Ik wil die leegte best opvullen hoor.quote:
En wel te verstaan een platenlabel.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze had op haar zestiende al een eigen bedrijfje. Als je met 'leeg' dom bedoelt, denk ik dat je ongelijk hebt. Best een pientere dame denk ik.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 04:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
En wel te verstaan een platenlabel.
Wendy en Martijn presenteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef Dizer het volgende:
Wie zijn de twee vrouwen
En wie presenteren???
Ik bedoel dus, waar moet ik haar/hem** van kennen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Svensational het volgende:
Godskolere Dizer, doe eens even niet alsof je achterlijk bent
Dacht ik ook meteen na het zien van die foto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef Dizer het volgende:
** ziet er uit als een omgebouwde vent...
Oh ja, hem was ik helemaal vergeten. Goed jurylid was dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:21 schreef Sphere het volgende:
Vind haar niet erg sympathiek ogen. Beetje capsones straalt ze uit.Ik wil John Ewbank terug!
Dat kon ik juist weer wel van haar waarderen jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:37 schreef BVO het volgende:
Het valt mij wee rtegen dat zij jou tegenvalt. Ik vond d'r juist wel relaxed. Bij die indianen ook de enige met een reactie van "
![]()
".
Dat zie je ook wel aan haar dan inderdaad.quote:Er hebben een aantal mensen op het auditiekruis gestaan waarvan ik direct rode vlekken in m'n nek kreeg. Auditanten die bij mij de gaapziekte opriepen. En nee, ik vond dat niet grappig. Les Indiennes (afl.1): iedereen lag dubbel, ik vond ’t vooral heel lang duren. Ik hou van talent, ik hou minder van grappenmakers. Ook in aflevering 2 zal je wellicht zien dat ik af en toe zeer verveeld achter mijn desk zit. Kom op zeg, word ’s volwassen (zeg ik met mijn 22 jaar, jongens van boven de 18 die een liedje van – ahum – Pokémon doen. Nee, doe mij dan Harry maar.
Maar dát geldt ook voor Gordon.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:23 schreef dronkeykong het volgende:
Die opmerkingen ook van haar af en toe, probeert grappig over te komen maar is het totaal niet.
Pardon? Ik vind het echt een gek lelijk hoofdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Ach het oog wil ook wat.
Verder heeft ze inderdaad niets toe te voegen.
Dat kan ook natuurlijk, heb weinig met die perfecte modelletjes in ieder geval.quote:
jacqueline is wel heel leuk, maar om haar nou echt superknap te noemen gaat mij zelfs te verquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind t een leuk wijf.
Net als die zangeres van Krezip, die ook al bij weinigen in de smaak valt.
Ja echt hequote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind haar ook chagrijnig overkomen en er komt ook niet echt iets geconstrueerd uit haar, eerder tegenstrijdig: eerst zegt ze NEE en dan binnen een paar tellen toch maar JA zonder enig uitleg. Zelfs uit Gordon's mond komt nog iets zinnigs uit
Als mentalcoach is ze totaal ongeschikt. Probeerde de tjakka way om Melissa moed in te praten. Had niet de indruk dat het geholpen heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een verfrissend gezicht tussen die drie oude knarren. In het begin leek ze nog een beetje te meegaand met die andere drie, maar dat wordt steeds minder, naar mijn idee.
Heb je de TT wel gelezen?quote:Op zondag 22 februari 2009 03:58 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als mentalcoach is ze totaal ongeschikt. Probeerde de tjakka way om Melissa moed in te praten. Had niet de indruk dat het geholpen heeft.![]()
Aardig is nou juist het enige woord waarvan ik me niet voor kon stellen dat iemand het bij haar zou vinden passen. Ik vind het echt een überbitch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komt ook heel aardig over, leuk leuk!
jawel hoor. op die bovenste foto van hierboven heeft ze d'r handen ervoorquote:Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ze weet ook niet echt hoe ze haar puntkaak moet flatteren
Goed gezegdquote:Op zondag 22 februari 2009 16:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Aardig is nou juist het enige woord waarvan ik me niet voor kon stellen dat iemand het bij haar zou vinden passen. Ik vind het echt een überbitch.
Ze heeft misschien zakelijk inzicht, maar weinig gevoel voor spelelement en erg tactisch of vriendelijk vind ik haar ook niet. Verder vind ik 'r echt lelijk en eng, met 'r hoekige smalle gezicht. En dan die "mysterieuze" blik, van net onder je eigen wenkbrauwen doorkijken, ieks. Ze geilt te veel op zichzelf en iets te veel op mannen in de (voor haar blijkbaar) neukbare categorie. Meisjes met een aardige stem vindt ze niks, maar als er een man staat met de stem van een schor schaap dan mag ie door.
Pffffff!! Hahahaha! Die durft! Hahaha! Het ligt echt iid aan jou......quote:Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef Leatherneck het volgende:
Ik mag Stacey zeker wel, zoals ze overkomt op TV iig.
Echter vind ik haar hier en daar wel wat mannelijke trekjes hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ligt dat aan mij!?
Welke mannelijke trekes bedoel je nou? Ik zie er namelijk geen. Of ligt het aan mij? Onder de kandidaten van xfactor heb je ongetwijfeld ook lesbiennes zitten. Dus als jij en je zus zo goed zijn in het herkennen van lesbiennes dan is mijn vraag nu. Wie van de xfactor kandidaten onder de meiden is of zijn lesbisch. Als je zou moeten selecteren op jullie criterium mannelijkheid wie zou het kunnen zijn dan? Wat dat betreft zijn jullie een stuk slimmer dan ik. Ik zie dat niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef UltraR het volgende:
Nou ja, ik durf er zelf niks over te zeggen. Maar mijn zusje zei afgelopen vrijdag ook al dat ze haar op een lesbiënne vond lijken. Dat gaat vaak samen met "mannelijke trekjes", dus Leatherneck is niet de enige die dat vind.
Lezen is nog niet zo makkelijk. Ik zeg toch duidelijk dat ik er zelf niets over durf te zeggen.... Waar zie je staan dat m'n zusje én ik zo goed zijn in het herkennen van lesbiënnes?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:36 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Welke mannelijke trekes bedoel je nou? Ik zie er namelijk geen. Of ligt het aan mij? Onder de kandidaten van xfactor heb je ongetwijfeld ook lesbiennes zitten. Dus als jij en je zus zo goed zijn in het herkennen van lesbiennes dan is mijn vraag nu. Wie van de xfactor kandidaten onder de meiden is of zijn lesbisch. Als je zou moeten selecteren op jullie criterium mannelijkheid wie zou het kunnen zijn dan? Wat dat betreft zijn jullie een stuk slimmer dan ik. Ik zie dat niet.![]()
Ja, dat was zij iddquote:Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef Regina7 het volgende:
Was zij toen niet ooit bij Barend en Van Dorp, ze stond best wel voor schut daar
omdat ze toen oplepelde wat er op haar site stond en er verder niks zinnigs uit kwam.
Ik vind het een leuke meid al met al.
Ik dacht het ook even. Maar dat strookt dan weer niet met haar overdreven gedoe dat ze de "jongetjes" wil doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef UltraR het volgende:
Nou ja, ik durf er zelf niks over te zeggen. Maar mijn zusje zei afgelopen vrijdag ook al dat ze haar op een lesbiënne vond lijken. Dat gaat vaak samen met "mannelijke trekjes", dus Leatherneck is niet de enige die dat vind.
Tsja dat dacht ik ook ff in een splitsecond, maar toen realiseer ik dat ze gewoon net als de gemiddelde Nederlandse vrouw is. De Nederlandse vrouw komt gewoon mannelijker en hoekiger over in vergelijking met vrouwen in het buitenland.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef UltraR het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft wat stoers over zich, met haar blik. Ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |