abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 22:37:09 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66598918
Wat was er loos?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66599436
Zat in de bus richting daalhof, maar wat ik begrepen heb: extr links vs. extr rechts en een bubs MVV hooligans... demonstratie tegen het drugsbeleid oid...

Leek wel Ajax - Feyenoord !
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 22:51:19 #103
73911 ultra_ivo
pi_66599558
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef riesjdabietsj het volgende:
Was vanmiddag even in Maastricht, fam. bezoek... zag er gezellig uit, al die busjes ME op de wilhelminabrug en de ME'ers zelf op de griend...
Was uitgebreid aangekondigd op L1. Voorpost kwam provoceren.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 maart 2009 @ 09:03:09 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66606656
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Was uitgebreid aangekondigd op L1. Voorpost kwam provoceren.
Ja... en de zgn. 'tegendemonstranten', de antifascisten dus, die hebben een ME bus aan gort geslagen

De idioot van een ambtenaar die vergunning heeft afgegeven voor deze demonstraties op koopzondag, die mag ook wel eens een heftig beoordelingsgesprek krijgen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 09:09:32 #105
73911 ultra_ivo
pi_66606800
In het verleden werden Voorpost demonstraties niet toegelaten. Die groepering heeft nogal een trackrecord van crimineel gedrag (zijn zo'n beetje de knokploeg van het Vlaams Blok). En Leers weer z'n bekende toontje op L1 aanslaan.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 maart 2009 @ 09:16:08 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66606940
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:09 schreef ultra_ivo het volgende:
In het verleden werden Voorpost demonstraties niet toegelaten. Die groepering heeft nogal een trackrecord van crimineel gedrag (zijn zo'n beetje de knokploeg van het Vlaams Blok). En Leers weer z'n bekende toontje op L1 aanslaan.
Ik begrijp dat die demonstraties in het verleden niet toegestaan werden. Mij is sowieso eigenlijk onduidelijk waarom een belgische groepering in Nederland zou mogen demonstreren. Maar goed, er heeft dus een ambtenaar zitten slapen en toestemming gegeven voor een dag waarop er een heleboel mensen in de stad zijn normaalgezien. Die sufferd is de eerste die aangepakt moet worden...

En dan de groep tegendemonstraten die beweren vredelievend te zijn en nu om het hardst roepen dat het MVV-hooligans waren die zich onder hun groep gemengd hadden en stennis gemaakt hebben. Laat ik dat nou niet geloven...
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 09:18:39 #107
73911 ultra_ivo
pi_66606998
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:16 schreef Sjeen het volgende:
En dan de groep tegendemonstraten die beweren vredelievend te zijn en nu om het hardst roepen dat het MVV-hooligans waren die zich onder hun groep gemengd hadden en stennis gemaakt hebben. Laat ik dat nou niet geloven...
Ik geloof dat wel. Ik ben zelf bij geen van de beide demonstraties geweest (bij Voorpost zijn zou voor mij fors gevaarlijk zijn). Gistermiddag, voordat ik het nieuws had gehoord, was ik nog ff op bezoek bij m'n moeder. Heb daar nog gezegd dat het grootste veiligheidsrisico voetbalsupporters zouden zijn, daar zou niet zo op gelet worden/die hebben betere lokale kennis. Er zijn een aantal voetbalsupportersgroepen die zeker niet ultra-rechts gezind zijn. In Duitsland begint het zelfs gebruik te worden dat hooligans van FC St. Pauli gelijk optrekken met AFA-achtige demonstraties.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 maart 2009 @ 09:34:06 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66607374
quote:
Op maandag 2 maart 2009 09:18 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel. Ik ben zelf bij geen van de beide demonstraties geweest (bij Voorpost zijn zou voor mij fors gevaarlijk zijn). Gistermiddag, voordat ik het nieuws had gehoord, was ik nog ff op bezoek bij m'n moeder. Heb daar nog gezegd dat het grootste veiligheidsrisico voetbalsupporters zouden zijn, daar zou niet zo op gelet worden/die hebben betere lokale kennis. Er zijn een aantal voetbalsupportersgroepen die zeker niet ultra-rechts gezind zijn. In Duitsland begint het zelfs gebruik te worden dat hooligans van FC St. Pauli gelijk optrekken met AFA-achtige demonstraties.
Waarom zouden voetbalsupporters zich mengen onder een demonstratie van links-extremisten? Ik kan die combinatie niet rijmen eerlijk gezegd... Ik heb niets met beiden hoor, niet met extreem links, ook niet met extreem rechts. Maar ik vind het wel een beetje vreemd dat er nu dus iets gebeurd is in het 'kamp'van extreem links en dat meteen de verantwoordelijkheid afgeschoven wordt op anderen.

Er waren trouwens meer dan 350 politiemedewerkers ingezet gisteren, mag hopen dat de Voorpost en de tegendemonstranten nog een factuurtje krijgen...
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 09:49:58 #109
73911 ultra_ivo
pi_66607744
Er zijn een aantal legitieme en een aantal niet legitieme redenen om je als voetbalsupporter bij zo'n demonstratie te mengen. Je kunt het oneens zijn met de voorpost demonstratie qua thema (drugsbeleid), je kunt de organisatie voorpost doorhebben en hun racistisch gedachtengoed afwijzen of je kunt uit zijn op een rel. Die eerste twee redenen zijn denk ik erg legitiem. De 3e is een ander verhaal. Ik kan me goed voorstellen dat een aantal van de MVV hooligans houden van een jointje en het gezeur van een aantal buurgemeentes over het Maastrichtse drugsbeleid zat is. Wat niet wegneemt dat de 3e reden een heel belangrijke rol gespeeld kan hebben.
Dat Voorpost een Belgische organisatie is mag geen rol spelen in de vergunningsverlening, ik heb ook vaak genoeg meegelopen met demonstraties tegen het Waalse milieubeleid.
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 09:52:38 #110
73911 ultra_ivo
pi_66607815
Ondergesneeuwd onder het demonstratiegeweld, diegenen die zaterdagavond niet in het Landbouwbelang waren hebben een leuk optreden gemist: [Showcase]Stoy ke trino @ Landbouwbelang
  FOK!fotograaf vrijdag 6 maart 2009 @ 19:41:23 #111
73911 ultra_ivo
pi_66776860
En weer is er een weg verdwenen:
quote:
Vanaf donderdag 5 maart is het fietspad langs de Renier Nafzgerstraat (de opgang naar de J.F. Kennedybrug) ongeveer zes weken afgesloten. Er worden keerwanden aangebracht rondom de nieuwe kantoorpanden en hiervoor wordt een kraan op het fietspad geplaatst. Om ervoor te zorgen dat (brom)fietsers over de J.F. Kennedybrug kunnen blijven rijden, komt er naast de huidige steigers langs de gebouwen een tijdelijke, verhoogde fietsvoorziening. Deze voorziening is ongeveer 1.50 meter breed, 150 meter lang en wordt overdekt en verlicht. Vanwege de hellingshoek kunnen bestuurders van scootmobielen beter een andere route kiezen.

Eind van dit jaar wordt het huidige fietspad definitief hersteld. Ook wordt er dan een nieuwe stoep aangelegd. Tot die tijd worden tijdelijke maatregelen getroffen, zodat voetgangers op een verantwoorde wijze gebruik kunnen maken van de J.F. Kennedysingel.
Ik heb de constructie gisteren en vandaag moeten gebruiken. Het is een in elkaar geknutseld zootje van steigermateriaal. Wellicht stevig genoeg om niet in elkaar te storten maar volstrekt onvoldoende voor de hoeveelheid fietsers die daar overheen moet. Veel mensen halen de helling niet en komen onderweg in de problemen. Kennelijk wil de gemeente morgen een bordje ophangen dat fietsers moeten afstappen. Wordt het helemaal leuk, dit tunneltje is veel te smal. 1m50, laat me niet lachen. Met volle postfietsen kom ik er een voetganger nog amper voorbij, laat staan dat ik voorbij te rijden ben als ik met moeite het hele zaakje omhoog sjor. Het geheel is ook nog eens gemaakt van metalen steigerplaten en houten planken. Heerlijk stroef als het regent. Hoe een ambtenaar dit heeft kunnen goedkeuren snap ik niet.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:59:29 #112
164755 Mss
kutHOEr
pi_66917723
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef ultra_ivo het volgende:
En weer is er een weg verdwenen:
[..]

Ik heb de constructie gisteren en vandaag moeten gebruiken. Het is een in elkaar geknutseld zootje van steigermateriaal. Wellicht stevig genoeg om niet in elkaar te storten maar volstrekt onvoldoende voor de hoeveelheid fietsers die daar overheen moet. Veel mensen halen de helling niet en komen onderweg in de problemen. Kennelijk wil de gemeente morgen een bordje ophangen dat fietsers moeten afstappen. Wordt het helemaal leuk, dit tunneltje is veel te smal. 1m50, laat me niet lachen. Met volle postfietsen kom ik er een voetganger nog amper voorbij, laat staan dat ik voorbij te rijden ben als ik met moeite het hele zaakje omhoog sjor. Het geheel is ook nog eens gemaakt van metalen steigerplaten en houten planken. Heerlijk stroef als het regent. Hoe een ambtenaar dit heeft kunnen goedkeuren snap ik niet.
Dat ding is echt niet veilig genoeg om overheen te fietsen. Jezus wat een gammel ding.
Aids.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2009 @ 23:12:28 #113
73911 ultra_ivo
pi_66918384
En de gemeente maar beweren dat ie aan de eisen voldoet. Maar wel direkt een bordje 'fietsers afstappen' ophangen.
pi_67191398
ff tvp
  maandag 23 maart 2009 @ 08:45:38 #115
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_67314485
Wat is het toch een vreselijke stad, Maastricht. Waarom woon ik er in goeshnaam?
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
  Licht Ontvlambaar maandag 23 maart 2009 @ 09:15:29 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67315079
Geen idee... vertel eens, wat is er zo vreselijk?
pi_67318078
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat ding is echt niet veilig genoeg om overheen te fietsen. Jezus wat een gammel ding.
Ondertussen toch al de nodige keren overheen gereden, maar toch zonder problemen tegen op gefietst. Okee, met alleen een rugzak op en verder onbeladen fiets, dat wel.
pi_67664187
Deze jongen wilt vanaf de zomer een nieuwe inwoner van Mestreech zijn
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:35:29 #119
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67667562
Kom je hier studeren? Zo ja, wat dan?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67706339
Ja, ik ga CMD doen op HS Zuyd. Locatie Brusselseweg, in dat oude klooster. Zsm alvast een kamer zoeken, heb al een afspraak staan om er een te bezichtigen. Hoenderstraat, best wel centraal dacht ik.
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:56:26 #121
167595 mirved
Infobesitas
pi_67706654
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:45 schreef Esuri het volgende:
Wat is het toch een vreselijke stad, Maastricht. Waarom woon ik er in goeshnaam?
Ik persoonlijk vind maastricht geweldig in vergelijking met andere nederlandse steden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_67708098
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 16:43 schreef Flankengott het volgende:
Ja, ik ga CMD doen op HS Zuyd. Locatie Brusselseweg, in dat oude klooster. Zsm alvast een kamer zoeken, heb al een afspraak staan om er een te bezichtigen. Hoenderstraat, best wel centraal dacht ik.
Hoenderstraat is midden in het centrum. Behoorlijk centraal en niet te gek ver weg van je opleiding, 10 minuutjes met de fiets, heen bergop(heuvelop) dus bijtijds vertrekken
Wat is CMD? Cultureel Maatschappelijke Dienstverlening?
pi_67708349
Nee CMD staat in dit geval voor Communicatie & Multimedia Design, stelt minder voor dan dat het klinkt, maar ik zoek nou eenmaal een opleiding met design en crossmediale oplossingen . Ben nu nog wat meer afspraken aan het maken voor kamers, zodat ik dat mooi kan combineren op het moment dat ik in Maastricht kom deze week. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren !

Ohja, werk momenteel nog in een Mediamarkt en heb geen bezwaar om per omgaande al te verhuizen, hoe eerder hoe beter .
  zondag 5 april 2009 @ 00:38:04 #124
164755 Mss
kutHOEr
pi_67718335
quote:
Daar heb ik ook gezeten, mooie school, zeker de CMD afdeling
Aids.
  zondag 5 april 2009 @ 20:08:42 #125
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67738338
quote:
Oh leuk, zit ook op HsZuyd, Vertaalacademie (zelfde locatie). Laatste jaar, dus hopelijk kom ik er na juni niet meer Jammer dat je een kerel bent (toch?) anders had je misschien mn kamer over kunnen nemen (huisbaas wil alleen maar vrouwen in huis) haha.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')