Precies. Bij de EU hebben ze nu zelfs iemand aangesteld om dit soort berichten uit Engeland in de gaten te houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
Engelse krant? Dan is het bullshit. Die zijn nogal anti-EU en verdraaien behoorlijk. Heeft laatst een lang artikel over in de NRC gestaan dacht ik.
LCDs met LED blacklight niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:05 schreef athlonkmf het volgende:
LCDs gebruiken constant 100% stroom door hun backlight. Energieverbruik van plasma fluctueert. Gemiddeld is het energieverbruik bij films minder dan een gelijkwaardig LCD. Tis maar waar je het voor gebruikt
Daar ben ik het helemaal mee eens, mits je zelf zonder overheid voor die energie weet te zorgen, je de wereldenergievoorraad niet uitput en de lucht die net zo goed ook van mij is niet belast.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Steeven het volgende:
Nu weet ik niet of de oorspronkelijke bron (Daily Mail) betrouwbaar is... maar als zelfs de overweging al waar is, waar houdt die betutteling nu eens op. Mensen betalen toch voor zo'n ding, evenals de bijkomende energiekosten.
jij woont zeker niet in Afrika?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
goedkope energie is een recht. Dat daar dan bv half afrika voor dood moet kan ik mee leven
Of een verbod op electrisch / keramisch kokenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef AchJa het volgende:
Een verbod op beamers zal de volgende stap wel zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |