abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64934004
Dit is het verhaal over Johan Waem, een Belgische zanger, aka Danzel.
Deze man is een zanger, maar zingen is niet zijn passie. Hetgene wat hij graag wil, is geld. In hoeverre mogelijk, heel veel geld! Hij heeft alleen één probleem, hij is een zanger, maar hij suckt big time! Dus besloot hij de volgende stappen te ondernemen.
Als jij ook veel geld wil verdienen, stel ik voor dat je deze stappen zo strikt mogelijk volgt.

1: Zorg ervoor, dat je muziek maakt. Een zanger, een drummer, bassist etc. Onafhankelijk hoe goed je er in bent, als je maar iets doet! Zorg er wel voor dat jij alleenrechten hebt uiteraard, anders moet je het geld delen en daar doen je natuurlijk niet aan.
2: Zorg ervoor, dat je er zo pimp uitziet als je maar kan. Werkelijk pimp. Like all the hotties wanna nail your brains out. Je moet hot zijn. Hot hot. Oh, paarse zonnebrillen zijn btw niet gay. Eerlijk waar. Echt niet.
3: Dan begin je eens na te denken over die eerste stap. “Ben ik wel echt muzikaal? Zou ik mijn eigen cd kopen?” Wel, aangezien je veel geld wil verdienen moet je streng zijn tegenover jezelf. “Stel je niet aan, tuurlijk ben je een muzikaal talent” De vierde stap is jezelf verzekeren dat je geld wil verdienen. Je moet in je hart geld willen verdienen, het moet je passie zijn, je zou er een kogel voor willen opvangen! (Please do!) Wil je dit niet, dan stop maar, dan haal je het eind van deze cursus niet “even if you try dying” (50 Cent heeft het copyright op “die trying”. 50 Cent is gay. Ben jij gay?)
4: Nadat je voor jezelf hebt vastgesteld dat je geld wil verdienen, stuit je op een ander probleem: Je bent extreem lui Wat nu? Niet getreurd, onze held Danzel heeft er iets briljants op verzonnen.
Eerlijk gezegd is het zo simpel, doch zo geniaal: Je steelt gewoon een beat!
Waarom heb je daar niet eerder aan gedacht? Danzel wel! Danzel is heel heeel heeeeeeel erg hot! En paarse zonnebrillen zijn nog steeds niet gay.
Een cursus kan niet zonder voorbeelden dus hier is de beat die Danzel gestolen heeft:

5: Nadat je de beat gestolen hebt en er een nieuwe versie van hebt gemaakt, moet je natuurlijk een videoclip maken. Want zonder videoclip kan je natuurlijk niet rijk worden, dat is logisch.
Dan komt een belangrijke vraag op: Hoe maken we die videoclip? Stoppen we er een goed verhaal in? NATUURLIJK NIET!!! We maken de meest heteroseksuele video ooit. Dat de mensen zullen denken “Wow, die clip is wel zo heteroseksueel, alletering nog aan toe
Er zit zelfs een paarse zonnebril in:

6: Wow, dat had je niet verwacht hè? Zo’n shitload of money, alle domme mensen vinden je muziek geweldig!
Je bent zo gaaf. En heteroseksueel. Met je paarse zonnebril, hah! Man, je kan met dit geld vier jaar lang leven zonder ook maar één dag te hoeven werken.
Je bent briljant! En iets met voorkeur voor vrouwen…

WARNING! De volgende stappen zijn zo uitermate briljant, dat alleen mensen die écht geld willen verdienen ze kunnen volgen. En je moet natuurlijk een paarse zonnebril hebben!

7: Kutkutkut, die vier jaar gingen veel te snel voorbij. Al je geld is weg, wat nu?
Danzel heeft een oplossing gevonden. Een oplossing zo geniaal, hij zou er een Nobelprijs voor de vrede voor moeten krijgen. Waarom heeft niemand eerder zo’n geniaal idee gehad
Komt ie..
Klaar?
Drie..
Twee..
Eén..

Je herschrijft(!!) gewoon je uitermate homofiele kuttekst, maakt een nog homofielere kutvideoclip met je homofiele paarse zonnebril omdat je zo homofiel bent als die dude die die clown speelde maar eerst die cowboy en nu overleden is aan AIDS oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hurray!
Je bent gay!

Ik heb niks tegen homo's btw
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 11 januari 2009 @ 23:34:36 #2
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_64934054
te gek, bedankt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_64934101
Klinkt als een Dries Roelvink kloon . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zondag 11 januari 2009 @ 23:37:34 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64934128
Veel tekst voor een nietszeggend topiue, alleen daarom al een kudootje van mijn kant.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64934156
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Rosbief het volgende:
Veel tekst voor een nietszeggend topiue, alleen daarom al een kudootje van mijn kant.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:49:42 #6
184614 Olep
Semper Fi.
pi_64934476
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit
Sorry, daar stopte ik met lezen. Maar de OP is verder goed
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:53:16 #7
240222 DJ_Jean
De enige echte baas
pi_64934580
Like me
Fuck it, ik kan alles
pi_64934611
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Olep het volgende:

[..]

Sorry, daar stopte ik met lezen.
Maar de OP is verder goed

zondag 11 januari 2009 @ 23:54:47 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64934616
Goh, en jij denkt dat Danzel de enige is die dit flikt?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_64934623
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef DJ_Jean het volgende:
Like me
pi_64934637
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:54 schreef donroyco het volgende:
Goh, en jij denkt dat Danzel de enige is die dit flikt?
Heb ik het serieus zo slecht geschreven dat de sarcasme niet tot je doorgedrongen is of ben je gewoon een hersenloos mormel wat zo'n lange tekst niet kan interpreteren omdat ie op t eind t begin alweer vergeten is
  zondag 11 januari 2009 @ 23:58:11 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64934705
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Heb ik het serieus zo slecht geschreven dat de sarcasme niet tot je doorgedrongen is of ben je gewoon een hersenloos mormel wat zo'n lange tekst niet kan interpreteren omdat ie op t eind t begin alweer vergeten is
Je kunt gewoon niet sarcastisch schrijven, that's all
En mij een hersenloos mormel noemen is hetzelfde als dat jij je moeder én oma swaffelt, not done.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 12 januari 2009 @ 00:00:20 #13
240222 DJ_Jean
De enige echte baas
pi_64934769
Opzich is dit natuurlijk wel een geniale truc.
Alleen je legt ons nog niet uit hoe je de promotie doet en hoe je zorgt dat iemand die eerst onbekend was, ineens heel bekend wordt.

Er zijn genoeg kansloze producertjes te vinden op (underground)dance muziek fora. Maar daar hoor je ook nooit wat over
Fuck it, ik kan alles
pi_64934786
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je kunt gewoon niet sarcastisch schrijven, that's all
En mij een hersenloos mormel noemen is hetzelfde als dat jij je moeder én oma swaffelt, not done.
Zelfs dan zou je het sarcasme nog moeten inzien, omdat een normaal mens logisch nadenkt en dan tot de conclusie komt, ondanks een slechte schrijfstijl: "Hee, dit is volgens mij sarcastisch bedoelt"
Kan je dat niet, ben je gewoon een hersenloos mormel.

Oeps, nu noemde ik je weer zo

pi_64934798
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:00 schreef DJ_Jean het volgende:
Opzich is dit natuurlijk wel een geniale truc.
Alleen je legt ons nog niet uit hoe je de promotie doet en hoe je zorgt dat iemand die eerst onbekend was, ineens heel bekend wordt.

Er zijn genoeg kansloze producertjes te vinden op (underground)dance muziek fora. Maar daar hoor je ook nooit wat over
Hij was niet onbekend, hij was VJ ofzo
Even zoeken....

EDIT: Hij was Idols kandidaat in België
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danzel
  maandag 12 januari 2009 @ 00:04:13 #16
240222 DJ_Jean
De enige echte baas
pi_64934879
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Hij was niet onbekend, hij was VJ ofzo
Even zoeken....

EDIT: Hij was Idols kandidaat in België
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danzel
Aha Das wel handig dan om te doen Eerst ff op televisie komen en dan een hitje proberen te maken
Respect
Fuck it, ik kan alles
pi_64934906
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef DJ_Jean het volgende:

[..]

Aha Das wel handig dan om te doen Eerst ff op televisie komen en dan een hitje proberen te maken
Respect
Niet alleen proberen, nog lukken ook
  maandag 12 januari 2009 @ 01:00:04 #18
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_64936395
Waarom heb je de vierde stap bij stap 3 gevoegd?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_64936863
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom heb je de vierde stap bij stap 3 gevoegd?
Meer als voorbereiding op wat komen gaat bij stap vier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')