Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef Nielez het volgende:
Dus niemand komt weer naar DM..![]()
Dacht ook even gezellig naar Nijmegen te komen..
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Domein modelleren, vak bij onze opleidingquote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Domein modelleren, vak bij onze opleiding
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga er weer een hoofdstukje instampen
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo verwarrend als je jezelf steeds voorbij ziet komen, maar men heeft het niet over jou.
blijkbaar wist niemand het meerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Welk een speurwerk, ik had hier paar weken terug al gemeld
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....
Ja, was echt een koopje, 50 cent ofzo maarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?.
niet in dit topicquote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaakt.
It just stood there lookin' at me, and I saw it smile... Walgelijk ding, dood moet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom moet Nielez door een bushokje heen? Wat heeft een bushokje je ooit misdaan, IB?
Past nietquote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
Allemaal in proportiequote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe groot zijn jouw bushokjes dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |