Met m'n één fles wijn per jaar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk wat dat betreft.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef GI het volgende:
Volgens mij vind Talin zelfs UIO een grove alcoholist.
Lieve mensen plaatsen spoilers voordat ze het einde van een film verklappen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Herhaalpost wegens vol:
[..]
Met m'n één fles wijn per jaar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk wat dat betreft.
Neuh.. Met moraal heb ik niet zo veelquote:Op maandag 12 januari 2009 13:49 schreef Kreator het volgende:
Hey Taly, KNEUS. Ik dacht even dat ik net met jou in discussie was maar na 1.2 seconde besefte ik me dat jij niet zo'n moraalridder bent.
Groetjes,
De Kneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en wat als ik nu alleen kinder champagne drink?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet spoileren, maar de Titanic zinkt. En Romeo en Juliet gaan dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Goed! Ik was dus niet de enige?quote:
Ik refereer aan de TT.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over hoor
Er staat altijd [Oldbies] [oldbies] of [OLDBIES] in.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:39 schreef Joene het volgende:
ik ook normaal staat er toch minimaal 1x jesters dan wel tieten in de TT.
Klopt maar daar trigger ik niet opquote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef GI het volgende:
[..]
Er staat altijd [Oldbies] [oldbies] of [OLDBIES] in.
It just ain't the same without boobies.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef GI het volgende:
Ondanks dat er ook kneuzen in posten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef GI het volgende:
Dat is ook niets nieuws. Ik post hier wel vakerquote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ondanks dat er ook kneuzen in posten.
Er zei net iemand wat aardigs over je in singles, Krea! Gelukkig was ik in de buurt om het even te relativerenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ondanks dat er ook kneuzen in posten.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
Er zei net iemand wat aardigs over je in singles, Krea! Gelukkig was ik in de buurt om het even te relativeren
JaniesBrownie. Met tieten overigensquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef GI het volgende:
http://i.fok.nl/userpics//226813/blah.jpg
Ziet er niet uit als een JamesBrownie.
Janiesdinges fell off and Krea nieeeeeeee.....quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ooooeeee, Kreadinges en Janiesdinges sittin' in a treeee...
Oh, weer zo'n instabiele borderliner dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
Janiesdinges fell off and Krea nieeeeeeee.....
Vallen die regelmatig uit bomen?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, weer zo'n instabiele borderliner dus..
Ach, tegenwoordig tel je als vrouw niet mee als je niet minstens borderliner bent.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Kreator het volgende:
Je hebt ervaring?
Waar kan ik dat kopen?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig tel je als vrouw niet mee als je niet minstens borderliner bent.
Lijkt het.
Ik ben zo'n WoW nerd tegenwoordig.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
GI, wat heb je een rare avatar.
Ik zou het haast krijgen door vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mannelijke borderliners?
Vertel het maar aan tante Ripleyquote:Op maandag 12 januari 2009 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou het haast krijgen door vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |