he he ...
![]()
Mijn bitch en ik in Arnhem
Zoals jullie weten ben ik sinds 23 augustus vrijgezel en ik moet eerlijk bekennen dat bevalt me toch wel. Lekker gek doen met mijn vriendinnen en flirten met jongens zonder dat je rekening hoeft te houden met een vriendje. Heerlijk!
Ik merk dat ik mezelf in deze periode als vrijgezel beter heb leren kennen en dat ik kieskeuriger ben geworden wat betreft jongens. Ook merk ik dat ik ontzettend veel geleerd heb uit mijn vorige relaties en heb dan ook van (bijna) geen één relatie spijt. Ik ben er alleen maar wijzer door geworden en weet nu precies wat ik wel en niet wil in een relatie. Het type jongens waar ik voor viel, zijn over het algemeen 'fouten mannen' geweest, hoe fouter hoe beter, leek het wel. Waarom? Denk dat het met spanning te maken heeft...
Nu ik vrijgezel ben valt me steeds meer op hoeveel mannelijk schoon er rond loopt. Omdat ik bijna altijd een relatie heb gehad stond ik daar niet zo voor open. Maar nu is het toch heerlijk om lekker met al dat mannelijk schoon te kunnen flirten.
Ik heb trouwens wel een nieuwe liefde…en dat is mijn carrière!
Op dit moment ben ik druk bezig met de promotie van mijn kalender. Ieder weekend ben ik tot diep in de nacht in discotheken door het hele land om de kalender te promoten. Aan mijn carrière werken heeft trouwens best veel overeenkomsten met een echte relatie. Ik kan er ook hele nachten mee bezig zijn en als je een klapper maakt voelt het net zo lekker als een orgasme. Maar ja, laat ik eerlijk zijn, met mijn carrière kan ik natuurlijk nooit het bed in duiken of lekker knuffelen. Maar gelukkig heb ik daar een vervanging voor gevonden. Neeee…geen speeltje van Christine le Duc.
Ik kom ondanks mijn drukke bezigheden natuurlijk wel eens een heerlijkheid tegen met wie ik het dan ook erg gezellig heb, nou ja, eerlijk gezegd meer dan alleen gezellig. Haha! Maar ik heb mezelf voorgenomen de komende tijd lekker vrijgezel te blijven, maar je weet het natuurlijk nooit. Als ik mijn prins op het witte paard tegenkom en ik echt verliefd raak, dan hou je dat natuurlijk niet tegen.
Toch ben ik wel terughoudender geworden en mijn carrière heeft op dit moment toch voorrang. Is dat slecht? Of kies ik nu eindelijk eens voor mij zelf? Dat zijn vragen die me weleens bezig houden, maar niet meer dan dat. Welke vrouw droomt er niet van op handen gedragen te worden en zich heel speciaal te voelen bij een man?
Vandaag ga ik me voorbereiden op de Kama Sutra-beurs. Ik heb in mijn huis een danspaal laten installeren zodat ik mijn paaldansshow lekker in mijn eigen woonkamer kan oefenen. Op 23, 24 en 25 januari geef ik iedere dag shows op de ondeugende Kama Sutra-beurs in Utrecht dus ik moet nog even flink aan de bak. Trouwens ik moet die paal nog wel even goed vast zetten, want vorige week sodemieterde het hele geval omver toen ik er bovenin hing, Oeps! Blauwe plekken en een flinke schrik. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen, maar leuk is anders…haha
XXX Amanda
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!