Sluit je aan op je tv. Je doet er een harde schijf in of sluit er een externe harddisk op aan. Dit ding kan vervolgens je films e.d. afspelen. Hij kan DIvx kwaliteit verbeteren (HD ready is mogelijk) en kan gedownloade Full-HD films afspelen. Incl ondertiteling.quote:
Kostda?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sluit je aan op je tv. Je doet er een harde schijf in of sluit er een externe harddisk op aan. Dit ding kan vervolgens je films e.d. afspelen. Hij kan DIvx kwaliteit verbeteren (HD ready is mogelijk) en kan gedownloade Full-HD films afspelen. Incl ondertiteling.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
een kleine prullenbak.
woops.. zit ik weer te editten ipv te quoten. shitknopjes.![]()
![]()
200,- excl harddisk. Via via overgenomen trouwens, hij snapte er niks van, dus ik wou hem wel overnemen. Nieuw kost het 279,- excl harddisk.quote:
Ah oké. Helaas is het hier aan het dooien vond deze temperaturen wel tof. Allemaal vallende mensen enzoquote:Op maandag 12 januari 2009 23:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Woon pal naas het IJ, altijd vrij koud daar wat later op de avond.
Bovendien ben ik beter bestendig tegen warme tempraturen.
Hmm, dat valt nog enigzins mee. Maar ik ben een computern00b, een laptop aan je tv hangen geeft toch hetzelfde effect?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
200,- excl harddisk. Via via overgenomen trouwens, hij snapte er niks van, dus ik wou hem wel overnemen. Nieuw kost het 279,- excl harddisk.
Prosac faalt best wel hard.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
een kleine prullenbak.
![]()
Ik betwijfel of dat Full-HD kan. Bovendien heb ik geen laptop.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, dat valt nog enigzins mee. Maar ik ben een computern00b, een laptop aan je tv hangen geeft toch hetzelfde effect?
twee.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Krijg ik daar nu serieus een note voor?![]()
![]()
Amateurquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
![]()
http://www.fok.nl/shop/quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Pritt het volgende:
Heb ik als brave user al ooit een note gescoord?
Dat waren net gewoon mijn eerste 2, voor zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Pritt het volgende:
Heb ik als brave user al ooit een note gescoord?
Maar dat was dan ook ECHT schandalig.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat waren net gewoon mijn eerste 2, voor zoiets
Ik heb er wel 2 bijgekregen de afgelopen weken zie ik net. wtfquote:
Helemaal niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook ECHT schandalig.
Ik heb er 6.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Pritt het volgende:
"Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators."
Oei dat wordt weer biechten.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 bijgekregen de afgelopen weken zie ik net. wtf
quote:
Ik 136.quote:
quote:
Teunebeun had ik een keer gehoord, daar gingen de modjes slowchatten.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat is eigenlijk het record en wie heeft het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |