Binnen de minuut een zinloze reactie, volgens mij leef jij hiervoor.quote:
Je hoeft me niet te geloven, maar mensen die hier lang last van hebben krijgen daadwerkelijk een botoxbehandeling zodat de zenuw tijdelijk verlamd wordt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Binnen de minuut een zinloze reactie, volgens mij leef jij hiervoor.
Oh, op tril oog heb ik niet gezocht, ook wel een goede titel eigenlijk!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Brad het volgende:
Tril oog van enkele dagen geleden.
Grote kans dat slaap/stress de oorzaak hiervan is.
Ik slaap wel 9 uur per dag alleen niet op gezonde tijden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Hoogbevaegd het volgende:
idd slaap tekort en door stress kan het ook wel eens komen, wat goed helpt is op tijd naar bed, niet te lang en ook niet te kort slapen, uurtje of 8 a 9 is het beste en probeer zoveel mogelijk je pc en tv te vermijden.
Idem, soms meer last van dan andere keren, maar gaat altijd vanzelf wegquote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Leffe het volgende:
Mjuah ook wel eens last van. Is meestal binnen een paar dagen weer weg, Inderdaad slaaptekort stress, alcohol en die onzin.
Nou goed ze heeft het begin december uitgemaakt en ik zit er nu nog steeds mee. Daarvoor heb ik het nog nooit gehad. Maar het zal wel door de stress komen dat ik er nu nog steeds mee loop.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Leffe het volgende:
Mjuah ook wel eens last van. Is meestal binnen een paar dagen weer weg, Inderdaad slaaptekort stress, alcohol en die onzin.
Ja het gaat ook wel is weg voor enkele uren en soms heb ik er zelfs een hele dag geen last van maar over het algemeen heb ik er nog bijna iedere dag last van en dat vind ik zwaar irritant want daarvoor had ik het echt nog nooit gehad!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt dagenlang last van? Als ik heb dat er een zenuwtje loopt te trillen is dat binnen een paar uur weg hoor!
Het is ook niet meer dan vervelend, dat zeg ik ook niet. Maar dat het zo lang aanblijft, dat vind ik wel irritant. Vandaar dit topic.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Rochgel het volgende:
Ik heb hier ook wel eens last van wanneer ik een paar dagen achter elkaar slecht geslapen heb. Het stopt vaak wel na een uurtje ofzo.
Het is wel vervelend, maar ook niet meer dan dat.
Heb je hier altijd al last ven gehad ? of is het puur door je onregelmatige slaappatroon ivm poker, denk je?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan vervelend, dat zeg ik ook niet. Maar dat het zo lang aanblijft, dat vind ik wel irritant. Vandaar dit topic.
Nou zoals ik al zei ik heb het sinds mijn vriendin het heeft uitgemaakt, nu iets meer dan een maand geleden.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Heb je hier altijd al last ven gehad ? of is het puur door je onregelmatige slaappatroon ivm poker, denk je?
Hmm, dat lijkt meer op een flinke portie stress/verdrietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei ik heb het sinds mijn vriendin het heeft uitgemaakt, nu iets meer dan een maand geleden.
Dat was zo'n extreme ervaring. We lagen bij haar op bed tv kijken en opeens maakte ze het uit, toen nog 3 uur blijven liggen praten, lachen, huilen en zelfs nog gezoend. Het was echt zo bizar en omdat ik zo van der hield ook echt een klap. Toen ik de volgende ochtend wakker werd (in mijn eigen bed, alleen) had ik het en het is sindsdien bijna niet weg geweest.
Ik heb zeker slecht geslapen sinds het uit is, uren lopen nadenken (piekeren enzo) over haar en pas rond 3/4 uur in slaap vallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt meer op een flinke portie stress/verdrietMaar slaap je ook slecht sinds het uit is, of heb je de draad nu weer een beetje opgepakt ?
Ook niet echt slim om te gaan zoenen nadat ze het heeft uitgemaaktdat helpt niet echt
![]()
Trouwens, wat ik wel eens doe als die zenuw zo trekt ( heb het alleen maar als ik 2-3 dagen niet of nauwelijks slaap ) is een tijdje rond je oog masseren. Dat wil nog wel eens werken.
Geef maar toe, je wilde gewoon nog een afscheidswipje maken!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
En ik weet dat het niet slim was, maar het was echt bizar, van kusjes werd het echt zoenen en ik dacht nog even van misschien wil ze het toch nog proberen..
Haha zij kwam opeens met der tong tijdens het zoenen, ik niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef BertusG het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilde gewoon nog een afscheidswipje maken!
Nope, net even gekeken maar er zit niets! Aangezien ik het al een maand heb zou dat ook geen goede zaak zijn, ik douche immers dagelijksquote:Op maandag 12 januari 2009 15:33 schreef Natalie het volgende:
Misschien een losse ooghaar aan de zijkant van je oog?
Heb dat ook eens gehad. Ook dat trekkende gevoel. Erg hinderlijk.
Zo das klote. Maar goed ik wil er wel vanaf komen! En de gemiddelde persoon? Hebben zoveel mensen er last van dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef Netstorm het volgende:
Wees blij dat jij het alleen bij je ogen hebt ( zoals de gemiddelde persoon). Ik heb het over m'n hele lichaam. Constant.
Het heet BFS; benigne fasciculatie syndroom.
En als ik jou was zal ik niet naar spiertrekkingen gaan googlen.. want je komt dan uit bij de meest dodelijkste ziekte van deze aardkloot![]()
Als ik op BFS zoek krijg ik dit :quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef Netstorm het volgende:
Wees blij dat jij het alleen bij je ogen hebt ( zoals de gemiddelde persoon). Ik heb het over m'n hele lichaam. Constant.
Het heet BFS; benigne fasciculatie syndroom.
En als ik jou was zal ik niet naar spiertrekkingen gaan googlen.. want je komt dan uit bij de meest dodelijkste ziekte van deze aardkloot![]()
Iedereen heeft wel eens spiertrekkingen bij z'n oog, of tussen z'n duim en wijsvinger. Dat is voor de gemiddelde persoon.. na een maandje verdwijnt het bij hun.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zo das klote. Maar goed ik wil er wel vanaf komen! En de gemiddelde persoon? Hebben zoveel mensen er last van dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benigne_fasciculatiesyndroomquote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Als ik op BFS zoek krijg ik dit :
In graph theory, breadth-first search (BFS) is a graph search algorithm that begins at the root node and explores all the neighboring nodes. Then for each of those nearest nodes, it explores their unexplored neighbor nodes, and so on, until it finds the goal.
Ik had het inmiddels gevonden. Ik had/heb er heel soms ook alleen maar last van bij mij oog.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Netstorm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benigne_fasciculatiesyndroom
Klopt, en er zijn ook meerdere stoffen (vitamine b12 / magnesium bijvoorbeeld ) in je bloed die bij een lage waarde al fasciculaties kunnen veroorzaken.Soms bewegen spieren gewoon uit zichzelf zonder enkele reden.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels gevonden. Ik had/heb er heel soms ook alleen maar last van bij mij oog.
" Ook het nemen van vitamine- en magnesiumpillen schijnen te helpen; maar is niet bewezen. Misschien is dit een voorbeeld van het placeboeffect "
Nou ik heb t nu al 5 weken!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Klopt, en er zijn ook meerdere stoffen (vitamine b12 / magnesium bijvoorbeeld ) in je bloed die bij een lage waarde al fasciculaties kunnen veroorzaken.Soms bewegen spieren gewoon uit zichzelf zonder enkele reden.
Maar de kans is heel groot dat je over een week of 3 er al vanaf bent
Dan is 't waarschijnlijk stress en verdwijnt het vanzelf wel. Iedereen heeft het wel eens.. sommige wat extremer dan de ander.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nou ik heb t nu al 5 weken!!!Ik geef mn ex maar de schuld, is lekker makkelijk (al is ze zeker de aanleiding)!
Ik doe m'n best, maar ik heb echt moeite om niet uren te lopen piekeren als ik in bed lig. En dan val ik rond 3 uur in slaap en kan ik er moeilijk vroeg uitkomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Het is gerelateerd aan slaap en stress. Het lijkt mij dat je met zo'n psychologisch heftige gebeurtenis sowieso wel mag proberen een beter slaapritme aan te gaan houden. Dat nu je oog trekt is een extra motivatie
Ik ken het ook, inderdaad, maar er is geen peil op te trekken wanneer ik het wel heb en wanneer niet. Als ik het heb, heb ik slaaptekort of zit ik enorm te stressen, maar ik heb niet altijd als ik slaaptekort of veel stress heb last van een trekkend ooglid..
Danku!quote:
Ja dat kan ik me voorstellen, ik hoop vanavond ''vroeg'' te slapen en dan benieuwd of het morgen minder is!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb het laatst ook nog 3 dagen lang gehad, in een periode waarin ik moest optreden.
Dát is pas kut!
Ik was toen inderdaad erg moe en gestressed, zal er wel mee te maken hebben.
Succes dermee.
Wees maar blij....quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, ik hoop vanavond ''vroeg'' te slapen en dan benieuwd of het morgen minder is!
Nee dank je, dan blijf ik nog wel even met mijn oog zittenquote:
En dan vind jij je oog al irritant.. kun je je het voorstellen hoe het voelt als je hele lichaam zo tekeer gaat?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee dank je, dan blijf ik nog wel even met mijn oog zitten
Nou ik vind dit al irritant, maar als je hele lichaam zo tekeer gaat is dat natuurlijk stukken erger dan gewoon irritant of hinderlijk. Heb je er vaak last van?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Netstorm het volgende:
[..]
En dan vind jij je oog al irritant.. kun je je het voorstellen hoe het voelt als je hele lichaam zo tekeer gaat?
Buiten het feit dat ik meer calorieen per dag nodig heb?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nou ik vind dit al irritant, maar als je hele lichaam zo tekeer gaat is dat natuurlijk stukken erger dan gewoon irritant of hinderlijk. Heb je er vaak last van?
Augustus. Heb het na een periode van stress gekregen toen het net weer wat beter ging. Bij mij is het duidelijk een gevalletje van het verlichamelijke van stress ( 'rugpijn/stijfheid en spiertrekkingen ).quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
En wanneer heb je dat gekregen? Zo maar van de een op de andere dag uit het niets?
Jep, nou ik hoop dat het bij mn oog blijft en dat ie er binnenkort mee ophoud (met trillen bedoel ik dan he!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:15 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Augustus. Heb het na een periode van stress gekregen toen het net weer wat beter ging. Bij mij is het duidelijk een gevalletje van het verlichamelijke van stress ( 'rugpijn/stijfheid en spiertrekkingen ).
Vooral op dagen dat ik met iets zit heb ik er last van.
Zo zie je maar weer dat de geest ook klachten kan 'maken'. Ook al is het verdomd lastig om dat te geloven![]()
Iedereen heeft het wel eens. Jij nu ook.. maar enkel beperkt tot 1 plek (lucky you! )quote:Op maandag 12 januari 2009 22:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep, nou ik hoop dat het bij mn oog blijft en dat ie er binnenkort mee ophoud (met trillen bedoel ik dan he!)! Jou wens ik veel succes met de omgang en het verdere verloop ermee! Hebben eigenlijk veel mensen wat jij hebt? Ik ken niemand (nou zegt dat ook weer niet zoveel hoor haha).
quote:
Haha, klopt.. en daarom heb ik veel meer calorieen nodig dan voordat ik dat had. En daarom voelen m'n spieren ook regelmatig 'moe' aanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Rochgel het volgende:
[..]
wtf.
Ik ken het verschijnsel wel, maar hier wordt je toch knettergek van![]()
Het lijkt net alsof je constant aan zo'n tell-sell buikspier apparaat zit met van die "trekjes".
Ik ken trouwens ook geen mensen die dat hebben, niet eens alleen met het oog.
Maar heb je er ook last van wanneer je de spieren toch al gebruikt ? Als je bijvoorbeeld loopt of bukt.... gaat dat samentrekken dan door terwijl je die beweging maakt ?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Haha, klopt.. en daarom heb ik veel meer calorieen nodig dan voordat ik dat had. En daarom voelen m'n spieren ook regelmatig 'moe' aan![]()
Ja en nee. Soms heb ik spiertrekkingen in bijvoorbeeld m'n linkerboven arm.. en als ik hem dan beweeg dan gaan ze gewoon door omdat ik op dat moment niet die spiergebruik zeg maar. Maar inderdaad; met bewegingen in die spierengroep houden ze op.. tenzij ik me weer ontspan.. dan gaan ze 10 seconden later vrolijk verderquote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Maar heb je er ook last van wanneer je de spieren toch al gebruikt ? Als je bijvoorbeeld loopt of bukt.... gaat dat samentrekken dan door terwijl je die beweging maakt ?
ietsjes minder, maar niet veel!quote:
Oke goed om te horen, dan weet ik dat het bij mij ook nog steeds over kan gaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
Zo'n trillend oogspiertje. Heb ik ook gehad, toen ik net een nieuwe baan had. Stresssss enzo. Ik dacht eerst dat het te maken had met een oogoperatie uit het verleden. Maar tegen de tijd dat ik aan mijn werk gewend was, was het trillende spiertje weg. Opeens was het er niet meer. Het heeft zeker een maand of twee geduurd.
lol dat idee heb ik niet, ik heb gewoon het idee dat er een zenuw constant trekt, vooral als ik zenuwachtig/gestrest raak!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
hey ik heb hier toevallig op dit moment ook last van, is al 3 weken bezig ofzo :S
lijkt net of er iets kruipt onder de huid onder me oog. beestjes??
Dat is weer iets anders denk ik. En daar kunnen hele andere oorzaken voor zijn. Ik zou zeggen, wiki eens? En als je meer klachten krijgt, hup, naar de huisartsquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
Ach, die heb ik ook gehad..quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
hey ik heb hier toevallig op dit moment ook last van, is al 3 weken bezig ofzo :S
Bestaat er ook geen ziekte dat je je verbeeld alles te hebben wat je tegenkomt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ach, die heb ik ook gehad..
'hit and runners', gevoel van wormen onder m'n huid. Electrische schokjes.. etc. Ik heb zo'n beetje alle soorten spiertrekkingen gehad
Niet erg lief om te insinueren dat Netstorm hypochondrie heeft en het zich allemaal maar indenkt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bestaat er ook geen ziekte dat je je verbeeld alles te hebben wat je tegenkomt?
Heb je zeker ook dan?![]()
haha ik ben de liefste jongen die je maar kan tegenkomen joh!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Niet erg lief om te insinueren dat Netstorm hypochondrie heeft en het zich allemaal maar indenkt...
Er bestaat wel zo'n ziekte.. dat noemen ze somatoform (valt hypochondrie ook onder ) . Gelukkig behoor ik niet tot die groepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
haha ik ben de liefste jongen die je maar kan tegenkomen joh!!![]()
En het was maar een geintje natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |