Waarom zou dat niet echt waar zijn? Ik heb in mijn familie een voetbalverslaggever en een prof. basketballer..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk verhaal wat echt waar was.
Ik zat op de terugweg naar het vliegveld in de auto bij een voormalig keeper van Panionios.
Hij had het erover dat hij misschien een contract ging tekenen bij Rhodos Diagoras (Tweede divisie).
Hij was keeper geweest van Panionios, en hij liet ook fotos zien waarin hij een (vriendschappelijke?) wedstrijd speelde tegen Valencia. Hij staat daarop met Canizares enzo.
Jou staat nog wat te wachten als het Miguel-Dexter verhaal straks het hoogtepunt bereiktquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Breach het volgende:
[..]
The Wire moet je wel inkomen. Het is geen Dexter zoals je die net goed verwoorde. Maar als je eenmaal het eerste seizoen doorhebt dan wordt het geweldig. Je moet er maar eens wat over opzoeken.
Maar het is HBO, dus altijd goed
Ik vind dat films juist te snel afgelopen zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Series
Ik vergeet altijd na 1 aflevering de volgende te kijken. Ik kijk liever films. Gister Felon gezien, echt gruwelijk
He he, ja maar ik vond het wel lachen dat een voormalig profspeler van een team uit de hoogste klasse nu mij naar het vliegveld reed. Ik ben helaas zijn naam vergeten. En ik ben benieuwd of hij nu bij Diagoras speelt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet echt waar zijn? Ik heb in mijn familie een voetbalverslaggever en een prof. basketballer..
In een klein land als Griekenland kom je nou eenmaal wat sneller topsporters tegen..
Je bent bekend met het fenomeen internet en het fenomeen downloaden?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Series
Ik vergeet altijd na 1 aflevering de volgende te kijken. Ik kijk liever films. Gister Felon gezien, echt gruwelijk
Goed he. Val Kilmer in die filmquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Series
Ja tuurlijk. Maar ik kan me er niet toezetten om 20 seizoenen prison break te kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent bekend met het fenomeen internet en het fenomeen downloaden?
Ik kijk niets op TV.. Nou ja, ik kijk het uiteindelijk wel op m'n TV, maar ik maak de programmering, zeg maar..
Films kijk ik ook onwijs veel, Pineapple Express laatst gezien. Echt bruut.
Goede tip ben hem aan het downenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef toma het volgende:
Series
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb een torrentje voor seizoen 1 van Dexter opgestart. Ben benieuwd.
Als de ziekte ja.quote:
Dexter wordt niet uitgezonden op tv in NLquote:
Precies ik kom ook altijd ruimte te kortquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als de ziekte ja..
Ik heb net een TB schijf gekocht voor mn mediaplayer.
Alles in HD downloaden.
Bij BCC had ik een Western Digital MyBook 1TB voor 95 euro.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies ik kom ook altijd ruimte te kort
Op 13th Street inmiddels wel, maar dat heb je alleen als je UPC Digital + hebt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dexter wordt niet uitgezonden op tv in NL
En serieus als Lost koop ik gewoon
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als de ziekte ja..
Alles in HD downloaden.
Enige serie die ik gekocht heb is Frasier.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dexter wordt niet uitgezonden op tv in NL
En serieus als Lost koop ik gewoon
Bij MyCom was ie 90.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij BCC had ik een Western Digital MyBook 1TB voor 95 euro..
Ik heb nu 3 lege schijven in mn PC omdat ik alles heb overgezet.quote:
American Dad vind ik slapjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enige serie die ik gekocht heb is Frasier.
Series die ik nog ga kopen zijn Family Guy en American Dad..
Dat is de reden waarom ik me niet abonneer op nieuwsgroepen oid. Dan gaat m'n sociaal leven helemaal naar de knoppenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als de ziekte ja..
Alles in HD downloaden.
Gaat dat over een gevangenis?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
Ow en OZ is ook een geweldige serie. Wederom uit de HBO-stal. Die kun je voor 80 euro ofzo alle 6 seizoen kopen.
Was dat niet die essential? (Het liggende model).quote:
Ik heb felcon en dexter er nu bij in gezet. Ik ben gek op goede tv series ik ben juist meer van de series dan van de filmsquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 lege schijven in mn PC omdat ik alles heb overgezet.
M'n download queue staat nu echt belachelijk vol. Daar is The Wire net nog bijgekomen.
Kan niet wachten op de snelheidsverhogingen van ziggo, lekker met 40mbit alles naar binnen halenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 lege schijven in mn PC omdat ik alles heb overgezet.
M'n download queue staat nu echt belachelijk vol. Daar is The Wire net nog bijgekomen.
Is net iets scherper en minder absurd als FG, maar daardoor niet minder leuk.quote:
Ik heb 24mbit van UPC en wacht nu om overgezet te worden naar FibrePower 100mbit, was maar 19 euro duurder.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de snelheidsverhogingen van ziggo, lekker met 40mbit alles naar binnen halen
Ja. Het was de eerste serie die een uur duurde.quote:
Wie was je clubje?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prachtig dat soort stadions. Jammer dat mijn clubje uit Toumba vertrekt.
Twin Peaks is wel heel erg oldskoolquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb Twin Peaks gekocht, maar dat zijn maar 2 seizoenen.
Twin Peaksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb Twin Peaks gekocht, maar dat zijn maar 2 seizoenen.
Maar nog steeds geniaal.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Twin Peaks is wel heel erg oldskool
PAOK Salonika.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie was je clubje?
Stadion was btw van Illsiakos.
Echt he. Wat baalde ik toen het afgelopen was. Alles aan die serie klopt gewoon.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet eerst alles cancelen en direct The Wire kijken, Daggla.
Doe nou maar gewoon.
Hmm, okay. Je post intrigeert me.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet eerst alles cancelen en direct The Wire kijken, Daggla.
Doe nou maar gewoon.
Waar gaan ze heen dan?quote:
Dat had ik met Frasier.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt he. Wat baalde ik toen het afgelopen was. Alles aan die serie klopt gewoon.
Wat heb ik niet gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, okay. Je post intrigeert me.
Heb jij Dexter gezien?
Gister verloren we van AEK, maar we staan nog steeds 2de na een dramaseizoen vorig jaar (bijna failliet enzo).quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waar gaan ze heen dan?
Ik neem aan dat is (In het Nederlands) gewoon PAOK bedoeld?
Die doen het behoorlijk trouwens in de A league.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |