Een vriend van mij heeft er iets heel behoorlijks gevonden, maar ik had er al slechte verhalen over gehoord.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:39 schreef 49euro het volgende:
[..]
maaslandbeheer is kut, die kamers van hun gaan werkelijk nergens over.
WMM misschien, geen wachtlijsten,wie het eerst komt die het eerst maalt. Ik heb er een leuke kamer aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:12 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er iets heel behoorlijks gevonden, maar ik had er al slechte verhalen over gehoord.
Waar zou je je dan nog meer kunnen inschrijven?
DOS heb ik geprobeerd, maar die deden aan inkomenstoetsing, terwijl ze zich voor één complex wel op studenten richten.
Kamerburo van Universiteit Maastricht heb ik ook ingeschreven, maar die werken met wachtlijsten vooral.
In het grensgebied moet je sowieso je telefoon op handmatig zetten. Dan voorkom je dat er een andere provider overheenkomt. Dat komt in alle grensgebieden voor. Je kunt hier ook voordeel uit halen door 2 telefoons te hebben met verschillende providers uit verschillende landen. Dan kun je bijvoorbeeld tegenb innenlands tarief bellen/SMS'en naar het buurland.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:47 schreef 49euro het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hier hebben met het telefoonnetwerk rondom maastricht? Ik hoorde namelijk dat enkele providers zogenoemde "gaten" hebben in en rondom maastricht waardoor je terrecht komt op het Duitse netwerk wat je dan ook wat meer zal gaan kosten. Dus welke providers bijvoorbeeld er geen last van hebben en welke wel.
Ik woon op 50 meter van de belgische grens en toch altijd Vodafone NL op mijn gsm (staat gewoon op automatisch). Trouwens Duitse providers zal je hier niet krijgen, die afstand is toch te groot.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:47 schreef 49euro het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hier hebben met het telefoonnetwerk rondom maastricht? Ik hoorde namelijk dat enkele providers zogenoemde "gaten" hebben in en rondom maastricht waardoor je terrecht komt op het Duitse netwerk wat je dan ook wat meer zal gaan kosten. Dus welke providers bijvoorbeeld er geen last van hebben en welke wel.
Doe er wat aan.quote:
In Maastricht hebben ze daar een andere uitvinding voor: Carnaval....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef numero_uno het volgende:
INKOM!!!
Het excuus voor complete openbare dronkenschap!
Waar ergens? Ik woonde op de Adelbert van Scharnlaan, maar nu op de Demertstraatquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef morgaine21 het volgende:
Na jaren cadier en keer kom ik toch weer terug naar Maastricht![]()
We hebben een huis gekocht in heer/scharn (beetje op de grens). Eindelijk word ik weer unne sjeng
Vasteloavendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
In Maastricht hebben ze daar een andere uitvinding voor: Carnaval....
Je huurbaas in princiepe niet zo veel (heb jaren bij mn schoonmoeder gewoond zonder gezeik) nja ze doen iig niet moeilijk. Het gaat natuurlijk wel invloed hebben op huursubsidie, toeslagen, een eventuele uitkering en afvalbelastingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef Twizla het volgende:
Hoop dat dit het goede subforum is.. Ik ben samen met mijn vriendin opzoek naar een appartementje in Maastricht. Niets speciaals gewoon klein maar het liefst met de slaapkamer apart (dus geen studio).
Nou is ons budget niet echt hoog, 700 incl... Nou vinden we heel vaak super leuke dingen voor zelfs 550 of 600 euro. Maar alles is altijd voor 1 persoon geschikt. Dat komt natuurlijk door vergunningen etc. Maar ik vroeg me af, zit iemand van jullie ook stiekem met z'n tweeen in een 1 persoons appartement? Kan de huurbaas je wat maken als je een 'pernamente sleepover' hebt?
En de iets gedistingeerdere variant... 't Preuvenemintquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef riesjdabietsj het volgende:
[..]
In Maastricht hebben ze daar een andere uitvinding voor: Carnaval....
weet je dat ik het allebei niet meer leuk vindquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En de iets gedistingeerdere variant... 't Preuvenemint
Ik vond het dit jaar eigenlijk goed meevallen, 3,60 voor een glas wijn betaal ik op het gemiddelde terras ook. Maar het helpt natuurlijk ook wel dat we een beetje in het wereldje zitten, dan krijg je links en rechts ook nog wat aangebodenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik het allebei niet meer leuk vind
Preuvenemint is gewoon veel te duur voor de gewone sjeng en met carnaval is er alleen maar ruzie de laatste 5 jaar
Vorig jaar ben ik al op mn gezicht gemept op zondag om 21:00u door een of andere dronken hollander die de zin van carnaval helemaal niet snapt (samenhorigheid enzo)
Niet zeiken dat een kroeg te druk is en dat ik je op je tenen stond denk ik dan
Mja we gaan wel weer naar duitsland
kheb ook niet veel met het volk wat er rond liep maar de 100 bonnen die ik in mn zak had compenseerden een hoop. bier en sushiquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar eigenlijk goed meevallen, 3,60 voor een glas wijn betaal ik op het gemiddelde terras ook. Maar het helpt natuurlijk ook wel dat we een beetje in het wereldje zitten, dan krijg je links en rechts ook nog wat aangeboden
En carnaval, ik ga het liefste op de vrijdag en zaterdag. Op zondag zul je me niet meer in de stad vinden... Heb overigens geen ruzie gezien, maar de muziek en het volk stonden me absoluut niet aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |