Die snap ik niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Braddie het volgende:
DAT.... Is altijd beter dan wanneer je een afwijking hebt en A: Geen lenzen kan nemen, en B nooit gelasert kan worden en dus C: Altijd een bril moet dragen...
Slaaptekort of stress.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef RoaRRR het volgende:
Ik heb al dagen last van een trillend oog. Om specifieker te zijn een trillend ooglid. Denk dat iedereen het weleens gehad heeft.![]()
Maar goed het gaat nu al een paar dagen door dus is er misschien een manier om hier vanaf te komen ?
Hoezo? Een bril maakt mensen juist kenkerlelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dan zie je er dus pas altijd goed uit!
Ik heb een afwijking aan mijn ogen waardoor ze een hèèèèèl klein beetje trillen, En daardoor zullen ze NOOIT echt heel goed kunnen focussen behalve als ik mijn hoofd een beetje scheef hou....quote:
Spiertrekkingen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:55 schreef RoaRRR het volgende:
Ik heb al dagen last van een trillend oog. Om specifieker te zijn een trillend ooglid. Denk dat iedereen het weleens gehad heeft.![]()
Maar goed het gaat nu al een paar dagen door dus is er misschien een manier om hier vanaf te komen ?
Ik heb alleen last van nystagmus als ik een paar bier op heb.. gaan m'n ogen de hele tijd naar rechtsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef lesley het volgende:
braddie ik heb ook nystagmus en zo te horen erger dan jou, ben nu in leuven bezig om mogelijkheden te bekijken om toch te laseren maar gemakkelijk is het inderdaad niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |