Nee echte epic fail.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Bullebak het volgende:
Geen geluid bij die stream?
Het voegt wel wat toe zegmaarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou dat geluid was best naar. Dat gezoem de hele tijd en dan af en toe opeens een serie knallen.
Ik wou wel eens meemaken hoe het zou zijn om dat de hele nacht te horen, maar helaas zit ik in mijn tentamenweek.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou dat geluid was best naar. Dat gezoem de hele tijd en dan af en toe opeens een serie knallen.
Enkeltje Gaza zou je goed doen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wou wel eens meemaken hoe het zou zijn om dat de hele nacht te horen, maar helaas zit ik in mijn tentamenweek.
Zo letterlijk hoop ik het niet mee te makenquote:
Kunnen we straks weer de haan horen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef vosss het volgende:
Ja godver! Nu zijn ze gestopt met bommen gooien en dan doet het geluid het weer ineens
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kunnen we straks weer de haan horen.
Kanker heeft over het algemeen ook geen geluidquote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Gizmo12 het volgende:
hebben jullie geluid? k hoor geen kanker
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kanker heeft over het algemeen ook geen geluid
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:18 schreef Gizmo12 het volgende:
hebben jullie geluid? k hoor geen kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |