Slaap lekkerquote:
Truste Roelquote:
Maar een klein stukje gehoord. Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:44 schreef Paul het volgende:
Hoe vonden jullie Giel vanochtend?
quote:
Zelfde als altijd. Niet echt denderend, maar ook niet heel erg. Maar ik ben altijd al wat genuanceerder geweest dan de restquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen een dagje Rotjeknor doen en naar de African Mama's![]()
Truste!
Ik vond hem vanmorgen meevallen. Hij maakte een aantal beloftes waarvan ik wil zien dat hij ze waar maaktquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Niet echt denderend, maar ook niet heel erg. Maar ik ben altijd al wat genuanceerder geweest dan de rest.
Minder zijn eigen naam zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vond hem vanmorgen meevallen. Hij maakte een aantal beloftes waarvan ik wil zien dat hij ze waar maakt
veel plezierquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen een dagje Rotjeknor doen en naar de African Mama's![]()
Truste!
ja dat was erg merkbaar hij benadrukte beide heel ergquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Minder zijn eigen naam zeggen
Hij had het alleen wel gelijk meer over zijn liefje
Veel plezierquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef Brennel het volgende:
Truste!
Nou ook maar truste danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat ook poging doen van slapen
In de categorie "Het is weer tijd voor een plaatje met gitaren! Je weet wel, zo'n groot ding met van die snaren!", aldus Guis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf tot 01.00 hangen, zit nog te hopen op een snoeiharde plaat...
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de categorie "Het is weer tijd voor een plaatje met gitaren! Je weet wel, zo'n groot ding met van die snaren!", aldus Guis.
Corton heeft als voornemen dat hij na z'n 40e verjaardag (11 jan) strak in het pak door het leven gaat ipv in zwarte T-shirtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |