Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!quote:
Ik schrijf 'm even op. Zeker voor herhaling vatbaar, imhoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef MichielV het volgende:
Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!
Dank u voor de info, zat het mij al af te vragen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!
de lulquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb helemaal geen reactie meer teruggekregen van Klaas welk nummer hij buiten Dalet omdraaide
Ze stottert niet als ze zingtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
memememememe m m m miss sss sss mo mo mo mo monnnnn n n ntreal
gelukkig heb ze nog een goede lijfquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze stottert niet als ze zingt
Wij willen Kip , Patat met Appelmoesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de lul![]()
en waar is die dude nou! hij moet wel uitdelen heh
Ik blijf er toch bij dat het seebird wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb helemaal geen reactie meer teruggekregen van Klaas welk nummer hij buiten Dalet omdraaide
taart met slagroom natuurlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij willen Kip , Patat met Appelmoes
of een tompoesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
taart met slagroom natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |