Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!quote:
Ik schrijf 'm even op. Zeker voor herhaling vatbaar, imhoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef MichielV het volgende:
Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!
Dank u voor de info, zat het mij al af te vragen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Voor de meeschirjvers: de Baby Disaster remix met een stukje Dope Nose er in ook. Lekkor!
de lulquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb helemaal geen reactie meer teruggekregen van Klaas welk nummer hij buiten Dalet omdraaide
Ze stottert niet als ze zingtquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
memememememe m m m miss sss sss mo mo mo mo monnnnn n n ntreal
gelukkig heb ze nog een goede lijfquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze stottert niet als ze zingt
Wij willen Kip , Patat met Appelmoesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de lul![]()
en waar is die dude nou! hij moet wel uitdelen heh
Ik blijf er toch bij dat het seebird wasquote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb helemaal geen reactie meer teruggekregen van Klaas welk nummer hij buiten Dalet omdraaide
taart met slagroom natuurlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij willen Kip , Patat met Appelmoes
of een tompoesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
taart met slagroom natuurlijk
En een uitnodiging met "we zeggen niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee!"quote:
toch die met *als je doof bent ben je blij dat veenstra op de radio is* is nog leuker...jammer dat ik m niet terug kon vindenquote:
en dan gaan bowlenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En een uitnodiging met "we zeggen niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee!"
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weer. Moet er morgen om 7:00 uur uit.
Succes !quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
truste Marijequote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
Trustenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef MarijeH het volgende:
Goed slaapnummer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt als Anouk ? edit: ja dus... even op mute dan maar.
Een toenmalige maat van me stuurde dus zo'n uitnodiging voor z'n 21e verjaardag, mooi dat er dus een paar mensen hun zwemspullen hadden meegenomen en vrij beteuterd ons bulderende gelach moesten ondergaan... Niet geheel toevallig waren dat net de mensen waarvan we al wisten dat ze geen humor hadden.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een toenmalige maat van me stuurde dus zo'n uitnodiging voor z'n 21e verjaardag, mooi dat er dus een paar mensen hun zwemspullen hadden meegenomen en vrij beteuterd ons bulderende gelach moesten ondergaan... Niet geheel toevallig waren dat net de mensen waarvan we al wisten dat ze geen humor hadden.
ik zou ook beteuterd zijn...ik ben dol op zwemmenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een toenmalige maat van me stuurde dus zo'n uitnodiging voor z'n 21e verjaardag, mooi dat er dus een paar mensen hun zwemspullen hadden meegenomen en vrij beteuterd ons bulderende gelach moesten ondergaan... Niet geheel toevallig waren dat net de mensen waarvan we al wisten dat ze geen humor hadden.
Gaan een keer onderwater bowlen (het bestaat echt )quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou ook beteuterd zijn...ik ben dol op zwemmen
echt?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan een keer onderwater bowlen (het bestaat echt )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |