Nee echte epic fail.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Geen geluid bij die stream?
Het voegt wel wat toe zegmaarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou dat geluid was best naar. Dat gezoem de hele tijd en dan af en toe opeens een serie knallen.
Ik wou wel eens meemaken hoe het zou zijn om dat de hele nacht te horen, maar helaas zit ik in mijn tentamenweek.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou dat geluid was best naar. Dat gezoem de hele tijd en dan af en toe opeens een serie knallen.
Enkeltje Gaza zou je goed doen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wou wel eens meemaken hoe het zou zijn om dat de hele nacht te horen, maar helaas zit ik in mijn tentamenweek.
Zo letterlijk hoop ik het niet mee te makenquote:
Kunnen we straks weer de haan horen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef vosss het volgende:
Ja godver! Nu zijn ze gestopt met bommen gooien en dan doet het geluid het weer ineens
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kunnen we straks weer de haan horen.
Kanker heeft over het algemeen ook geen geluidquote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Gizmo12 het volgende:
hebben jullie geluid? k hoor geen kanker
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kanker heeft over het algemeen ook geen geluid
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Gizmo12 het volgende:
hebben jullie geluid? k hoor geen kanker
Bij mij ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:31 schreef Jegorex het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
Bij mij heeft de gaza cam gewoon geluid.
Vraag dat maar aan die raketprutsertjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:49 schreef Gizmo12 het volgende:
waarom laten ze gaza gewoon niet met rust...
Ze kunnen inderdaad geen kant op. Die pamfletten slaan dan ook nergens op die Israel laat droppen voor een aanval. Ze waarschuwen voor bombardementen en zeggen dat de mensen weg moeten. Maar ze kunnen helemaal niet weg, ze moegen de stad niet uit en op straat is het levensgevaarlijk. Komt bij dat iedereen daar op een kluitje zit, Gaza is één van de dichtsbevolkte gebieden op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:50 schreef superworm het volgende:
Ik zeg het je. Een concentratiekamp van 500 vierkante kilometer, met 1,5 miljoen kampbewoners.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die raketprutsertjes
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:02 schreef Impry het volgende:
Deel 3 moet nog in de OP
[Gaza #3] - Cam
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:57 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
mensen die nog steeds denken dat de bombardementen aangezet zijn door mensen die door honger en leed en elke dag onderdrukking nog als laatste poging iets terug (moeten) doen omdat ze niet de slaaf willen worden van zionisten.
Hoe kun je zo kleinschalig denken? Ga terug onder je steen en vergeet vooral het NOS niet te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |