Ja ik slaap slecht, omdat ik het raar vind dat er al een maand een auto staat, wat voor mijn gevoel toch een dure auto is, maar ja ik verdien ook geen 2 ton per jaar, als het je niet bevalt open dan zelf een topic voor jou en je vrienden, we kunnen je hier missen als kiespijn lutserquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is ons allang duidelijk dat jij überhaupt geen leven hebt, en zeker geen vrouw. Dit omdat je je zo bijzonder druk maakt om de auto van iemand anders, een wijvenauto ook nog bovendien.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef VatosLoco het volgende:
Daarbij Opa.Bakkebaard even je postgeschiedenis bekeken, jij bent een low life eerste klas, alleen maar bezig in KLB topics, zeiken op de TS![]()
Tijd voor eentopic met jouw naam erboven
lutser
Haha yepquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
Dus die auto ligt vol met sneeuw nu?
Ik meende je daarmee een plezier te doen ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef VatosLoco het volgende:
Daarbij Opa.Bakkebaard even je postgeschiedenis bekeken, jij bent een low life eerste klas, alleen maar bezig in KLB topics, zeiken op de TS![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef VatosLoco het volgende:
Btw, heerlijk al die Fok reacties van gasten die iets moeten zoeken op een TS af te kraken, maakt mijn dag weer goed
Net alsof je twee ton per jaar moet verdienen om een TT te kunnen kopen...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ja ik slaap slecht, omdat ik het raar vind dat er al een maand een auto staat, wat voor mijn gevoel toch een dure auto is, maar ja ik verdien ook geen 2 ton per jaar, als het je niet bevalt open dan zelf een topic voor jou en je vrienden, we kunnen je hier missen als kiespijn lutser
Oke overdreven, maar ik kan hem me nu momenteel (nog) niet betalen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Net alsof je twee ton per jaar moet verdienen om een TT te kunnen kopen...
Dat is het grootste gelul aller tijden. Je krijgt alleen een boete als je er ook daadwerkelijk mee gaat rijden.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef Salatrel het volgende:
bij mijn werk heeft ook een hele tijd een auto gestaan die nooit van zn plek af kwam. enige wat de politie deed was om de zoveel tijd een bon onder de ruitenwisser omdat de apk ofzo verlopen was
Je hoeft er niet mee te rijden voor een bekeuring. Dat gaat automatisch en dat ding mag niet op de openbare weg staan zonder apk.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dat is het grootste gelul aller tijden. Je krijgt alleen een boete als je er ook daadwerkelijk mee gaat rijden.
Bedrijventerrein bij het MECCquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef mirved het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd. Beatrixhaven? waar kan ik hem vinden
Dat is 5minuten hier vandaanquote:
Uhjm.quote:
Polshoogte nemen, eigenaar localiseren?? Tijdje terug stond er ook ergens een Nederland een auto een week op een parkeerterrein, bleek er een lijk in te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef jeroen25 het volgende:
Wat verwacht TS eigenlijk dat de politie gaat doen?
Blijf je nou doorzaniken over die kutauto of hoe zit dat ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Polshoogte nemem, eigenaar localiseren?? Tijdje terug stond er ook ergens een Nederland een auto een week op een parkeerterrein, bleek er een lijk in te zitten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Blijf je nou doorzaniken over die kutauto of hoe zit dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |