Dank voor jullie antwoordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat je sowieso niets gaat zien, want er staan gesloten hekken om het Vrijthof. Het gaat bij het dinerarrangement vooral om de muziek...
@ Peach..balen is dat ja. Ik zag arrangementen met hotel waarbij je een hotel had in Luik ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:40 schreef -Peach het volgende:
Ja door die gekke Rieu zitten alle hotels vol en ik heb de 10e diploma-uitreiking...Mijn ouders moeten uit Eindhoven komen dus voor hun is het geen probleem, maar een aantal ouders moeten vanuit Zwolle o.i.d. komen...Dus die zitten nu in Urmond ofzo
Ik heb nog eens wat op foto's zitten googlen... lijkt erop dat er geen hekken staan. Als het podium dit jaar weer hetzelfde staat, dan zit je bij Gaucho's min of meer in het verlengde van het publiek. Bij 043 zit je helemaal naast het podium, Monopole, Momus en die andere twee zitten ook aan de rechterzijde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:12 schreef zesje het volgende:
[..]
Dank voor jullie antwoorden![]()
Oh echt Sjeenda's lijkt me niks dan als je niet eens iets ziet. Ik bedoel bomen maakt niet zoveel uit want dan zit je toch nog in de sfeer maar als er echt hoge hekken omheen staan en je zit dan daar na het eten tegen zo'n hek aan te kijken en er mag niet eens geschonken worden... pfff
Btw meer over de maatregelen om het optreden heen vind je hier
Bij die cafés staan dan grote TV schermen zodat je toch het podium kan zien en o wee als je van je plek afkomt om een foto te maken. Dan heb je en beveiliger in je nek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb nog eens wat op foto's zitten googlen... lijkt erop dat er geen hekken staan. Als het podium dit jaar weer hetzelfde staat, dan zit je bij Gaucho's min of meer in het verlengde van het publiek. Bij 043 zit je helemaal naast het podium, Monopole, Momus en die andere twee zitten ook aan de rechterzijde.
En wat de drank betreft, gewoon een fles wijn bestellen
Vanaf geen enkel terras heb je echt goed uitzicht op het podium. Er staan hekken om het plein. Misschien kun je van bij Gauchos net de bovenkant van het podium zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:36 schreef zesje het volgende:
vraag me af welk terras het beste is qua eten/uitzicht. Genoemde restaurants zijn Grand Cafe 043, Gauchos, Knossos, Monopole, Momus en Cabane.
Heel graag jullie input & big thanks!
Ja ik was erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef Mss het volgende:
Nog mensen naar het eindfeest geweest? Het was weer top!
Heel erg triest ja, Jan had trouwens wel pech dat hij geen telefoon kreeg van zo'n meidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb bij Jan Smit ook vooraan gestaan. Ik vind er niks aan, maar serieus, wat een blije snollen daar met hun gedring
Ohja kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:48 schreef Mss het volgende:
Ah hij had die ene meid die het podium op was gerend
Met Vodafone overal bereikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:47 schreef 49euro het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hier hebben met het telefoonnetwerk rondom maastricht? Ik hoorde namelijk dat enkele providers zogenoemde "gaten" hebben in en rondom maastricht waardoor je terrecht komt op het Duitse netwerk wat je dan ook wat meer zal gaan kosten. Dus welke providers bijvoorbeeld er geen last van hebben en welke wel.
Waar wil je zitten, wat studeer je etc?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef 49euro het volgende:
oke
ik zoek ook nog een kamer in maastricht heeft iemand een kamer in de aanbieding?
Het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum, voor de rest maakt het me niet erg veel uit zolang het maar niet in een plaatsje buiten maastricht is. Ik ga international business studeren.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Waar wil je zitten, wat studeer je etc?
Daarnaast heb ik de laatste tijd wel vrij vaak een Belgisch netwerk.Krijg je weer een smsje welkom in België....
Je kunt eens kijken bij Maaslandbeheer (zoek maar via google), maar denk dat het nu vrij moeilijk is, aangezien iedereen een kamer wil.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef 49euro het volgende:
[..]
Het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum, voor de rest maakt het me niet erg veel uit zolang het maar niet in een plaatsje buiten maastricht is. Ik ga international business studeren.
maaslandbeheer is kut, die kamers van hun gaan werkelijk nergens over.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Je kunt eens kijken bij Maaslandbeheer (zoek maar via google), maar denk dat het nu vrij moeilijk is, aangezien iedereen een kamer wil.
Ik heb ook nog een kamer nodig trouwens, het liefst in het Statenkwartier, aangezien ik op de Grote Gracht werk (in het oude pand van de Knibbeler), maar denk niet dat Fok!kers me kunnen helpen daarmee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |