abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72435381
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vond het dit jaar eigenlijk goed meevallen, 3,60 voor een glas wijn betaal ik op het gemiddelde terras ook. Maar het helpt natuurlijk ook wel dat we een beetje in het wereldje zitten, dan krijg je links en rechts ook nog wat aangeboden

En carnaval, ik ga het liefste op de vrijdag en zaterdag. Op zondag zul je me niet meer in de stad vinden... Heb overigens geen ruzie gezien, maar de muziek en het volk stonden me absoluut niet aan...
3,60 voor een drankje op het teras?
ben ik al zo lang niet meer op het teras in Maastricht geweest?
Ik betaal nog altijd rond de 2 euro voor een drankje (vaak zelfs minder) maar zit op belgische terrasjes tegenwoordig.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 september 2009 @ 16:20:29 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72435463
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:

[..]

3,60 voor een drankje op het teras?
ben ik al zo lang niet meer op het teras in Maastricht geweest?
Ik betaal nog altijd rond de 2 euro voor een drankje (vaak zelfs minder) maar zit op belgische terrasjes tegenwoordig.
Gewoon een cola of een pilsje ligt inderdaad rond de twee euro, op Preuvenemint dus 1 lap (= 1,80). Maar een glas wijn krijg je echt nergens voor minder dan 3,50... Ook niet in België
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72435623
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Gewoon een cola of een pilsje ligt inderdaad rond de twee euro, op Preuvenemint dus 1 lap (= 1,80). Maar een glas wijn krijg je echt nergens voor minder dan 3,50... Ook niet in België
Ik moet meer terrasjes pikken merk ik al
okay 1 lap à 1,80 is idd zelfs goedkoop, dat geef ik dan wel meteen toe

Maar ik moet zeggen dat ik huiver om dit jaar (nja volgend jaar eigenlijk ) in maastricht carnaval te vieren.
De sfeer is zo grimmig geworden.
We zien wel, krijg de kriebels niet uit mijn bloed dus denk dat ik bij vrienden uit Kerkrade eens ga kijken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72436066
ik vind het nog steeds belachelijk dat een fluitje in de kroeg 2.10 euro kost. Slaat toch nergens op!? Een vaasje voor 2 euro is nog gebruikelijk iig
Too much is never enough!
pi_72539728
Ga nu langzaam aan toch maar even kijken naar een kamer, vind het te leuk in Maastricht om na school steeds richting huis te moeten. Als iemand een tip heeft, schroom niet ! Hospiteren heb ik een beetje teveel gedaan vorig jaar.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_72769991
Heeft er nog iemand suggesties voor het zoeken naar een zelfstandige woonruimte?
Ik kijk regelmatig op kamerburo, maaslandbeheer, directwonen en dergelijke, maar ik kan maar niets vinden.

Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik weet wel dat het nu erg druk is maar er moet toch wel íets te vinden zijn...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:24:41 #282
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_72771925
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heeft er nog iemand suggesties voor het zoeken naar een zelfstandige woonruimte?
Ik kijk regelmatig op kamerburo, maaslandbeheer, directwonen en dergelijke, maar ik kan maar niets vinden.

Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik weet wel dat het nu erg druk is maar er moet toch wel íets te vinden zijn...
www.wmm.nl
en iets van kasteelbeheer oid
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72857035
Vanavond maar weer eens langs de kroegen gaan
pi_72875549
Vanaf volgende week stagelopen in Maastricht. Paar dagen per week weer bij mn ouders gaan wonen Zal dat even wennen worden
Too much is never enough!
pi_73175820
Hola allemaal.

Ik heb een vraagje:

Weet iemand hier toevallig een goeie plek om in Maastricht te leren salsa'en? Ervaring met cursussen (niet voor 50-jarigen, maar voor jongeren/studenten dus)?

Zou tof zijn.

Chao
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 28 september 2009 @ 11:50:49 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73175856
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Hola allemaal.

Ik heb een vraagje:

Weet iemand hier toevallig een goeie plek om in Maastricht te leren salsa'en? Ervaring met cursussen (niet voor 50-jarigen, maar voor jongeren/studenten dus)?

Zou tof zijn.

Chao
In de Kadanz volgens mij!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73175938
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

In de Kadanz volgens mij!
Ah, daar zat ik gisteren op het terras. Dank voor je snelle antwoord!

Maar weet je of daar jongeren komen? Ik heb namelijk geen zin in salsa'en met 50-jarige vrouwen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 28 september 2009 @ 11:55:36 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73175987
Daar gaan ieg veel studenten en ik ken mensen die daar dansen die zijn tussen de 20 en de 30
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73222533
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Hola allemaal.

Ik heb een vraagje:

Zou tof zijn.

Chao
Ah!

In de Kadans zijn op woensdagavonden altijd salsa-avonden. Hier komt een redelijk vaste groep mensen die het wel al kunnen. Dit is misschien niet de ideale manier om het te leren.
Je zou lid kunnen worden van de studentenvereniging Let's Dance. Deze bieden tegen een zeer laag tarief salsalessen aan. Hiervoor moet je wel in het bezit zijn van een sportkaart van UM. Maar hier hoef je dan weer geen student voor te zijn geloof ik.
Verder worden er op vrijdagavond lessen gegeven in de StayOkay (aan de maasboulevard). Deze leraar is dezelfde als die van Let's Dance. Na deze lessen zijn ook altijd erg leuke dansavonden waar jong en oud door elkaar danst. Er zijn dan ook genoeg mensen van Let's Dance en andere studenten aanwezig!

Voor meer informatie PM je me maar
Aids.
pi_73343314
Ik mis Maastricht een beetje
Aids.
pi_75699584
Tis hier ook best dood he mensen , moet weer beetje leven in de brouwerij komen, sjus wie in us Mestreech
Forza MVV: SJENGEEEE!!
pi_75699748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef jordysjeng het volgende:
Tis hier ook best dood he mensen , moet weer beetje leven in de brouwerij komen, sjus wie in us Mestreech
I agree
Turn the world into your dance floor.
pi_75701619
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef norich het volgende:

[..]

I agree
Ja dat dacht ik wel lol.
pi_75702037
Sneeuw
Turn the world into your dance floor.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:58:22 #295
167595 mirved
Infobesitas
pi_75704073
studentefeest @ cliniqeu vanavond
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75704086
Ja mooi he, alleen wel vervelend dat niet overal bij de fietspaden gestrooid was
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75704139
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef mirved het volgende:
studentefeest @ cliniqeu vanavond
En dit weet ik nu pas
Ik moet sowieso even rustig aandoen, want ik begin ziek te worden en ik moet morgen nog flink aan de bak om vrijdag mijn tentamen te halen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75704207
Sneeuwt het daar?
Aids.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:03:06 #299
167595 mirved
Infobesitas
pi_75704281
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Mss het volgende:
Sneeuwt het daar?
spekglad door de sneeuw
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75704918
Ja echt lelijk. Ze zijn wel bijna klaar met strooien nu. Morgen mss nog gladder joh . Meh me lepke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')