Zie mijn sig. (over de APK valt te praten)quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb ongeveer ¤3000 euro spaargeld te besteden van mezelf, maar ik wil gewoon een fatsoenlijke bak nu.
Welk gedeelte van aan-schaf-waar-de begrijp je niet? Er zijn inmiddels al een aardig aantal verzekeraars die daarin voorzien. Voorwaarde is vaak wel dat je bij een originele merkdealer of een Bovagbedrijf koopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof je het gehele bedrag terug krijgt.
Dagwaarde, dus TS is dan nog steeds geen steek wijzer.
Fietsssssquote:
Vertel dan ook even hoeveel TS dan meteen kwijt is per maand.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Welk gedeelte van aan-schaf-waar-de begrijp je niet? Er zijn inmiddels al een aardig aantal verzekeraars die daarin voorzien. Voorwaarde is vaak wel dat je bij een originele merkdealer of een Bovagbedrijf koopt.
Maar als je 5000 euro te kort komt, dan is 100 euro per maand niet veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef FortunaHome het volgende:
Punt van mij alleen is dat ik makkelijk 100 euro per maand kan missen, maar als ik geen verplichting heb ik gewoon alles er doorheen draai zeg maar.
Tja maar de TS wilt nu nu NU en niet eerst sparen. Het is ook niet voor niets dat de mensen zonder geld, uiteindelijk altijd meer betalen dan mensen die wel het geld hebben om dat gene te kopen wat ze willen...en de eerste groep zal het ook nooit leren denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Maar als je 5000 euro te kort komt, dan is 100 euro per maand niet veel.
Realiseer je wel dat je dan ruim 4 jaar bezig bent met afbetalen, en dan reken ik de rente nog niet eens mee!
Met als resultaat dat als je dan weer aan een andere auto toe bent, je nog steeds geen geld hebt.
Des te meer redenen om het met het geld te doen dat je nu hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef FortunaHome het volgende:
Punt van mij alleen is dat ik makkelijk 100 euro per maand kan missen, maar als ik geen verplichting heb ik gewoon alles er doorheen draai zeg maar.
Dit is toch echt het beste advies.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:27 schreef Rochgel het volgende:
Koop dan, of een barrel met apk voor een paar 100 euro, of ga fietsen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef AMDFreak het volgende:
Doorlopend kredietje kan je ook niet krijgen?
Kennelijk niet.quote:De geldverstrekkers wijzen me echter allemaal af
2 jaar terugbetaling tegen 20% rente is standaard nu geloof ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef voetballeh het volgende:
ik wil wel geld aan TS lenen, maar wat is een redelijke betalingstermijn / rente om te vragen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja maar de TS wilt nu nu NU en niet eerst sparen. Het is ook niet voor niets dat de mensen zonder geld, uiteindelijk altijd meer betalen dan mensen die wel het geld hebben om dat gene te kopen wat ze willen...en de eerste groep zal het ook nooit leren denk ik.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef CCP1980 het volgende:
je kan het altjjd proberen bij lenen.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |