quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft wordt het gewoon een SC. Maar dan gewoon lekker laagdrempelig. Dus gewoon de TT in de stijl van deze reeks (VBL-SC #1835 bijvoorbeeld) en een nieuwe OP. Verder kan gewoon ieder voor zich weten hoe persoonlijk hij de SC maakt, mascottes zie ik in elk geval de meerwaarde niet van in.
Je denkt toch niet dat jij als zo belangrijk wordt gezien dat ik denk dat jij daar achter zat? Suggereer ik dat ergens?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
Dat heb ik niet besloten
Ik wist ook niet dat ze aan het klonen was
Maar geloof wat je wil geloven
Ik wilde het even kenbaar makenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat jij als zo belangrijk wordt gezien dat ik denk dat jij daar achter zat? Suggereer ik dat ergens?
Jij was al geen modje meer toen Remlof op z'n strepen ging staan.
Doe dit lekker via PM, ouwe bok.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat jij als zo belangrijk wordt gezien dat ik denk dat jij daar achter zat? Suggereer ik dat ergens?
Jij was al geen modje meer toen Remlof op z'n strepen ging staan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hopelijk helpt de bewindsverandering in Amerika.Dat zou geweldig zijn natuurlijk. Maar ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Ik zag hem (Obama) laatst nog een toespraak houden voor de AIPAC bijvoorbeeld, dat soort dingen stemmen mij niet echt hoopvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Sjims ontvangt liever geen PM's heb ik begrepen.quote:
Ja Happel, lijkt me een prima keus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef _Mike_ het volgende:
Ben je al mod Happel?
Eens!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja Happel, lijkt me een prima keus.
Hij wijkt qua uitlatingen niet af van de traditionele Amerikaanse politiek t.o.v. Israël, maar hij is wel veel diplomatieker dan Bush, en ik denk ook ambitieuzer, hoewel hij zich vooralsnog vooral met de binnenlandse agenda bezighoudt.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn natuurlijk. Maar ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Ik zag hem (Obama) laatst nog een toespraak houden voor de AIPAC bijvoorbeeld, dat soort dingen stemmen mij niet echt hoopvol.
Ok rollatorboy.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Sjims ontvangt liever geen PM's heb ik begrepen.![]()
En wat ik hier post maak ik zelf wel uit, jochie.
Schiet niet op joh.quote:
Ik ben 1-9-2008 gestopt en hou het nog steeds (wel nog met wat van die Nicotinell-kauwgum) vol.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen gestopt met roken dit jaar?
Ik ben op 1 juli gestopt en dat viel me best mee, maar in oktober ben ik toch ineens weer gaan roken.
Nu ben ik per 1 januari opnieuw gestopt, maar ik heb het toch zwaar. Ben bang dat ik er nooit meer vanaf kom.
Nooit begonnenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen gestopt met roken dit jaar?
Ik ben op 1 juli gestopt en dat viel me best mee, maar in oktober ben ik toch ineens weer gaan roken.
Nu ben ik per 1 januari opnieuw gestopt, maar ik heb het toch zwaar. Ben bang dat ik er nooit meer vanaf kom.
Kate & Karen.quote:
Heb voor de rest geen hulpmiddelen, maar dat had ik afgelopen zomer ook niet. Maar heb nu echt continu de behoefte aan een peuk. De afgelopen twaalf lijken er wel honderd, zo kut.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben 1-9-2008 gestopt en hou het nog steeds (wel nog met wat van die Nicotinell-kauwgum) vol.
Misschien als ik er weer een maand vanaf ben, maar dacht dat het de vorige poging makkelijker ging.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Riro het volgende:
Ik ben bij twente-uit gestopt. In vond het in het begin wel heel lastig, maar heb er nu eigenlijk nauwelijks moeite meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |