quote:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.quote:
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te makenquote:
Lamzak?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
Ik heb verkeringquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wie zal dat nou geweest zijn Cc?
Muis toch. Op zoek naar verkering?![]()
Goed werk inspecteur!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.
Bekende tieten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te maken
Volgens mij klik jij overal op behalve op YT-jes.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenDus ik zou maar op je woorden letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |