Amateurquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
woops.. zit ik weer te editten ipv te quoten. shitknopjes.![]()
![]()
http://www.fok.nl/shop/quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Pritt het volgende:
Heb ik als brave user al ooit een note gescoord?
Dat waren net gewoon mijn eerste 2, voor zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Pritt het volgende:
Heb ik als brave user al ooit een note gescoord?
Maar dat was dan ook ECHT schandalig.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat waren net gewoon mijn eerste 2, voor zoiets
Ik heb er wel 2 bijgekregen de afgelopen weken zie ik net. wtfquote:
Helemaal niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook ECHT schandalig.
Ik heb er 6.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef Pritt het volgende:
"Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators."
Oei dat wordt weer biechten.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 bijgekregen de afgelopen weken zie ik net. wtf
quote:
Ik 136.quote:
quote:
Teunebeun had ik een keer gehoord, daar gingen de modjes slowchatten.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat is eigenlijk het record en wie heeft het?
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Ik heb er 7 en weet niet of ik mag vertellen wie het record heeft.
Mijn jeugd wat doe je?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik weet dat het jammer is om al die idyllische beelden te doorbreken enzo maar protestanten doen niet aan biechten.
Van mij mag het.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Waarom niet? Om er geen competitie van te maken ofzo? Volgens mij zijn wel de meeste van mijn notes heel oud, toen ik nog vaak baggerde in ONZ enzo.quote:
Hey Prosac,quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Prosac het volgende:
Ben je het niet al beu dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik mag het ook wel, maar dan ben ik mijn blauwe kleur heul snel weer kwijt.
Notes zijn een soort van privé. Alleen de user zelf die hier eigenaar van is mag besluiten deze te onthullen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Om er geen competitie van te maken ofzo? Volgens mij zijn wel de meeste van mijn notes heel oud, toen ik nog vaak baggerde in ONZ enzo.
Notes zijn ervoor om een soort geschiedenis bij te houden van een desbetreffende user, dat kan positief of negatief zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 23:56 schreef Pritt het volgende:
Waar zijn die notes uberhaupt voor? Zeker als je iets niet gepasts post of slowchat.
Onzinnig lijkt me. Dan moet Tong minimaal al 300.000 notes hebben.
Vraag het anders 600x op een dag.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey Prosac,
Kan jij mij informeren omtrend Raymania zijn functioneren als FA?
Ik heb hem een tijdje niet gezien.
Heeft hij verlof opgenomen achter de schermen, of weten jullie ook niet waarom hij weg is en wanneer hij terugkomt?
Hoogachtend,
Adothehague.
Oke bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Adothehague,
Alles op zijn tijd. Ray heeft het eventjes wat drukker dan normaal. Geen zorgen, ik zal de groetjes doen.
grt
Prosac
Lekkere grijze muis ben ik dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Notes zijn ervoor om een soort geschiedenis bij te houden van een desbetreffende user, dat kan positief of negatief zijn.
Er waren de hele dag geen mods hier op VBL.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vraag het anders 600x op een dag.
Je bent gewoon een braaf ventjequote:
Inderdaad, 'we hebben je notes doorgelezen en blablabla' resultaat, ban.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Notes zijn een soort van privé. Alleen de user zelf die hier eigenaar van is mag besluiten deze te onthullen.
[..]
Notes zijn ervoor om een soort geschiedenis bij te houden van een desbetreffende user, dat kan positief of negatief zijn.
Nee, dat zal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er waren de hele dag geen mods hier op VBL.
En die zijn het beste op de hoogte over Raymania neem ik aan vandaar dat ik het aan hen vroeg.
Ik weet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wat is eigenlijk het record en wie heeft het?
Misschien heb je wel 6 positieve notes! Dat is best knap lijkt me.quote:
Is er wel dacht ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:01 schreef Adothehague het volgende:
Hey Houniet, waarom hebben wij eigenlijk geen SC in UVT?
Die is er wel, de Coffeeshopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:01 schreef Adothehague het volgende:
Hey Houniet, waarom hebben wij eigenlijk geen SC in UVT?
Je heb vast een contract moeten tekenen bij je aanstelling dat als je mod af ben je hier geen mededelingen over kan doen en mocht je dit wel doen volgt een permban?quote:
Hehe lachen, en al die wossers maar zeuren dat er geen sc plaats is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die is er wel, de Coffeeshop. Die is ooit gestart door Dr.Daggla
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |