Geil, in een kaste staan met o.a. Darwin, Nietzsche, Freud en Einstein.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij staan nog onderaan, als trainees
Ik kan het steeds meer waarderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha
dat wil zeggen
dat je
kijkt naar de
duiven in de lucht
die vliegen
maar zonder voeten
Daarom ben je hele nachten op, je slaapt in de avond~!!!1quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was even slapen, tja zou kunnen...
Als je langs de T-mobile shop liep heb ik je misschien wel gezien!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Paranoia om zich heen kijkt.
quote:
ik niet aan jou hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef reetveter het volgende:
Ah, ik ben dus de enige die zich aan MiVer irriteert
Als ik hem weer gerecoverd heb zal ik het rarretje wel weer online zetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Cyberzone het volgende:
BTW ik ben even de volledige gallerij van de katey aan het opzoeken
Devvie heeft hem ook trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik hem weer gerecoverd heb zal ik het rarretje wel weer online zetten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik hem weer gerecoverd heb zal ik het rarretje wel weer online zetten.
Nee, jij dan, meneer 5.00 uur in de ochtendquote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
Daarom ben je hele nachten op, je slaapt in de avond~!!!1
[..]
Als je langs de T-mobile shop liep heb ik je misschien wel gezien!
Wacht, ik zoek zelf wel even.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?![]()
Ik heb 33 clicks nu...
http://ihatekaty.com/?id=475780#6dzz5z54fsdq7ez78z8d
wel grappig het wisselen van ava'squote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik niet aan jou hoor
alleen je veters stinken
naar stront
maar ja, kus
Dat is al heeeul oud volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?![]()
Ik heb 33 clicks nu...
Probeer eens ABN te typen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel grappig het wisselen van ava's
NOT
jij bent minder vormvast
dat wat hier voor de deur ligt
gr
Ik ziequote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij dan, meneer 5.00 uur in de ochtend![]()
Ik was niet in de buurt van Tmobile.
Weet je hoe ik eruit zie dan?
Als hij ooit de avond-vierdaagse haalt dan heb ik een harig oerwoud-kutje vol schaamluis, onbekende diersoorten en aapjes die door de bomen slingerenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand, het was zomaar een idee.
quote:
Ik had daar gewoon een keer een .rar vanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?![]()
Ik heb 33 clicks nu...
Hmmmm?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als hij ooit de avond-vierdaagse haalt dan heb ik een harig oerwoud-kutje vol schaamluis, onbekende diersoorten en aapjes die door de bomen slingeren
Wou zeggen, volgens mij is dat echt al heel oud.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een keer een .rar van
In 2003 ofzo
grquote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel grappig het wisselen van ava's
NOT
jij bent minder vormvast
dat wat hier voor de deur ligt
gr
NOES...!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
Stress.
had het niet tegen jouquote:
So?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wou zeggen, volgens mij is dat echt al heel oud.![]()
Nevermindquote:
Nee, grafkankerdetyfustering op bedoelde ik ermee.quote:
Oh, tofjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ik 'm al had gezien bedoelde ik.
Ik vind jou grappigquote:
Mag ik iemand nomineren.. ?quote:
http://teensexposed.in/index.php?newsid=519quote:Op maandag 12 januari 2009 22:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een keer een .rar van
In 2003 ofzo
Op sommige is ze zelf naakt! Like wtfquote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haar BH zit trouwens veel te laag.
Ik wil geen award.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
Zijn de Fok! userawards al bekend?
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen award.
Tevens ben ik niet award-waardig.
Ja, en ik weet niet wie er hebben gestemd, alleen modjes volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
Zijn de Fok! userawards al bekend?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://teensexposed.in/index.php?newsid=519
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?![]()
Ik heb 33 clicks nu...
Hier jongens!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://teensexposed.in/index.php?newsid=519
Als jouw sarcasme een harem vol geile lekkere chicks was, zou mijn lul nu helemaal versleten en kapot geneukt zijn, vergelijkbaar met een een stuk hout dat geschuurt is totdat er enkel nog een splintertje is overgeblevenquote:
mag keertje afspreken hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, grafkankerdetyfustering op bedoelde ik ermee.
+1 kaste voor mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hier jongens!Good going zotheid
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, en ik weet niet wie er hebben gestemd, alleen modjes volgens mij.
Die met dat gele hempje zou ik doenquote:
Mis ik iets?quote:
Van die rar.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die zie ik vaker langskomenWaar is dat van?
En orgineelquote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als jouw sarcasme een harem vol geile lekkere chicks was, zou mijn lul nu helemaal versleten en kapot geneukt zijn, vergelijkbaar met een een stuk hout dat geschuurt is totdat er enkel nog een splintertje is overgebleven
Faal!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
http://ihatekaty.com/?id=485366#6dzz5z54fsdq7ez78z8d
Prima, dat magquote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er weer!
Dat is lastig met fappen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik op die site klik krijg ik telkens zo'n mega grote add in beeld.
Je wat?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]Gewoon je cookieID naar 1 zetten en je hebt alle foto's
Ik tel er zo'n 15.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:18 schreef iszinloos het volgende:
Ik kan geen 18 kaarsjes vinden op die taart.
Lekker gegeten, btw?quote:
nee ik wil gewoon al die fotos zienquote:
Wanneer zijn ze begonnen dan?quote:
Ja ik ook dat is het probleem.quote:
what is ?quote:
Zo hadden we destijds die site "gehacked" cookie bewerken en dan het ID op 1 zetten, dan had je gewoon direct alle foto'squote:
Hay!quote:
Ja, en wat plaatst Zotheid net in een prachtig linkje?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon al die fotos zien
Tsssss, dat is juist een voordeelquote:
Ja.quote:
Je kan op die site een rar met 144 foto's downloaden, waarom moeite doen voor die 76 die die site geeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon al die fotos zien
Dat hoop ik maar.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fappen is sowieso lastig voor mij.
thnx, koning bob !quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo hadden we destijds die site "gehacked" cookie bewerken en dan het ID op 1 zetten, dan had je gewoon direct alle foto's
Met wat voor smaak?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, en net een lekkere kwarktaart gefabriceerd
Hoiquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat voor smaak?
Of gewoon naturel ?![]()
Mannen die taarten bakken![]()
De nieuwe aflevering van afkicken staat niet eens op de site.quote:
kwarktaart bak je niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat voor smaak?
Of gewoon naturel ?![]()
Kookmeet ftwquote:
Fruit & Spa ?quote:
Ja godver, ik allemaal zoeken gisterenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering van afkicken staat niet eens op de site.Vast omdat het de laatste aflevering is ofzo.
In het algemeen, azijnpisser.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kwarktaart bak je niet.![]()
Die moet in de koelkast muts
Ik ga er zondag wiedermahl 1 maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat voor smaak?
Of gewoon naturel ?![]()
Waar?quote:
Maar ik ''bak'' wel kwarktaart.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het algemeen, azijnpisser.
Dat vind ik zo raar smaken, heh...quote:
Smaken verschillen nadoenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar?
AAHHHH, dan kunnen we zo doen als dat programma en elkaar cijfers geven!!!11
Ik las Bittornado.quote:
Jeweets.quote:
Jaquote:
Ik bak nu helemaal geen taarten meer, want ik moet nog zo'n mixer kopenquote:
Wat drukt het uitquote:
Ja, mag ik even bedanken.quote:
Ja normaal staat het op afkicken.bnn.nl ofzo, maar er staat nog steeds aflevering 10.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja godver, ik allemaal zoeken gisteren. Ik ben echt super benieuwd! Ook zielig voor Jetje dat ze nergens terecht kon
.
Nee krijg allemaal van die kansloze banjo muziekquote:Op maandag 12 januari 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Veter, nog leuke nummers gevonden?
Nu wel..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Louche zaken. Spreekt voor zich toch.
Hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las Bittornado.
[..]
Jeweets.Maar heeft ze ook een filmpje?
Daar ben ik ook geen zin in.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bak nu helemaal geen taarten meer, want ik moet nog zo'n mixer kopen![]()
Het gaat mij te verrrr om het helemaal met de hand te maken.
Vooral brownies.
Ah, er heeft zich een prullenbak gemeldt...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Cyberzone het volgende:
Als er kookmeet is... eet ik wel al het eten op
De userawards.quote:
Weet nietquote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las Bittornado.
[..]
Jeweets.Maar heeft ze ook een filmpje?
Ik ook, met koorkamp (HIHI, Zh zat op koor!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mag ik even bedanken.
Ik heb al zo'n gruwelijk hekel aan bonte avonden...
Ik vind jouw muzieksmaak hoogst merkwaardigquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Ik zit nu steeds "ohh kleine jodeljongen te luisteren"
![]()
![]()
.
Ik ken die bandquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee krijg allemaal van die kansloze banjo muziekOh en ik heb dit gevonden uit het niets
![]()
Wáár kan je stemmen? Mên ik moet er toch wel 1 winnen?quote:
HMMMMMMMMM!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook, met koorkamp (HIHI, Zh zat op koor!) vond ik dat ook altijd verschrikkelijk.
Taarten bakken zegt ze toch, flapkut. Heeft ze het over kwarktaarten? Nee! Jouw simpele geest concludeert dat alleen, omdat hij nog niet zo ontwikkeld is dat hij 2 verschillende dingen in een post kan onderscheidenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kwarktaart bak je niet.![]()
Die moet in de koelkast muts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag niet op jezelf stemmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wáár kan je stemmen? Mên ik moet er toch wel 1 winnen?
Ja ik weet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw muzieksmaak hoogst merkwaardig![]()
Als ik mijn vriendjes optrommel win ik er zeker wel één. kutuser ofzo dan welquote:
CARNAVALLUH!!!1111quote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
. Ik krijg zin in carnaval
.
Toen dat erop kwam ben ik gestopt met tv kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Kristel Zweers is zó niet grappig.
Maar ja, wat wil je, ze is vrouw.
CARNAVALquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
. Ik krijg zin in carnaval
.
Dat zeggen ze op hyves altijd toch bij die pics die voorbij komen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik mijn vriendjes optrommel win ik er zeker wel één. kutuser ofzo dan wel. Dus waar kan je stemmen?
jekentmeniet
NOUHOU~!!!!11 Ik was 10 jaar en volledig geindoctrineerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMMMMMMMMM!!!![]()
![]()
_!
ZH zat op koor....
*Gaat even verder op de grond...
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Taarten bakken zegt ze toch, flapkut. Heeft ze het over kwarktaarten? Nee! Jouw simpele geest concludeert dat alleen, omdat hij nog niet zo ontwikkeld is dat hij 2 verschillende dingen in een post kan onderscheidenkoestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Bing Bang ! Die zijn gaafquote:
Heb je nog van die kankerbeesten in je kamer?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen dat erop kwam ben ik gestopt met tv kijken
Nou, er zitten mandarijntjes in. Verder gewoon recept. Met lange vingers als bodemquote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat voor smaak?
Of gewoon naturel ?![]()
quote:
33quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je nog van die kankerbeesten in je kamer?
Hee ik heb heul jouw last.fm niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOUHOU~!!!!11 Ik was 10 jaar en volledig geindoctrineerd.
EN @ FAS:: http://www.last.fm/music/(...)k+nooit+meer+aan+jou HIHI, we staan daar samen.
Mokka taart met lange vingers en hagelslag.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, er zitten mandarijntjes in. Verder gewoon recept. Met lange vingers als bodem![]()
Dat wordt lekker morgen. Heb er nu al zin in!
Ikbak van alles
Ik hou dan ook van koken, bakken en in de keuken freubelen
SOMS...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EN @ FAS:: http://www.last.fm/music/(...)k+nooit+meer+aan+jou HIHI, we staan daar samen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Kristel Zweers is zó niet grappig.
Maar ja, wat wil je, ze is vrouw.
http://www.last.fm/user/Ladurancequote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik heb heul jouw last.fm niet!
Moet je juist zeggen bij mensen die je wel kent.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op hyves altijd toch bij die pics die voorbij komen?
Ohh mooie foto!
Jekentmeniet.
Dit nummer vind ik eigenlijk het mooiste van hunquote:
Hihiquote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van Gers?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, er zitten mandarijntjes in. Verder gewoon recept. Met lange vingers als bodem![]()
Dat wordt lekker morgen. Heb er nu al zin in!
Ikbak van alles
Ik hou dan ook van koken, bakken en in de keuken freubelen
Uiteindelijk heb ik er van geleerd dat ik niks met de kerk te maken wil hebben, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOMS...
is indoctrinatie wel goed.
Maar MEESTAL dus niet...![]()
Maar ach.. als je daar een fijne tijd hebt gehad...
Your musical compatibility with Ladurance is Very Highquote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Ladurance
Kusjes,
MIVer
Ja k heb geen verstand van hyves.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je juist zeggen bij mensen die je wel kent.
't Is wel zo. Of nou ja, deels. Er zijn geen grappige, 'professionele' vrouwen. De grappigste vrouwen staan gewoon niet op een podium en hebben ook geen latente biseksuele gevoelens te verwerken.quote:
Daar heb ik 16 jaar over gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik er van geleerd dat ik niks met de kerk te maken wil hebben, dat is ook wat waard.
Interpolquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
Interpol, Bloc Party, Coldplay, Kings of Leon and Radiohead.
Ik vind het altijd moeilijk om iets het mooiste nummer te vinden. Het ligt maar net aan het moment en de mood. Maar ik vind het ook zeker een mooi nummer.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik eigenlijk het mooiste van hun![]()
JWZ~!!11quote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi. Eindelijk kan ik m'n liefde voor dat nummer met iemand delen
.
High met allebeiquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Music you have in common includes Interpol, Bloc Party, Coldplay, Kings of Leon and Radiohead.
Dat helpt misschien wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik mis het taarten bakken wel een beetje![]()
Toch maar sparen voor een mixer
bij de blokker heb je al een staafmixer voor 10 euro hierquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik mis het taarten bakken wel een beetje![]()
Toch maar sparen voor een mixer
Vrouwen op een podium die leuk proberen te doen, komen imo altijd lomp overquote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel zo. Of nou ja, deels. Er zijn geen grappige, 'professionele' vrouwen. De grappigste vrouwen staan gewoon niet op een podium en hebben ook geen latente biseksuele gevoelens te verwerken.
Hihiquote:Op maandag 12 januari 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Music you have in common includes Interpol, Bloc Party, Coldplay, Kings of Leon and Radiohead.
Vertel!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik 16 jaar over gedaan![]()
Nou ja, eigenlijk 15
karin bloemenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen op een podium die leuk proberen te doen, komen imo altijd lomp over
Omdat de talenten van de vrouw gelukkig elders liggen, dan het maken van wanstaltig flauwe grapjes als 'BROODJAH SHOWAMA! EY HOER AHAHAHAAA'quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel zo. Of nou ja, deels. Er zijn geen grappige, 'professionele' vrouwen. De grappigste vrouwen staan gewoon niet op een podium en hebben ook geen latente biseksuele gevoelens te verwerken.
Ik ben de draad kwijtquote:
Overigens zit m'n zusje van 18 en m'n neefje en nichtje van 17 en 15 nog wel op koor. Brr...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik 16 jaar over gedaan![]()
Nou ja, eigenlijk 15
Mwoah. Ik ken genoeg grappige vrouwmenschen. En niet alles wat op een podium gebeurt is à la Najib Amhali.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de talenten van de vrouw gelukkig elders liggen, dan het maken van wanstaltig flauwe grapjes als 'BROODJAH SHOWAMA! EY HOER AHAHAHAAA'
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de talenten van de vrouw gelukkig elders liggen,
Ik vind dat een schattig vrouwtjequote:
Welk vrouwen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ken genoeg grappige vrouwmenschen. En niet alles wat op een podium gebeurt is à la Najib Amhali.
jij begrijpt hetquote:
Msnquote:
Turn on the Bright Lights, en dan vooral de eerste 5 nummers.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat je lievelingsalbum? En lievelingsnummer?
En heb je ze weleens live gezien?
Eddie Murphy ruim 10/20 jaar geledenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welk vrouwen?
En welke caberatier heeft jouw voorkeur dan?
Vrouwen in mijn sociale omgeving.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welk vrouwen?
En welke caberatier heeft jouw voorkeur dan?
Die grap vind ik inderdaad ook matigquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat de talenten van de vrouw gelukkig elders liggen, dan het maken van wanstaltig flauwe grapjes als 'BROODJAH SHOWAMA! EY HOER AHAHAHAAA'
Interpol roeleerd !quote:
Eddie's Mr. T actquote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eddie Murphy ruim 10/20 jaar geleden
Ik sta offline weergeven.quote:
Wat is inductiequote:
Ja totbl ook inderdaad, vooral The Specialist en Leif Erikson. Alhoewel Untitled ook erg mooi is.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Turn on the Bright Lights, en dan vooral de eerste 5 nummers.
Die van jou?
En nee, jij wel zeker.
Sara kroosquote:
Vrouwen moeten gewoon geen mannen proberen na te doen (want lomp). Maar ook weer niet te zoetsappig, dramatisch gaan doen (zoals Sara Kroos soms.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die grap vind ik inderdaad ook matig.
Vrouwen zijn volgens mij ook minder geschikt om op zo'n podium te staan of zoiets.
Ik ook, TEH toevalquote:
Waar je op kookt.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Vrouwen in mijn sociale omgeving.
Ehm, op het moment Ronald Goedemondt.
Theo Maassen sowieso.
En geen cabaretier, maar wel een groep: De Vliegende Panters. Bij het grote publiek vooral bekend van de Kassameisjes en de Dikkie Dik-act, maar die gasten zijn erg goed met taal en héél goed met liedjes/muziek.
Eensch, mannen zijn gewoon leuker (om naar te kijken).quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die grap vind ik inderdaad ook matig.
Vrouwen zijn volgens mij ook minder geschikt om op zo'n podium te staan of zoiets.
Oh, diequote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Vrouwen in mijn sociale omgeving.
Ehm, op het moment Ronald Goedemondt.
Theo Maassen sowieso.
En geen cabaretier, maar wel een groep: De Vliegende Panters. Bij het grote publiek vooral bekend van de Kassameisjes en de Dikkie Dik-act, maar die gasten zijn erg goed met taal en héél goed met liedjes/muziek.
Schuwheid voor je eigen msnlijst ftw!quote:
SEX!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch, mannen zijn gewoon leuker (om naar te kijken).
Obstacle 1, NYC Leif Erikson enz enz...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja totbl ook inderdaad, vooral The Specialist en Leif Erikson. Alhoewel Untitled ook erg mooi is.
Ja.In november 2007 en op lowlands 2007.
Echt?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Aandachtsgeile user van me.Je eerste FOK!-award
EN MET MIJ, VELEN!!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schuwheid voor je eigen msnlijst ftw!
PP.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Obstacle 1, NYC Leif Erikson enz enz...
Ik wil ze graag live zien...
Dit jaar ga ik naar Pinkpop...![]()
Maar Placebo treedt dan wel op![]()
![]()
Ik wil een luxe met 1000 functiesquote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat helpt misschien wel ja
Maar die heb je toch voor tien euro bij de blokker? Dan heb je wel een kutding, maar hij werkt wel!
Geen idee. Dan zou je moeten tellen he, of niet somsquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Te oud voor jou, schat.
[..]
Dikke kans, toch?
Het gaat niet om de grootte van de mixer, maar om hoe je hem gebruikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een luxe met 1000 functies![]()
*spaart even verder
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wel leuk? It's fucking hilarious
![]()
![]()
Ik wil er helemaal niet heen, maar ik ga toch maarquote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PP.Lowlands is toffer man.
Ik vind NYC niet zo leuk eigenlijk.Maar de outro van The New is wel geniaal.
Ik vraag me af wanneer ze weer gaan touren, waarschijnlijk pas wanneer ze weer een nieuw album hebben denk ik.
Nah, ik durf er wel wat op te wedden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou je moeten tellen he, of niet somsben ik te lui voor.
Het oog wil ook watquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte van de mixer, maar om hoe je hem gebruikt.
Daar ga ik heenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet heen, maar ik ga toch maar![]()
Luxe probleem denk ik...
Ik wil eigenlijk naar Pukkelpop in Belgie.
Terwijl ik aandachtsgeiler dan jij benquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Dan zou je moeten tellen he, of niet somsben ik te lui voor.
Ik rij met jou mee ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Obstacle 1, NYC Leif Erikson enz enz...
Ik wil ze graag live zien...
Dit jaar ga ik naar Pinkpop...![]()
Maar Placebo treedt dan wel op![]()
![]()
Dat blijkt echt -zoals de naam al doet vermoeden- zo'n puberfestival te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er helemaal niet heen, maar ik ga toch maar![]()
Luxe probleem denk ik...
Ik wil eigenlijk naar Pukkelpop in Belgie.
Check je pm!quote:
Prima, maar ik ga met de trein, hoogstwaarschijnlijk.quote:
Met of zonder tent?quote:
Wie gaan die baby makenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
Wat een hechte gemeenschap zijn we hier toch![]()
Wanneer is de eerste sc baby? Wel Joey noemen he, dat kan zowel voor een meisje als een jongetje
Dat kan bij Jazzquote:Op maandag 12 januari 2009 22:55 schreef reetveter het volgende:
Wat een hechte gemeenschap zijn we hier toch![]()
Wanneer is de eerste sc baby? Wel Joey noemen he, dat kan zowel voor een meisje als een jongetje
Ja, tragischquote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terwijl ik aandachtsgeiler dan jij ben.
Tja... ik vond het wel leuk hoor in 2005 en 2006quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat blijkt echt -zoals de naam al doet vermoeden- zo'n puberfestival te zijn.Ik ga liever naar Werchter, maar 't allerliefst naar Roskilde.
Maargoed, ik houd het dit jaar maar weer bij Lowlands.
Ik ga helemaal geen baby's makenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga helemaal geen baby's maken![]()
Wel als ze studentencabines maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima, maar ik ga met de trein, hoogstwaarschijnlijk.
Durf je dat wel, met al het gepauperte?
schoolwerkquote:
Ik houd het maar bij Lowlands.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja... ik vond het wel leuk hoor in 2005 en 2006
Dikke line-up
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel als ze studentencabines maken.
Ik heb je toegevoegd bij hyvesquote:
Ja, ga de vorige 10 sc maar teruglezenquote:
Je mag wel met mij meer heur.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef McFearless het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar Lowlands, maar het ontbreekt mij aan gezelschap.
Dat is het toch ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |