Grappig, ik heb er bijna 5 jaar gewoond, nagenoeg elke nacht doorheen gefietst, en nog NOOIT iemand tegen gekomen langs de via regia.. Denk dat je het je ingebeeld hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Idd, van het uitgaan naar huis lopen (st annalaan) is niet echt fijn, gaan ook altijd met meerdere. De annalaan is nog wel redelijk druk, maar 2 vriendinnen die de wijk bij het Volksplein in moeten vinden het echt doodeng daar 's nachts...
Een paar panden naast mn studentenhuis zit een coffeeshop, zo ongeveer de eerste die je tegenkomt als je vanuit Veldwezelt/Lanaken komt en daar lopen ook wel vaak ongure types rond![]()
Heb een tijdje in Veldwezelt zelf gewoond (met mensen die na wat een tijdje heroïnedealers bleken te zijn)en het was idd niet erg fijn om door dat miniparkje naast de Via Regia te fietsen. Overdag door de evil ganzen en 's nachts door de freaks die er rondliepen
Ja echt? Die kant vind ik eigenlijk nooit een probleem... Ik vind het Boschstraatkwartier en de Kesselkade richting het Bassin weer creepyquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik bedoel de andere kant van het centrum, bij de lage Barakken en de Bourgognestraat, daar lopen overdag al de meest ongure types rond...
En op de parkeerplaats achter de Boekel is het vergeven van de drugskoeriers altijd.
In die wijk bij het Volksplein (blauwdorp) woon ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Idd, van het uitgaan naar huis lopen (st annalaan) is niet echt fijn, gaan ook altijd met meerdere. De annalaan is nog wel redelijk druk, maar 2 vriendinnen die de wijk bij het Volksplein in moeten vinden het echt doodeng daar 's nachts...
Een paar panden naast mn studentenhuis zit een coffeeshop, zo ongeveer de eerste die je tegenkomt als je vanuit Veldwezelt/Lanaken komt en daar lopen ook wel vaak ongure types rond![]()
Heb een tijdje in Veldwezelt zelf gewoond (met mensen die na wat een tijdje heroïnedealers bleken te zijn)en het was idd niet erg fijn om door dat miniparkje naast de Via Regia te fietsen. Overdag door de evil ganzen en 's nachts door de freaks die er rondliepen
Ik woon al 8 jaar aan de rand van dat parkje en er is me nog nooit iets opgevallen. Vijvers kom ik regelmatig langs in alle jaargetijden en tijden, nooit last gehad van ganzen. Denk dat je dan toch wat angstig bent aangelegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef -Peach het volgende:
Nou ik heb twee jaar lang over dat pad langs die grotere weg (via regia ofzo) gefietst, en er stonden toch echt vaak ganzen midden op het pad te blazen als je eraan kwam fietsen...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:51 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik woon al 8 jaar aan de rand van dat parkje en er is me nog nooit iets opgevallen. Vijvers kom ik regelmatig langs in alle jaargetijden en tijden, nooit last gehad van ganzen. Denk dat je dan toch wat angstig bent aangelegd.
's Nachts ofzo? Nog nooit last van gehad hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou ik heb twee jaar lang over dat pad langs die grotere weg (via regia ofzo) gefietst, en er stonden toch echt vaak ganzen midden op het pad te blazen als je eraan kwam fietsen...
Potentieel reltopic!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef riesjdabietsj het volgende:
Nog even en 3 juni is een officiele Maastrichtse feestdag...![]()
Onder voorbehoud: Welkom Roda
Bij welke faculteit zit je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:54 schreef Seam het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een kamer. Ik wil dichter bij de uni zitten, maar ik moet 20+ meters hebben
geneeskunde, bij het AZM. Ik zoek dus iets in Heugem of Scharn, terwijl ik nu bij de Tongerseweg zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |