Goed zo kerelquote:109 Teletekst za 17 jan
Obama per trein naar Washington
` Barack Obama is met zijn gezin per
trein op weg van Philadelphia naar
Washington,waar hij dinsdag beëdigd
wordt als president.Hij treedt met de
treinreis in de voetsporen van Abraham
Lincoln,die de route aflegde in 1861.
Bij het instappen zei Obama dat hij de
hoop van alle Amerikanen meeneemt naar
Washington.Onderweg zijn enkele stops
gepland,zodat hij het publiek kan
toespreken.In Wilmington pikt hij zijn
vicepresident Joe Biden op.
Rond 1 uur vannacht Nederlandse tijd
komt de trein aan in Washington.Daar
vinden tot dinsdag vele feestelijkheden
plaats ter ere van de inauguratie.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik snap nog steeds niet waarom de IC's Asd-Gvc een tijdje geleden op Hoofddorp stopten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Socios het volgende:
No way dat we daar Intercity´s gaan laten stoppen. Twee keer per uur een stoptreintje is goed zo.
Jaaaajaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bedoel Gvc, sorry.
Ik ben hier ook nieuw.
Och gut. Meneertje heeft er ZELF last van, en NU moet er ineens hard gelopen worden? Donder toch op zegquote:NS wil meer treinen Haarlemmermeer
NIEUW VENNEP De Nederlandse Spoorwegen zijn bereid te kijken of er meer treinen kunnen rijden op het traject door de Haarlemmermeer. NS hebben dit toegezegd aan de provincie Noord-Holland.
Er wordt onder meer gekeken of de stoptrein tussen Nieuw-Vennep en Hoofddorp vaker kan gaan rijden. Ook onderzoekt NS of deze trein lang genoeg is. Hoofddorp wordt volgend jaar intercitystation, waardoor er een snellere verbinding ontstaat met Leiden en met Schiphol.
De provincie had hierom gevraagd na een motie van PvdA-Statenlid Gohdar Massom. Hij woont in Nieuw-Vennep en ondervindt regelmatig dat de treinen er uitpuilen.
Echt een egoīstische faalhaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
elders gelezen:
[..]
Och gut. Meneertje heeft er ZELF last van, en NU moet er ineens hard gelopen worden? Donder toch op zeg
ja hopen dat er nu weer veel trein in de us komenquote:
Het zijn er nu al vierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef Socios het volgende:
No way dat we daar Intercity´s gaan laten stoppen. Twee keer per uur een stoptreintje is goed zo.
Bewijs maar dat je de retourreis niet hebt gemaakt!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef TommyGun het volgende:
Heren, zijn jullie op de hoogte van het volgende?
Vandaag heb ik een treinreis gemaakt van A naar B, met een retour kaartje, maar de retourreis niet meer gemaakt.
Nu is mijn vraag; kan ik van dit kaartje de helft terugvragen als zijnde een enkeltje?
Bedankt!
Heb wel is drie kaartjes gekocht uit de automaat en maar twee nodig gehad. S'avonds gekocht, dus geen servicebalie meer open. Toen opgestuurd en kreeg netjes het geld van drie kaartjes terug. Vond ik toch wel service.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je de retourreis niet hebt gemaakt!
Ja, en oud wethouder van Verkeer te Amsterdam. In iedere deelraad en belangengroepje zitten PvdA'ers die enkel sociaal wenselijke standpunten verkondigenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een egoīstische faalhaas.
Doet me denken aan een even zielige poging van Michael van der Vlis in de jaren 1990 om de Koplopers weer terug te brengen op de IC Hdr-Nm, terwijl hij slechts twee keer per maand die trein nam.![]()
Wat is dat voor een gelikte Audi?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog meer werk te doen in die hoek dus.
[ afbeelding ]
EN de foto verneuken met allerlei links en copyrightgezeik EN hotlinken dichtgooien?Krijg vlekken
1 woord meer en ik krop die hele kutzooi er ook nog afquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 woord meer en ik krop die hele kutzooi er ook nog af
Dat zou wel leuk zijn ja, ik heb hier een zoldertje waar ik net kan staan.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat ik over een jaar in mn nieuwe huissie eindelijk ruimte zal hebben voor mijn modelbaan
Ah, TTD! Een genialer spel heb ik nooit op m'n pc gehad. 's ochtends wakker worden, bekijken of er boeiende colleges zijn en vervolgens besluiten de hele dag te spenderen aan TTDquote:Op zondag 18 januari 2009 21:49 schreef Duvel het volgende:
TTD heb ik hele nachten mee verprutst toen ik op kamers zat! Erg gaaf. Locomotion is ook tof, maar haalt het net niet bij de nostalgie van TTD. MSTS is grappig maar verouderd, en KRS ziet er gelikt uit, rijdt fijn maar ontbeert een community. Voor modeltreinen heb je geen comp nodig (maar ik gebruik 'm wel), je oudste stoomlocje digitaliseren is het vermoorden van nostalgie en in je eentje op zolder heb je geen community nodig.
Dus.
quote:VELP - Door een aanrijding rijden er momenteel geen treinen tussen Arnhem en Zutphen.
Op de Gasthuislaan bij het station in Velp kwam vanochtend rond half 7 een voetganger onder een trein. De man overleed ter plaatse. Het is nog onduidelijk hoe deze aanrijding heeft kunnen gebeuren. De politie doet onderzoek.
Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten. Hoe lang de stremming nog duurt, weet ProRail niet.
Hmm, dan ligt het ergens anders aan, hij werkt in ieder geval niet bij mij.. Krijg allemaal foutmeldingen bij opstarten. Overigens heb ik het wel op m'n mobiel werkend, alleen scherm is iets te kleinquote:Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef James1988 het volgende:
Nightshadow, OpenTTD werkt hier gewoon op Windows Vista hoor.
Vast nietquote:De NS heeft de trein maandagmorgen weer op de rails gezet.
Of ff met een spitspendeltje een beukert er tegenaan gegeven, dan kan het wel NS geweest zijn natuurlijkquote:
Ze hebben wel ervaring.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ff met een spitspendeltje een beukert er tegenaan gegeven, dan kan het wel NS geweest zijn natuurlijk
Zou wel wat zijn voor "Wedden, dat...?"quote:
Zouden ze bij RTV-west al weten dat er geen sneltreinen meer rijden op dat traject?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef biertapper het volgende:
GOUDA - Bij station Woerden is maandagmorgen een werktrein ontspoord. Daardoor was er tijdelijk minder treinverkeer mogelijk naar Gouda; intercitys en sneltreinen reden niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |