Jep, en helemaal vrijwillig!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het ook niet over hen specifiek. Daar hebben ze andere bevolkingsgroepen die binnen een eigen stadsdeel met muur wonen.
Op landelijk politiek niveau wordt met regelmaat de joods-christelijke cultuur aangehaald hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef pisnicht het volgende:
Wat ik me afvraag is wat voor rel er zou zijn geweest indien er een LPF raadslid in Rotterdam had geopperd om er een wijk aan te wijzen waar een bloeiende joods-christelijke gemeenschap kan ontstaan.
De marcouch is knettergek. Ik hoop echt dat ze hem eruit flikkeren.
Net als dit vrijwillig zou zijn, of zie jij enige vorm van verplichting?quote:
Nee, en daarom is het concept ook juist zo goed!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als dit vrijwillig zou zijn, of zie jij enige vorm van verplichting?
Psies, diegene die dat willen kunnen er naartoe gaan, ongeacht religie, achtergrond of wat dan ook. Het is dus feitelijk een gewone wijk!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, en daarom is het concept ook juist zo goed!
Neehoor, het wordt een echte moslimhemel, voornamelijk gericht op Marokkanen. Welke Marokkaan wil daar straks nu niet wonen?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Psies, diegene die dat willen kunnen er naartoe gaan, ongeacht religie, achtergrond of wat dan ook. Het is dus feitelijk een gewone wijk!
Alleen gaat het dan over onderwerpen van een heel andere strekking en slaat je opmerking dus als een tang op een varken. Je snapt toch wel wat ik ermee bedoel of niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op landelijk politiek niveau wordt met regelmaat de joods-christelijke cultuur aangehaald hoor.
Een echte moslimhemel? Want Marokkanen staan er om bekend zo islamitisch te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, het wordt een echte moslimhemel, voornamelijk gericht op Marokkanen. Welke Marokkaan wil daar straks nu niet wonen?
Dat was trouwens wat ik veronderstelde toen ik TT las.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik snap niet dat de PvdA nog niet over dit idee is gevallen: een super stadsdeel impliceert centralisering van macht, en (dus) een vermindering van het aantal stadsdelen, dus minder ambtenaren. Zul je zien dat Marcouch stiekem op de loonlijst van de VVD staat
editquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef MartyMcfly het volgende:
Echt onwijs barre toestanden. Je ziet echt alleen maar moslims rondlopen.
editquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, het wordt een echte moslimhemel, voornamelijk gericht op Marokkanen. Welke Marokkaan wil daar straks nu niet wonen?
Ow, over Helmond zou ik je geen zorgen maken. Een grote tokkiebuurt, dus die Marokkanen zullen er zeker weg gaan! Veel slechter dan Helmond kan het niet wezen!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop allemaal!! Ruimt lekker op, hier in Helmond.
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop allemaal!! Ruimt lekker op, hier in Helmond.
editquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?
als je dat doet, verpest je de expantie drang en moeten we straks in elk huis een schuilkelder bouwen...quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
Mogen we er dan eigenlijk ook een grote betonnen muur omheen bouwen?
Vooralsnog wonen juist de Marokkanen in de Tokkiewijken (lees: binnenstad)quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow, over Helmond zou ik je geen zorgen maken. Een grote tokkiebuurt, dus die Marokkanen zullen er zeker weg gaan! Veel slechter dan Helmond kan het niet wezen!
De binnenstad wordt hier "klein marokko" genoemd.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Vooralsnog wonen juist de Marokkanen in de Tokkiewijken (lees: binnenstad)
Het zou enorm verfrissend zijn als ze allemaal verhuizen naar Amsterdam West.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |