Ach, jullie hebben ook al niet de mogelijkheid gekregen dat andere topic vol te posten.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:24 schreef LastRequest het volgende:
Eigenlijk vind ik het stom dat wij de laatste nu vol gemaakt hebben
Sorry
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
OP moet uitgebreid worden! Kom met ideeën!
Ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 12 januari 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het geen beter idee om die OP uit blokjes op te bouwen van 60x60 pixels? Dan kan iedereen zijn UI makkelijk toevoegen.
Om aan de totale 610 pixels breedte te komen kan het kader links en rechts een breedte van 65 krijgen.
Dit naar het idee van de UI-sectie van de KSC-OP.
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik sta in de OP
edit: ow niet meer in die van MPG
Alleen opleiding of net zoals MoBlo deed?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
Ben ik weer btw
Mag wat mij betreft nu wel van iedereen lijkt mequote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef jslavenburg het volgende:
Nog mijn idee opgenomen? Bij de Non Stagelopers neerzetten welke opleiding ze doen
quote:Ben ik weer btw
Nou hier hoor ik eigenlijk ook niet in hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de OP voor Stage SC. Bij gebrek aan UI's van iedereen heb ik de KSC mensen laten staan.
Dit is het vervolg van Stage SCquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow hoor net dat ik hier wel thuishoor.. af en toe
Stage SC gewoon dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |