3,60 voor een drankje op het teras?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar eigenlijk goed meevallen, 3,60 voor een glas wijn betaal ik op het gemiddelde terras ook. Maar het helpt natuurlijk ook wel dat we een beetje in het wereldje zitten, dan krijg je links en rechts ook nog wat aangeboden
En carnaval, ik ga het liefste op de vrijdag en zaterdag. Op zondag zul je me niet meer in de stad vinden... Heb overigens geen ruzie gezien, maar de muziek en het volk stonden me absoluut niet aan...
Gewoon een cola of een pilsje ligt inderdaad rond de twee euro, op Preuvenemint dus 1 lap (= 1,80). Maar een glas wijn krijg je echt nergens voor minder dan 3,50... Ook niet in Belgiëquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
3,60 voor een drankje op het teras?
ben ik al zo lang niet meer op het teras in Maastricht geweest?
Ik betaal nog altijd rond de 2 euro voor een drankje (vaak zelfs minder) maar zit op belgische terrasjes tegenwoordig.
Ik moet meer terrasjes pikken merk ik alquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gewoon een cola of een pilsje ligt inderdaad rond de twee euro, op Preuvenemint dus 1 lap (= 1,80). Maar een glas wijn krijg je echt nergens voor minder dan 3,50... Ook niet in België
www.wmm.nlquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heeft er nog iemand suggesties voor het zoeken naar een zelfstandige woonruimte?
Ik kijk regelmatig op kamerburo, maaslandbeheer, directwonen en dergelijke, maar ik kan maar niets vinden.
Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik weet wel dat het nu erg druk is maar er moet toch wel íets te vinden zijn...
In de Kadanz volgens mij!quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Hola allemaal.
Ik heb een vraagje:
Weet iemand hier toevallig een goeie plek om in Maastricht te leren salsa'en? Ervaring met cursussen (niet voor 50-jarigen, maar voor jongeren/studenten dus)?
Zou tof zijn.
![]()
Chao
Ah, daar zat ik gisteren op het terras. Dank voor je snelle antwoord!quote:
Ah!quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Hola allemaal.
Ik heb een vraagje:
Weet iemand hier toevallig een goeie plek om in Maastricht te leren salsa'en? Ervaring met cursussen (niet voor 50-jarigen, maar voor jongeren/studenten dus)?
Zou tof zijn.
![]()
Chao
I agreequote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef jordysjeng het volgende:
Tis hier ook best dood he mensen, moet weer beetje leven in de brouwerij komen, sjus wie in us Mestreech
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |