Ben ik iig niet de enigequote:
Dat zal zeker gaan lukken.. Met wat tegenzin komen we er wel...quote:
Hoe doe je dat? Mij lukt het niet, ook niet met tegenzin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zal zeker gaan lukken.. Met wat tegenzin komen we er wel...
Och, heb motiverende collega'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Mij lukt het niet, ook niet met tegenzin.
Lijkt me verstandig jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar weer verder met baantjes zoeken.
Ik doe het pas een paar mnd achter elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe het pas een paar mnd achter elkaar.En nu lijkt het erop dat de cursus die
ik mocht gaan doen niet doorgaat.
Bengels!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
![]()
Gaat het goed met je opleiding?
Ynske!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Jawel hoor
Alleen heb ik het niet heel erg goed verspreid allemaal, dus heb ik nu ineens heel druk
Je bent iig nog vaak genoeg op fok, dus je doet het goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Jawel hoor
Alleen heb ik het niet heel erg goed verspreid allemaal, dus heb ik nu ineens heel druk
Dat is ontspanning, dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent iig nog vaak genoeg op fok, dus je doet het goed.
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar weer verder met baantjes zoeken.
quote:
Als je een blauwe waas over je ramen wilt wel iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Glassex werkt daar best prima voor!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |