
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65026841
Gadver..ik trap net in een gemorste tomaat
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:58:48 #293
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 14:02:07 #294
39237 crew  H_T
2733
pi_65028569
Tot nu toe getypt en ook daadwerkelijk in het werkstuk beland: 1585 woorden. Niet gek, zeker niet als je weet dat ik pas rond een uur of 11 (waarschijnlijk nog wat later) ben begonnen.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 14:02:57 #295
39237 crew  H_T
2733
pi_65028608
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tot nu toe getypt en ook daadwerkelijk in het werkstuk beland: 1585 woorden. Niet gek, zeker niet als je weet dat ik pas rond een uur of 11 (waarschijnlijk nog wat later) ben begonnen.
Nu ik ga rekenen komt dat uit op "maar" 8 a 9 woorden per minuut . Maar dat is inclusief bronnenonderzoek, dan valt het weer wat mee.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 14:07:02 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65028771
ben thuis gebleven verging zowat van de pijn vannacht

en nu ben ik chagrijnig omdat mijn huisgenootje die zogenaamd ook ziek thuis is de hele tijd keihard zit te zingen ziek? No way
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 14:07:11 #297
39237 crew  H_T
2733
pi_65028776
Ik vind wel dat ik nu lunchpauze heb verdiend zeg
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 14 januari 2009 @ 14:32:26 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_65029858
Waar blijft dat hamsterscrotum van een projectgenoot om me af te lossen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 14:38:38 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65030141
Hmmm das balen tim wel mooi woordgebruik. Met name togus, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:53:50 #300
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65030905
Net voor een wezen kijken. Hebben wel een mooie gevonden denk ik.
Ook een bed. Maar eerst even mijn kamer opmeten want ik wil wel een 1.80 breed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')