Tot je gepakt wordt en je het bedrijf uit getieft wordt.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:08 schreef verloreninduisternis het volgende:
jij noemt het sneu ik noem het ''tijdbesparing'' en vier jaar collegegeld!
Fyi: met het taalniveau van HBO'ers is het over het algemeen ook uiterst triest gesteld.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En jij denkt niet door de mand te vallen ?![]()
Kijk bijvoorbeeld naar je taalgebruik. De spellings en gramaticale fouten zijn niet op een hand te tellen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En jij denkt niet door de mand te vallen ?![]()
Kijk bijvoorbeeld naar je taalgebruik. De spellings en grammaticale fouten zijn niet op een hand te tellen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:12 schreef verloreninduisternis het volgende:
blabla schriftgebruik so what! tegenwoordig gaat het toch om met collega opschieten en leuk babbeltje ect.
net zoals het studeren zelf zo een beetjequote:Op maandag 12 januari 2009 09:12 schreef Document1 het volgende:
Tussen de 2000 en 5000 ¤ gaat je dat kosten.
Nee johquote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef verloreninduisternis het volgende:
als ik zo'n diploma kan bemachtigen waarom niet?? of controleren ze streng als je een master-opleiding wil volgen?
ja hallo 5000 dan kan ik beter vier jaar studeren. Voor 2000 euro mits het goed kwaliteit is wil ik wel doen hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:12 schreef Document1 het volgende:
Tussen de 2000 en 5000 ¤ gaat je dat kosten.
Wil je het nou makkelijk of niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef verloreninduisternis het volgende:
[..]
ja hallo 5000 dan kan ik beter vier jaar studeren. Voor 2000 euro mits het goed kwaliteit is wil ik wel doen hoor!
ik wil het wel makkelijk hoor maar garanties kan niemand geven dus ik ben liever geen 5000 kwijt:Pquote:Op maandag 12 januari 2009 09:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wil je het nou makkelijk of niet?
Kennis kan je opdoen tijdens werk(en vrije tijd), in het begin zullen ze je niet snel ontslaan denk ik omdat je de stempel: groentje draagt.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Je valt vanzelf wel een keer door de mand aangezien de noodzakelijke kennis ontbreekt.
Totdat je adviesrapportages moet gaan schrijven voor je klantenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:12 schreef verloreninduisternis het volgende:
blabla schriftgebruik so what! tegenwoordig gaat het toch om met collega opschieten en leuk babbeltje ect.
wij mensen studeren voor het papiertjequote:Op maandag 12 januari 2009 09:36 schreef verloreninduisternis het volgende:
zijn er echt niemand die aan zon papiertje kunnen komen??
poehh hee rapportages gaan schrijven voor klanten wat moeilijk zeg daar moet je echt 4 jaar voor bikkelenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Totdat je adviesrapportages moet gaan schrijven voor je klanten
Ja dat heb tot nu toe ook gedaan:P maar als het anders kan prima toch, zijn de mensen echt hier zo fel op tegen?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wij mensen studeren voor het papiertje
ga gewoon lerenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef verloreninduisternis het volgende:
[..]
Ja dat heb tot nu toe ook gedaan:P maar als het anders kan prima toch, zijn de mensen echt hier zo fel op tegen?
wat vinden leeftijdgenoten ervan(18-25 jaar)??
Nu zijn er van die mongools aan de top stuk of 50 jaar oud de hogeschool en universiteit was niks vroeger:P
Wat ik er van vind? Ik denk dat je gewoon keihard door de mand gaat vallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef verloreninduisternis het volgende:
[..]
Ja dat heb tot nu toe ook gedaan:P maar als het anders kan prima toch, zijn de mensen echt hier zo fel op tegen?
wat vinden leeftijdgenoten ervan(18-25 jaar)??
Nu zijn er van die mongools aan de top stuk of 50 jaar oud de hogeschool en universiteit was niks vroeger:P
Ik laat je het wel weten wanneer het papiertje en aangenomen benquote:Op maandag 12 januari 2009 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ik er van vind? Ik denk dat je gewoon keihard door de mand gaat vallen.
en ik als je daarna keihard faalt met je opleidingquote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef verloreninduisternis het volgende:
[..]
Ik laat je het wel weten wanneer het papiertje en aangenomen ben
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef verloreninduisternis het volgende:
[..]
Ik laat je het wel weten wanneer ik het papiertje heb en aangenomen ben
Zal NOOIT gebeuren:P 4 dagen werken 1 dag school is het bestequote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en ik als je daarna keihard faalt met je opleiding
De TS valt al door de mand bij het schrijven van zijn motivatie en sollicitatiebrief.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:06 schreef babipangang het volgende:
veel bedrijven doen tegenwoordig voor hogere functies een antecedentenonderzoek, gegarandeerd dat je daar door de mand valt
nee dat betekent alleen dat ik er nu snel bij moet zijn vooral dat het overal zo gaat worden:Pquote:Op maandag 12 januari 2009 10:06 schreef babipangang het volgende:
veel bedrijven doen tegenwoordig voor hogere functies een antecedentenonderzoek, gegarandeerd dat je daar door de mand valt
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS valt al door de mand bij het schrijven van zijn motivatie en sollicitatiebrief.
Iedereen kan een lul verhaal opzetten als ze het proberen en sollicitatiebrieven zijn er genoeg voorbeelden hoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS valt al door de mand bij het schrijven van zijn motivatie en sollicitatiebrief.
Ja maar dat was voor het jaar 2007/2008 toch niet? nou als iemand voor mij een vwo diploma kan regelen van het jaar 2006/2007 kan ik alsnog naar een uni:Pquote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef Mr.Spock het volgende:
Daarom moet je tegenwoordig overal je diploma laten waarmerken door de school.
Die kijken in hun administratie of ze je kennen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tot je gepakt wordt en je het bedrijf uit getieft wordt.
En dan mag je bij je volgende werkgever gaan uitleggen waarom je op staande voet eruit gekicked werdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |