Waar zou dat kind nu eigenlijk mee bezig zijn? Of is ze nog gewoon op de radio te horen ergens?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:16 schreef -SG- het volgende:
Waarom staat rianne niet in de OP?
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:51 schreef Isdatzo het volgende:
http://88.159.208.127/midnr
Username: midnr
Password: m1i2d3n4r5
Zet dit ook even in de OP van het volgende topic, bvd.
Qunix heeft ondertussen al een aantal bestanden geüpload.
Wegens persoonlijke redenen ben ik de eerstkomende tijd even weinig (niet) op fok aanwezig. Mocht iemand nog materiaal willen uploaden moet diegene even een PM sturen, dan maak ik een ftp-account voor je aan. Ik heb 20gb folderspace voor midnr gereserveerd, bandbreedte is 100mbit synchroon.
Ik log alles, geen gekloot aub.
Gr,
Idz.
Link is nu http://midnr.isthatso.nl/ (alhoewel de oude ook nog werkt).quote:Op maandag 12 januari 2009 02:51 schreef Isdatzo het volgende:
http://midnr.isthatso.nl/
Zet dit ook even in de OP van het volgende topic, bvd.
Qunix heeft ondertussen al een aantal bestanden geüpload.
Wegens persoonlijke redenen ben ik de eerstkomende tijd even weinig (niet) op fok aanwezig. Mocht iemand nog materiaal willen uploaden moet diegene even een PM sturen, dan maak ik een ftp-account voor je aan. Ik heb 20gb folderspace voor midnr gereserveerd, bandbreedte is 100mbit synchroon.
Ik log alles, geen gekloot aub.
Gr,
Idz.
http://port25.technet.com(...)plugin-download.aspxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Waarmee kan ik dit openen?
Heb Vista kort geleden opnieuw geinstalleerd, vandaar.
Kon het vroeger altijd openen in firefox zelf, andere programma`s deden het ook niet..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
http://port25.technet.com(...)plugin-download.aspx
Ja, moet ik ook eens doen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Qunix het volgende:
Ik zal binnenkort nog meer zoeken en uploaden.
Primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef Qunix het volgende:
Ik zal binnenkort nog meer zoeken en uploaden.
Moet je me even een pm sturen als je zo ver bent, dan zorg ik dat je spullen kan uploaden.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Komende week heb ik tijd
Maar zoveel heb ik niet
nee rick zit nu bij veronicaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:24 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben er een tijdje uit geweest wat radio betreft. Bestaat MIDNR nog?
Nee... Die doet al 2 jaar niets.... Zo nu en dan wel met Michiel Veenstra op 3FM wat shows invullen in de ochtend.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:43 schreef Kontiki het volgende:
En werkt Erik Jan nu wel weer bij hem?
Ff kijken, begint goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef jna het volgende:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/ejtvkritiek.wmv
EJ die kritiek geeft op een tv programma. Weer ouderwets EJ
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef jna het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef jna het volgende:
Er staan ook een aantal jingles, die heb ik er zelf nog op gezet ooit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef Qunix het volgende:
Ik heb weer een zooitje in de FTP gegooid .... Echter wil ik graag alle jingles hebben, heeft iemand die? (ben ze kwijt)
Morgen add ik meer.... Heb nu zo'n 43 GB klaar... Zal niet alles uploaden hoor
Truequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en van mij mag je die 40gb wel uploaden hoor. Denk alleen dat 't ff duurt met jouw internetverbinding.
Ik weet 't ja, maar meer had ik er nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
True
Btw... Zijn ze niet allemaal....
Piles!!!!!! Kan je me helpen????![]()
![]()
quote:http://midnr.isthatso.nl/ejmop.mp3
Stond ik laatst onder de douch met een paraplu. Raad es wat... Had ik geen handdoeken bij me..
Met wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:38 schreef Qunix het volgende:
True
Btw... Zijn ze niet allemaal....
Piles!!!!!! Kan je me helpen????![]()
![]()
quote:http://midnr.isthatso.nl/ejmop.mp3
Stond ik laatst onder de douch met een paraplu. Raad es wat... Had ik geen handdoeken bij me..
Niet zo egoistischquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef Qunix het volgende:
Ik wil alles weg branden op dvd's BR's... Wil ook wel alle jingles hebben
Oh, ik dacht dat iedereen er op kon, maar dat is natuurlijk alleen voor de downloadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal eens even een account voor je aanmaken.
Yup. En je het PM met je accountgegevens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen er op kon, maar dat is natuurlijk alleen voor de download
Werkt allemaal nuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yup. En je het PM met je accountgegevens.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:20 schreef Piles het volgende:
Ik kan alle jingles nog meezingen![]()
Ik mis het
Ik weet hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie het![]()
Met ~100kb/s upload schiet 't alleen niet echt op he?
Misschien, was het wat? Dat heb ik dus totaal gemist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
Is er ook nog behoefte aan de MorningEM-afleveringen die Michiel Veenstra en Erik-Jan gemaakt hebben in augustus?
De hele afleveringen hoeven misschien niet, maar de fragmenten zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien, was het wat? Dat heb ik dus totaal gemist.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:51 schreef Qunix het volgende:
Kudt [ afbeelding ]
Degene die henkfanclub.nl had heeft ook niets meer
Nou moe....
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef xinnos het volgende:
[..]
Ik heb nog een siterip van henksfanclub.nl, ongeveer 1500 mp3tjes (3gb).
346 dagrap's, 289 jingles, en nog de map spraak met eigenlijk van alles (bel een mof, toetertijd, koertelientje, marian, guido etc).
Laat maar ff weten of jullie dit willen hebben.
Ja wil ik wel doen, stuur maar ff een pm.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ja!
Zou je dat kunnen uploaden? Dan maak ik straks wel een ftp-account voor je aan.
Dan kunnen mijn jingles er allemaal wel weer af denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
Wordt straks wel veel uitzoeken voor mij dan
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kunnen mijn jingles er allemaal wel weer af denk ik
Je hebt pm.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef xinnos het volgende:
[..]
Ja wil ik wel doen, stuur maar ff een pm.
Waren wel geinig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
Is er ook nog behoefte aan de MorningEM-afleveringen die Michiel Veenstra en Erik-Jan gemaakt hebben in augustus?
100.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Waren wel geinig.
Foldersize van midnr mag wel flink omhoog gezet worden zeker20gb stond ie toch op.
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:44 schreef xinnos het volgende:
[..]
Ik heb nog een siterip van henksfanclub.nl, ongeveer 1500 mp3tjes (3gb).
346 dagrap's, 289 jingles, en nog de map spraak met eigenlijk van alles (bel een mof, toetertijd, koertelientje, marjan, guido etc).
Laat maar ff weten of jullie dit willen hebben.
Heb ik alquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
YEAHquote:
Ik haal het gemiddelde naar benedenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Piles xinnos en qunix
Julie zitten nu met z'n drieën te uploaden, goed voor ongeveer 360kb/s gemiddeld.
Ik zit maar op 54 KB/secquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik haal het gemiddelde naar beneden
Ik kan trouwens ook meer connections toestaan, maar dat heeft pas zin bij hogere uploadsnelheden. Dan praten we over megabytes per seconde.quote:
Wat zou dat heerlijk zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan trouwens ook meer connections toestaan, maar dat heeft pas zin bij hogere uploadsnelheden. Dan praten we over megabytes per seconde.![]()
* Isdatzo doetquote:
Thanks!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef xinnos het volgende:
De jingles staan er op, de rest zet ik er morgen of misschien vannacht op.
Iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
Godver als ik dit nu allemaal weer luister mis ik het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was briljant ja.... Was trouwens meer dan een keer gebeurd.... Ik heb hem wel maar welke het is??? Geen idee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke aflevering het was waar Rick ging XBox-en tijdens de uitzending?
http://midnr.isthatso.nl/(...)02-07-DjErik-jan.mp3quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke aflevering het was waar Rick ging XBox-en tijdens de uitzending?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef xinnos het volgende:
[..]
http://midnr.isthatso.nl/(...)02-07-DjErik-jan.mp3
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef xinnos het volgende:
[..]
http://midnr.isthatso.nl/(...)02-07-DjErik-jan.mp3
Niet luisteren voor 12 uur hequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:08 schreef Qunix het volgende:
Middennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..........
De kracht van de nacht dus laat je horen!!!
SNACHTS LUISTER IK MIDDEN IN DE NACHT RICK
IK WIL ALLEEN MAAR MIDDEN IN DE NACHT RICK
IK GEEF MIJN LEVEN VOOR DE KONINGING
WANT BEA LUISTERT MIDDEN IN DE NACHT RICK
...
Jullie beurt...
IK LUISTER ALTIJD MIDDEN IN DE NACHT RICK!!!
IK BLIJF WAKKER MET MIDDEN IN DE NACHT RICK!!!
IK KOM KLAAR OP?
[..]
Die was briljant ja.... Was trouwens meer dan een keer gebeurd.... Ik heb hem wel maar welke het is??? Geen idee.
Dan overtreft het alleen maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Niet luisteren voor 12 uur hedan is de kracht eraf.
Wat erg manquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef Utca het volgende:
http://midnr.isthatso.nl/Henksfanclub.nl/Spraak/150207_henkie.mp3
Dat is echt 1 van de beste stukjes MIDNR ooitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef Utca het volgende:
http://midnr.isthatso.nl/Henksfanclub.nl/Spraak/150207_henkie.mp3
Duidelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de beste stukjes MIDNR ooit![]()
![]()
Die heb ik hier op m'n comp staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Duidelijk
Wie weet dat fragment van Herman, Henkie en EJ, met die wisselgesprekken? Die is ook tof
Nacht 1 nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
Solden heb ik de complete 4 nachten er al opgezetMet webcambeeld
Hier ook jingles hehe heb van alles wel wat. Alle toffe shit, zo ook MIDNR.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
3 mappen met jingles
- 106 bestanden
- 95 bestanden
- 26 bestanden
Dat wordt dus uitzoeken wat er dubbel is
Ik heb af en toe langs gezapt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Sinds MIDNR verdwenen is heb ik radio538 niet meer aan gehad. Is 't luisteren niet waard. Heb nu 's nachts meestal XFM aan oid.
Schuldigquote:
Minstens 5 keer bedoel je.quote:Zeker in het begin kon ik niet geloven dat het weg was.En dan hoor je:"Whiieaa!!! Dit is de nachtcowboy." uiteraard gevolgd door al die dampende hits die je de hele dag al hoort.
Schuldigquote:Echt serieus, de hele charme van het in de nacht werken is weg.![]()
En bij zoveel liedjes hoor ik er een jingle in. Als King B. - Back by dope demand op de radio komt hoor ik :"Bitchhoerslet."
quote:Maar het komt niet meer terug mensen, zeker niet nu Rick vast in de morgen zit.
Dat weet ik niet. Toen ik dat hoorde was hetquote:
Heb ik die foto toevallig gemaaktquote:Op maandag 9 maart 2009 01:24 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Samen met Rianne in de kantine van Radio DATZO na de laatste MIDNR:
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen, jij was immers met mij mee. Maar het zou kunnen dat een collega-chauffeur die ik ken hem gemaakt heeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik die foto toevallig gemaakt
Het is inderdaad stil in de nacht, heb tegenwoordig altijd CD's bij me, nachtradio is vrij rampzalig op het moment...
Zou ook nog kunnen jaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, jij was immers met mij mee. Maar het zou kunnen dat een collega-chauffeur die ik ken hem gemaakt heeft.
Ja, ik had er ook liever gestaan naar aanleiding van het zoveel jarig bestaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen ja![]()
Aparte nacht was dat.![]()
Firefox + DownloadThemAll-pluginquote:Op maandag 9 maart 2009 18:11 schreef Stammies het volgende:
Echt fantastisch die isthatso site!!! Dat waren mooie tijden!!
Is er ook een manier waarop je de hele inhoud van een directory in een keer kan downloaden of moet je echt elk bestand apart downloaden?
En Safari?quote:
Hij heeft geen FTP account, en kan dus ook niet via FTP downloaden.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Download FileZilla. Van een ftp server downloaden vanuit je browser wil je echt niet
Ah okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft geen FTP account, en kan dus ook niet via FTP downloaden.
Misschien bouw ik ooit nog wel een keer een grafische schil om de open dir heen, en een zoekfunctie oid. Maar daar heb ik nu allemaal geen tijd voor.
Ik weet niet op hoeveel ik de limiet gezet heb.. zal eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:03 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ah okeik ging ff proberen toen had ik teveel connecties gemaakt in een korte tijd.
Is maar tijdelijk hoop ikdat ik er nu niet op kan
![]()
Met de mi2d3nr3 acc zegmaar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:03 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ah okeik ging ff proberen toen had ik teveel connecties gemaakt in een korte tijd.
Is maar tijdelijk hoop ikdat ik er nu niet op kan
![]()
Met de mi2d3nr3 acc zegmaar
Zou het dan toch?quote:Het Journaal, De Wereld Draait Door en Pauw & Witteman al deze programma's meldden gisteren en vandaag dat Geen Stijl voldoende leden heeft om met POWNED in het omroepbestel te worden toegelaten, indien het natuurlijk Minister Plasterk behaagt.
Opvallend is het wel dat iedereen maar praat over de 2 uurtjes televisie per week, maar wat gaat er nu met de radio gebeuren? Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat Dominique Weesie een groot liefhebber van MiddenInDeNachtRick is en dat hij vaak heeft geroepen dat dit radioprogramma bij POWNED weer op de radio moet komen, wanneer ze een Publieke Omroep zouden worden.
Ben ik even blij Geen Stijl, Radio Veronica en indirect POWNED onder de TGM-vlag vallen, want 1x per week een nachtje MIDNR bij de Publieke Omroep, daar kijk ik nu al naar uit. We zullen zien.....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
GRAAG!
@RealZeus: Komt van de weblog van Rick.
hmm? Nog steeds?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oh..geen connecties mogelijk vanaf mijn IP. Ik ben dus banned
WTF?quote:DickvG | site | zondag 29 maart om 13 11
Vraag me af of jullie de ochtendshow wel luisteren....die gaat steeds meer op midnr lijken...oke teveel muziek...maar gaat er steeds meer op lijken...
Hey rick gaaf dat je as dinsdag op woensdag al midnr uitzend op veronica...Leuk dat ze toestemming voor gaven! Proef had ik begrepen...
Ik ga zeker luisteren vanaf 00.00 uur!
Oh.....quote:Op zondag 29 maart 2009 17:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Woensdag is het 1 april dus ik zou er niet teveel op rekenen.
Nu ook weerquote:Op zondag 29 maart 2009 18:56 schreef RealZeus het volgende:
EJ zit nu in de Veluwestudio te prutsen.
de Dag-rapquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef Qunix het volgende:
http://www.radioveronica.nl/index.php?page=audiofragmenten&p=MogguhRick
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Piles!Hoe gaat ie? kom je ooit nog terug naar de sc? We missen je
Als ik zo af en toe de inhoud van het topic eens bekijk, is er niks veranderd. Precies waar ik voor ben weggegaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef jna het volgende:
[..]
Jammer. Het lijkt erop dat er zelfs een meet komt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Er staan ook een aantal jingles, die heb ik er zelf nog op gezet ooit.
http://midnr.isthatso.nl
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef Qunix het volgende:
Nu hebben ze ErikJan wel heel goed te pakken
Dag 3 staat ook onlinequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:37 schreef Qunix het volgende:
En nee het is nog niet genoeg....
ErikJan bij de landmacht DAG 2:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |