Ok leuk, wat heb jij gedaan ?quote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gezeten, mooie school, zeker de CMD afdeling
Leuk, talen spreken me ook best wel aan. Ik ga nu een lotingstudie doen, dus moet ook een back-up hebben. Heb wél even bij HEBO en Oriëntaalse Talen gekeken. Wel aardig.quote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh leuk, zit ook op HsZuyd, Vertaalacademie (zelfde locatie). Laatste jaar, dus hopelijk kom ik er na juni niet meerJammer dat je een kerel bent (toch?) anders had je misschien mn kamer over kunnen nemen (huisbaas wil alleen maar vrouwen in huis) haha.
Ik heb SPH gedaan, toen het nog op die locatie zat.quote:Op maandag 6 april 2009 01:18 schreef Flankengott het volgende:
[..]
Ok leuk, wat heb jij gedaan ?
[..]
Leuk, talen spreken me ook best wel aan. Ik ga nu een lotingstudie doen, dus moet ook een back-up hebben. Heb wél even bij HEBO en Oriëntaalse Talen gekeken. Wel aardig.
Haha ja, ik zie mezelf wel als een kerel ja. Nee maar even zonder gein, hoe goed ik het ook met de meeste dames kan vinden, ik zie mezelf ook niet echt in een (studenten)huis vol vrouwen wonen.
Ik dacht trouwens dat jij het land weer uit was?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Oksel het volgende:
Hmm. Schiet niet echt op dus allemaal. Ik rij wel ergens anders heen..
Vreselijk ding inderdaad. Rijdt echt niet lekker, maar ik weiger af te stappen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
En de gemeente maar beweren dat ie aan de eisen voldoet. Maar wel direkt een bordje 'fietsers afstappen' ophangen.
Ik lag ook in het parkquote:Op maandag 20 april 2009 15:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Er lagen ook allemaal mensen in het park.
De joy de vivre? Daar hangt nl meestal wel een groot scherm op bij de belangrijkere matches.. Pin me er overigens niet op vast, heb zelf nl niet zo heel veel met voetbalquote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef exporQ het volgende:
Iemand enig idee in welke kroeg morgen de voetbalwedstrijd FC Twente - NAC wordt uitgezonden?
Toffe foto'squote:
Het word hier niet zo gevierd als in de randstad, dus oranje kleding kun je best achterwege latenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef Keios het volgende:
Ik kom eens op bezoek volgende donderdag en vrijdag. n'Kijkje nemen of Maastricht nu echt wel die mooie en gezellige winkelstad is zoals al mn collega's beweren...
Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat 30 april koninginnendag is in Nederland. Ik zal maar al mn oranje kleren uithalen zeker?
Iemand iets meegekregen van deze kansloze actie in randwyck?quote:Onverlaten hebben vanochtend rond kwart over zes twee fietsen van een viaduct op de A2 gegooid. Op dat moment reden twee auto's voorbij, waarvan er een flink beschadigd raakte.
Het voorval vond plaats ter hoogte van het academisch ziekenhuis Maastricht in de richting van de Limburgse hoofdstad. Een automobilist heeft dus flinke beschadigingen aan zijn wagen, de andere bestuurder kon de fietsen nog net ontwijken. De daders, twee mannen, zijn nog niet achterhaald. De politie zoekt dan ook naar eventuele getuigen.
Helaas niks van meegekregen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Nope, toen sliep ik nog![]()
Gisteren was er ergens brand hier in de Heeg volgens mij, daar iets van bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |