Als je maar niet mijn lijstjes overneemtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:08 schreef Bellah het volgende:
[..]
En een goede muzieksmaak!
Huj ik ga zo Japanse rijst maken voor vanavond. Woehoe! En ontbijt thee + 2 geroosterde boterhammetjes. Ik betrap mezelf erop dat ik ook stiekem lijstjes maak sinds ik lurkEn die van jullie overneem
Ik ging gisteren spinnen en ben toen daar even op de weegschaal gaan staan maar ik geloof niet dat die helemaal goed was. 60 kg
(en 1.77m)
Ik denk dat ik mij met een BMI van 21.5 al dun en gorgeous voel.. En dat dunner en strakker best tof is, maar dat mijn humeur er niet door wordt bepaald! En dat denk ik ook bij Chico, die weegt vrij jong maar die is ook nog maar 18 (?) en ik ben 21 met amper heupen en borsten, dat scheelt ook! En SHE heeft 't zelfde gewicht & lengte als ik (in ieder geval op de meet..) maar zag er wel zwaarder uit, dus ik denk dat zij gewoon "normaal" slank wil worden en niet per se heel erg dun.. En conleche is al dunquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Sugar het volgende:
Goodbye, die uitspraak geldt volgens mij voor heel veel mensen hier, dus waarom is het bij mij fout? Chicolate, PF, Conleche, SHE: allemaal willen ze graag echt dun zijn (of zijn het al!). Dat is dan allemaal oké, maar bij mij is het eng? Vind ik onzin.
Wat een lieve postquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
En ik ben inderdaad ook niet altijd heel tactisch plus ik ben ook nog eens niet zo duidelijk maar omdat ik je al eerder mee heb zien posten speelt dat misschien een beetje mee en ik heb nu 't idee dat je gewicht erg van invloed is op je humeur, stemming en zelfbeeld.. En je bent gewoon nu al mooi en tof dus dat is nergens voor nodig, je kan alleen maar nog leuker worden!
Tuurlijk is Rene ook welkom!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ga je het anders met ons proberen? Ik heb na 16 november ook niet meer gelopenmaar ik heb van 0 naar 5km vorig jaar ook gered vanaf begin januari tot aan CPC, dus na de 15 in november moet de 10 nog wel haalbaar zijn, denk ik.
Ik laat trouwens nog even weten of ik/we kom/komen zaterdag(is Rene ook welkom?) hangt even van motor en weer af
Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
Hé, wat leuk PF! Je hebt een kamer! Dat heb ik helemaal gemist!
Nu ik weer aan het trainen ben is mijn lichaam ook direct weer strak. Gek genoeg vind ik bepaalde kleding trouwens helemaal niet meer zo mooi staan nu ik slank ben. Een zwarte broek vind ik nu te mannelijk en ook bepaalde jurkjes zijn lang niet meer zo vrouwelijk als eerst.
Ik dacht altijd dat slank = mooi, maar dat blijkt bij mij dus niet zo te werken
Ja! Haar moeder had dezelfde achternaam als ik, en toen bleek dat haar moeder een zus van mijn opa was en dus dat mijn vader haar neef is! En dat zij dus mijn achter nichtje is!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:21 schreef vamperotica het volgende:
Ow en PF..... een pas ontdekt achternichtje?
Precies dat!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig nog steeds in bed met m'n laptop. Heb het gevoel alsof het nog maar 8 uur is ofzo
.
Ik máák ze. Nou ja, die. En één stukje op oudejaarsavond mag bestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:21 schreef P.F het volgende:
Oeh, ik heb SiTuSavais gespot in het taarten topic![]()
Komend weekend ook maar weer eens beginnen met hardlopen, denk ik...afgelopen jaar een aantal maanden fanatiek gedaan, waarna het op het hellende vlak richting vergetelheid is beland...op naar de 10 km!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:09 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, 10 km!Geen idee of ik dat ga redden.
Ik heb 4 maanden amper gesport. Heb het fietsen wel weer opgepakt (wind mee vanochtend!) en moet ook weer meer gaan lopen.![]()
Owja, en weer een paar kilo afvallen. 4 maanden niet sporten heeft toch wel effect gehad!
Waarschijnlijk begin jij ongeveer gelijk met mij met hardlopen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Abbadon het volgende:
disclaimer : het kan ook één of twee weekjes later worden...
Oooooooooonder moeders paraplu......quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Sugar het volgende:
Lief gezegd, PF. Het klopt natuurlijk gewoon (helaas) dat mijn lijf mijn valkuil is en dat ik me daar al zeker 10-12 jaar heel erg rot door kan voelen. Dat is zo, daarin heb je gewoon gelijk. Maar ik heb therapie, he mensen.![]()
En waarom regent het nu? Ik wil een superleuke fotoposter van mijn kinderen ophalen en in een lijstje frotten!
Heel goed!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Komend weekend ook maar weer eens beginnen met hardlopen, denk ik...afgelopen jaar een aantal maanden fanatiek gedaan, waarna het op het hellende vlak richting vergetelheid is beland...op naar de 10 km!
disclaimer : het kan ook één of twee weekjes later worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |