Het wordt als maar gekker daar!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
Bruno Silva naar De Graafschap:
http://www.degraafschap.n(...)/selectie/666-a/info
geen onwaarheden verkondigenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
Derksen....quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Blauwjongetje het volgende:
Volgens Derksen hoort Robbie niet bij ons
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Blauwjongetje het volgende:
Volgens Derksen hoort Robbie niet bij ons
quote:Ajax - AZ
en nu alweer voorbijquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Robbie nu in het Sportjournaal!
Was het de moeite waard?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Robbie nu in het Sportjournaal!
nee telefonisch interview met de standaard zinnen. Ajax grootste club van NL, eer om daar te spelen. Gweldig om onder van Basten te trainen, bla blaquote:
Audio: Rob Wielaert gaat naar Ajaxquote:
Robbie is trots dat hij voor de grootste club van Nederland mag spelen.quote:Rob Wielaert verruilt FC Twente voor Ajax. De clubs bereikten vandaag een akkoord over de transfer van de verdediger, die naar verwachting woensdag voor het eerst meetraint met de selectie van Marco van Basten.
Volgens Wilfred komt Elia sowieso deze winterstop niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik zie nog geen Elia anders?
Wat een klapmongool is het toch.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Pritt het volgende:
Die van der Gijp is echt een idioot. Hij vindt de aanval van Ajax maar niets.
Zie je over 2 jaar ouwe, dan speelt Suarez bij Inter.
Sowieso die klappertquote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Scheringa pleit voor het verdwijnen van buitenspel!
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.
Goed idee, de grensrechters zien het toch nauwelijks goed meer, schaf maar af.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Niet remmen dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.
Alleen dan kan AZ kampioen worden..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed idee, de grensrechters zien het toch nauwelijks goed meer, schaf maar af.
Om de boefjes in de gaten te houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |