Vind ik het slechte van de reclame, dat ze er weer geld aankoppelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzo
Haal ik er meer uit dan...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.
Ik hoor steeds die over geld.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt 5 verschillende versie van die reclame.
2 gaan over over geld en 3 over helpen
Dit is ook het 3fm topic , niet het DWDD topicquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
TV stoort enórm hier.Alain
Clark
bij DWDD.
Nee helaas, eerst nog even Britneyquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Joncho het volgende:
White Lies - Death!
edit: helaas nu nog niet![]()
Ja hij is leuk! We geven hem zaterdag pas op haar eerste verjaardag maar het is echt een leuk dingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe bevalt de lieveheersbeestje
Kind zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja hij is leuk! We geven hem zaterdag pas op haar eerste verjaardag maar het is echt een leuk ding
heb ooit 1 optreden van ze gezien , dat was een partij valsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Evanescense.... live best kut maar dit blijft een wereldplaat
Ik zie dat Dewolff er ook is... Misschien wel interessant.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
Zie net dat volgende week De Staat weer in Desmet staat bij 3voor12. Iemand zin om mee te gaan?
Dat is een mysterie wat zich maar blijft herhalenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt Mystery Repeats ineens weer zo belachelijk veel gedraaid de laatste dagen
Iddquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt Mystery Repeats ineens weer zo belachelijk veel gedraaid de laatste dagen
Om jou nog meer op de stang te jagenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat kan ik nog wel redelijk hebben, maar het valt op dat ie ineens weer overdreven veel gedraaid wordt. Een middenweg tussen af en toe en belachelijk veel is er bij 3FM nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Om jou nog meer op de stang te jagen
Lijkt mij een leuke band om eens live te zienquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
Zie net dat volgende week De Staat weer in Desmet staat bij 3voor12. Iemand zin om mee te gaan?
Zal even jason m'raz voor je aanvragenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze plaat kan ik nog wel redelijk hebben, maar het valt op dat ie ineens weer overdreven veel gedraaid wordt. Een middenweg tussen af en toe en belachelijk veel is er bij 3FM niet.
quote:tleemhuis Huj, eerste 2 uur productie MetMichiel nu al voorbij? Dat gaat snel! 1 minuut ago from web
quote:michielveenstra @tleemhuis Hoho, nog 8 minuten en dan is er twee uur voorbij he! Lapzwans! minder dan een minuut ago from TweetDeck in reply to tleemhuis
Wie is die man? Wat hebben ze met Eric gedaan?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |