Met m'n één fles wijn per jaar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk wat dat betreft.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef GI het volgende:
Volgens mij vind Talin zelfs UIO een grove alcoholist.
Lieve mensen plaatsen spoilers voordat ze het einde van een film verklappen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Herhaalpost wegens vol:
[..]
Met m'n één fles wijn per jaar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk wat dat betreft.
Neuh.. Met moraal heb ik niet zo veelquote:Op maandag 12 januari 2009 13:49 schreef Kreator het volgende:
Hey Taly, KNEUS. Ik dacht even dat ik net met jou in discussie was maar na 1.2 seconde besefte ik me dat jij niet zo'n moraalridder bent.
Groetjes,
De Kneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat als ik nu alleen kinder champagne drink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet spoileren, maar de Titanic zinkt. En Romeo en Juliet gaan dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |