abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69019627
quote:
De politie heeft donderdagmorgen een reporter van Radio Veronica aangehouden. De verslaggever is donderdag naar Gouda gegaan om te onderzoeken of hij ook alleen een bekeuring zou krijgen voor vernieling.

In zijn live radioverslag voor MogguhRick werd de suggestie gewekt alsof Erik-Jan Rosendahl over een hek bij een politiebureau klom en vervolgens een ruit van een politieauto ingooide. In werkelijkheid had hij uit een container een portier van een sloopauto gehaald en vernield.

De verslaggever rende hierna weg en wekte in de uitzending de indruk dat agenten gelaten toekeken. De agenten hebben direct de achtervolging ingezet en hem aangehouden op verdenking van vernieling en opruing.

Van de vernieling van het portier is door de eigenaar aangifte gedaan.

Op dit moment wordt de verslaggever nog verhoord. Justitie en politie onderzoeken in hoeverre de kosten van de politie-inzet verhaald kunnen worden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ehouden__.html?p=1,1

Lekker meten met 2 maten. En de eigenaar van het portier heeft aangifte gedaan?
Hoe dan als het bij het vuil staat ben je toch geen eigenaar meer?
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:18:16 #2
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_69019812
ik vind het veel erger dat radio veronica er kennelijk geen probleem mee heeft om te liegen tegen zn luisteraars.
verder vind ik het net goed voor deze 'creatieve' verslaggever.
Heul erg anti-heul!
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:18:26 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69019823
Misschien zou hij knaken van de sloop krijgen voor zijn portier?

Lollig verhaal verder wel, gebeurt er in Gouda toch nog wat goeds.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69019927
Ik keur het gedrag van Radio Veronica beslist af, maar het is wel opvallend hoe kordaat de politie nu ineens wél weet op te treden...
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:22:37 #6
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69020038
Tsja als je natuurlijk radiomaker bent met een bekende baas en een leuk inkomen dan ben je helemaal de lul
in Gouda.
Humor is natuurlijk haram in dit bolwerk van nieuwe Nederlanders,en aangezien de uitgevaardigde bekeuringen voor capouchonkllootzakkies toch niet gelezen/begrepen worden door ouders heeft het weinig zin om daar je kostbare tijd aan te verdoen ,als je in diezelfde tijd wel twaalf fietsers zonder licht kan bekeuren.
Erik-Jan Rosendahl heeft natuurlijk een voorbeeldfunctie en kan dus diep bukken (financieel)
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_69020042
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef isogram het volgende:
Ik keur het gedrag van Radio Veronica beslist af, maar het is wel opvallend hoe kordaat de politie nu ineens wél weet op te treden...
Ja dat bedoel ik dus.
pi_69020158
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef waterkip het volgende:
Erik-Jan Rosendahl heeft natuurlijk een voorbeeldfunctie en kan dus diep bukken (financieel)
Als Erik-Jan echt invloed heeft met zijn voorbeeldfunctie, dan komt het niet goed
pi_69020349
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja dat bedoel ik dus.
Heb je er al aan gedacht dat er misschien agenten in de buurt waren met Radio Veronica op de autoradio aan?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:29:53 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69020372
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Als Erik-Jan echt invloed heeft met zijn voorbeeldfunctie, dan komt het niet goed
EJ, voorbeeldfunctie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*PROEST* .
Huilen dan.
pi_69020573
Bekend verhaal, de echte klootzakjes pakken ze niet, maar mensen die simpele geintjes maken kunnen ze wel hebben.
pi_69020631
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Repeat het volgende:
Bekend verhaal, de echte klootzakjes pakken ze niet, maar mensen die simpele geintjes maken kunnen ze wel hebben.
Hopen dat dat met zo'n actie eens aangepakt wordt
pi_69020735
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Heb je er al aan gedacht dat er misschien agenten in de buurt waren met Radio Veronica op de autoradio aan?
Ja en wat dan nog?
Vanmorgen werd nog gezegd dat het baldadigheid was en dat je er daarom niet voor op werd gepakt maar alleen die boete kreeg van ¤90.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:37:38 #14
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69020779
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Piles het volgende:

[..]

er word hier een verkeerd beeld door de media geschetst
,inhoudende de dienders ten behoeve van het gezag in Gouda
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_69020923
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ja en wat dan nog?
Nou, uit het stukje uit de OP haal ik dat de agenten "gelaten toekeken" en toen die knakker wegrende de achtervolging inzetten. De agenten konden hem dus op heterdaad betrappen, daarna wegrennen is natuurlijk niet slim.
quote:
Vanmorgen werd nog gezegd dat het baldadigheid was en dat je er daarom niet voor op werd gepakt maar alleen die boete kreeg van ¤90.
Door wie werd dat gezegd?
pi_69020965
Dan doet de politie een keer iets, is het weer niet goed.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:44:09 #17
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69021081
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Meh7 het volgende:
Dan doet de politie een keer iets, is het weer niet goed.
Als ze gewoon consequent mensen aanpakken dan zou het een stuk beter zijn.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69021118
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Je moet ergens beginnen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:47:32 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_69021223
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik word al consequent genoeg geflitst.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_69021235
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Door wie werd dat gezegd?
Korps Gouda windt zich niet meer op...'Politie bekogelen? Ach... baldadigheid'

GOUDA, donderdag - De politie van Hollands Midden laat jongeren die in Gouda een politieauto met stenen hebben bekogeld, lopen omdat dit geen misdaad is maar baldadigheid.

"Stenen gooien naar de politie is niet zo bijzonder, dat gebeurt overal", zegt politiewoordvoerder Chris van Egmond. "Wij kunnen hen daar niet voor aanhouden, maar wel een bekeuring van 90 euro geven voor baldadigheid. En die hebben ze gekregen."
pi_69021328
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

GOUDA, donderdag - De politie van Hollands Midden laat jongeren die in Gouda een politieauto met stenen hebben bekogeld, lopen omdat dit geen misdaad is maar baldadigheid.

"Stenen gooien naar de politie is niet zo bijzonder, dat gebeurt overal", zegt politiewoordvoerder Chris van Egmond. "Wij kunnen hen daar niet voor aanhouden, maar wel een bekeuring van 90 euro geven voor baldadigheid. En die hebben ze gekregen."
Oh, dat had ik niet meegekregen.
Ook kwalijk, maar stenen naar een politieauto gooien is wel iets anders dan daadwerkelijk een autoruit slopen.
pi_69021347
quote:

"Opruiing".
pi_69021654
Ja, hij wel, en gelijk ook.

Prachtig.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:07:00 #24
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69021970
quote:

[..]

Die 90 euro was een fout.
Ze kregen een boete van negentig euro, zo werd woensdag gezegd. Dat laatste, zegt een woordvoerster nu, was een fout die dag. De stenengooiers blijken nog helemaal niet te zijn aangehouden en er zijn dan ook geen bekeuringen uitgedeeld.

Bron: http://www.ad.nl/groeneha(...)tenengooiers_na.html

Politie Gouda bied hierbij dan hun oprechte verontschuldiging tegen de Marrokaanse gemeenschap gezien het feit dat ze de suggestie wekken een Berber te hebben beboet.
Cornelis bekijkt of de psychische schade aan de marrokaanse gemeenschap op de desbetreffende diender verhaald kan worden.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_69022239
Ik snap een ding niet

Jullie trappen allemaal in deze smerige propoganda
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')