Ik doe het altijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
You did it, IQM!!!
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat makenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je 21 jaar droog staat ga je echt niet ook nog eens investeren.
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
Waar is Sackboy eigenlijk
OMG ik glijj van m'n stoel afquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat maken![]()
ofzo![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.
Dat vraag ik me ook al een aantal delen af.quote:
Je bent nog maagd he.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juist wel, als 21 jaar je jaarlijkse winst maar magertjes is moet je juist investeren om de bedrijfsorganisatie te verbeteren en moet je op zoek gaan naar betere werknemers en machine zodat je meer winst gaat maken![]()
ofzo![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
Pato scoort, beckham springt op zijn rug, komt ons aller commentator eraan.
"Pato scoort, beckham is er alweer snel bij voor de plaatjes"
Mijn bedrijfje is ook nog maar een startersbedrijfquote:
Sackboy is Mirrequote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ondergaat net op dit moment een beenmergtransplantatie.
Coma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |