editquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef MartyMcfly het volgende:
Echt onwijs barre toestanden. Je ziet echt alleen maar moslims rondlopen.
editquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, het wordt een echte moslimhemel, voornamelijk gericht op Marokkanen. Welke Marokkaan wil daar straks nu niet wonen?
Ow, over Helmond zou ik je geen zorgen maken. Een grote tokkiebuurt, dus die Marokkanen zullen er zeker weg gaan! Veel slechter dan Helmond kan het niet wezen!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop allemaal!! Ruimt lekker op, hier in Helmond.
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop allemaal!! Ruimt lekker op, hier in Helmond.
editquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?
als je dat doet, verpest je de expantie drang en moeten we straks in elk huis een schuilkelder bouwen...quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
Mogen we er dan eigenlijk ook een grote betonnen muur omheen bouwen?
Vooralsnog wonen juist de Marokkanen in de Tokkiewijken (lees: binnenstad)quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow, over Helmond zou ik je geen zorgen maken. Een grote tokkiebuurt, dus die Marokkanen zullen er zeker weg gaan! Veel slechter dan Helmond kan het niet wezen!
De binnenstad wordt hier "klein marokko" genoemd.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen zitten er daar, drie?
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Vooralsnog wonen juist de Marokkanen in de Tokkiewijken (lees: binnenstad)
Het zou enorm verfrissend zijn als ze allemaal verhuizen naar Amsterdam West.
Jawel! Hoezo niet? Of woon jij daar zelf ook? Mensen zoals jij krijgen dan natuurlijk een ander, beter huis aangeboden op kosten van de staat.quote:
ik woon niet in west, maar ik zie persoonlijk niks in zo'n megaproject. iets zegt niet in mijn onderbuik, maar achterhoofd dat het geen goed plan zal worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel! Hoezo niet? Of woon jij daar zelf ook? Mensen zoals jij krijgen dan natuurlijk een ander, beter huis aangeboden op kosten van de staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |