Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 01:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Potverdikkie, zit ik er nou helemaal naast?
http://www.ajax.nl/web/show/id=62628quote:Bij Ajax speelde Danny op 16 mei 1999 zijn laatse duel in het roodwit. Een emotioneel en onvergetelijk afscheid tegen RKC volgde. Danny verdween niet uit beeld bij Ajax. Hij kreeg een functie als directeur spelersbeleid. Die zegde hij echter in februari 2000 op. In juli 2000 trad hij toe tot de trainersstaf als trainer van de A1. Na enkele seizoenen Hoofd opleidingen op de Toekomst te zijn geweest, werd hij in maart 2005 aangesteld als hoofdcoach van Ajax 1.
Ajax.nl zit er naastquote:Op maandag 12 januari 2009 01:37 schreef Radegast het volgende:
NEE!
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=62628
Blind zal inderdaad niet Verlaat gehaald hebben in zijn 1e weken als directeur spelersbeleid neem ik aan maar wie toen td was geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar de directeur spelersbeleid haalde de spelers niet, toch? Ik bedoel, er was ook een TD toch?
Ja dat was een hacker van Ajaxquote:Op maandag 12 januari 2009 01:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals Twente.nl met het contract van Wielaert
quote:Onder zijn leiding tekenden de Griek Nikos Machlas (Vitesse), de Deen Brian Laudrup (FC Kopenhagen), de Roemeen Christian Chivu (Universtatea Craiova) en de Nederlanders Jan van Halst (FC Twente), John Nieuwenburg (Sparta), Frank Verlaat (VfB Stuttgart), Aron Winter (Inter Milaan) en Stanley Menzo (Lierse SK) een lucratief contract bij Ajax
Jan van Halstquote:Op maandag 12 januari 2009 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit het NRC in 2000, toen Blind stopte:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Op zich is het geen verkeerd rijtje. Nieuwenburg heeft het niet waar kunnen maken, Verlaat was niet de juiste man op het juiste moment, Winter was goed, Menzo is en blijft een Ajacied, Van Halst maakte ons zo ongeveer kampioen, Machlas haalde een hoog rendement, Laudrupen natuurlijk
Kiwoe
.
Ok ,die schwalbe was fantastisch.Daar kan Suarez nog wat van lerenquote:Op maandag 12 januari 2009 02:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Machlas en Kluivert hadden hetzelfde rendement. Alleen verwachtte iedereen heel veel van hem.
Hij deed het helemaal niet onverdienstelijk.
Die schwalbe.
Niet Kluivert maar Zlatan, dacht ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Machlas en Kluivert hadden hetzelfde rendement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |