Stond ook in de Limburger van vandaag.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
dat gat in de weg. is van een afstandje genomen maar het is echt een behoorlijk groot gat en best diep. in de ehm, athosstraat.
Oepsquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
dat gat in de weg. is van een afstandje genomen maar het is echt een behoorlijk groot gat en best diep. in de ehm, athosstraat.
Zelfs in Scharn nog gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:39 schreef The6thgate het volgende:
Trillende ruiten net hier in Daalhof. Ze bliezen de brug over het albertkanaal op vanavond
Die weet ik wel, maar ik vroeg het me gewoon af. Als Tilburg zoiets kan hebben, waarom Maastricht dan niet? Er is echt sprake van geen interesse hier?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Kleinschalige muziekplekken zijn er zeker, je moet ze alleen weten te vinden. Het hele uitgaanscircuit in Maastricht is vooral gebaseerd op kleinschaligheid en een breed aanbod. Er zijn wel eens grotere plekken geprobeerd maar die gingen meestal snel failliet.
Zijn de bekendere namen nodig dan? Ik ga iig liever naar een onbekendere band waar ik nog wat nieuws kan zien. Bands die nog benaderbaar zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maar het is niet dat je zegt: daar komen bekendere namen, toch? Zoals inderdaad Phoenix.
'laatst' Jantje Smit nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben het geprobeerd met Night Live en de Platte Zaal, maar das beide geflopt dus dr is schijnbaar geen interesse of ze doen iets niet goed.
Zelfs in Sittard en Roermond heb je wel al honderd jaar goedlopende leuke kleine zalen als Phoenix en de Azijnfabriek, ik heb ook nooit begrepen waarom het hier niet lukt.
Die paar grote concerten die er wel es in het Mecc waren lang geleden waren wel erg leuk trouwens.
behalve Erwin in Ahoyquote:Op zondag 1 februari 2009 12:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Een punt wat vaak vergeten wordt is dat de muzieksmaak in Maastricht sterk uiteenlopend is. Groepen die in de rest van Nederland erg populair zijn hebben in Maastricht maar een beperkte doelgroep, andersom zijn de typisch Maastrichtse/Limburgse groepen die veel volk trekken buiten de regio zo goed als onbekend. Daarmee wordt het lastiger voor zalen om een band te vinden waar ze echt veel publiek mee trekken.
Ik zie een studentenvereniging Erwin niet zo snel programmerenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 06:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo Randstad? Brussel is dichterbij. Daar spelen ook veel bands.
Agreed! Ik ga dan ook al zeker een paar jaar alleen nog maar in Maastricht op stap als het om een verjaardagsfeest gaat o.i.d. Ik wijk liever uit richting belgiequote:Op zondag 15 februari 2009 02:39 schreef Mss het volgende:
Nou dat uitgaan op zaterdagavond is ook niet meer wat het geweest is he
Is het volgens mij nooit echt geweest. Twee Heeren vond ik eerst nog leuk, maar het afgelopen jaar dat ik er een enkele keer kwam was het kut, met name de muziek. Ik vind de Clinique af en toe nog wel leuk en om daarna nog verder te gaan moet je vooral kneiter lam zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 02:39 schreef Mss het volgende:
Nou dat uitgaan op zaterdagavond is ook niet meer wat het geweest is he
Twee Heeren was opzich nog wel leuk, alleen te lam volk, en het is óf heel jong, óf heel oud. En sinds het rookverbod is uitgaan sowieso minder geworden. Iedereen staat buiten en binnen ruikt het nog verre van fris.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Is het volgens mij nooit echt geweest. Twee Heeren vond ik eerst nog leuk, maar het afgelopen jaar dat ik er een enkele keer kwam was het kut, met name de muziek. Ik vind de Clinique af en toe nog wel leuk en om daarna nog verder te gaan moet je vooral kneiter lam zijn
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Agreed! Ik ga dan ook al zeker een paar jaar alleen nog maar in Maastricht op stap als het om een verjaardagsfeest gaat o.i.d. Ik wijk liever uit richting belgie
Hou op man, moet gvd werken tot 22 op de maandagquote:
Waar? Dan komt ik even langs'vliegen'... ga als stewardess dit jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hou op man, moet gvd werken tot 22 op de maandag
Heb ik zondag nog de hele dag bij rondgehangen, Segura en Vrunquote:
Ok, geen liefhebber dus. Enige voordeel is dat je weer eens wat anders hebt om naar te kijken als je je beeldscherm beu bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Zondag thuis en zo weinig mogelijk naar buiten en maandag en dinsdag gewoon op mn werk![]()
In het centrum, waar maandag de optocht rond kantoor dendert
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, geen liefhebber dus. Enige voordeel is dat je weer eens wat anders hebt om naar te kijken als je je beeldscherm beu bent
Wordt moeilijk pum, tel is gecrashed, heb je nummer niet meer! (sms me ff svp!)quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:52 schreef riesjdabietsj het volgende:
vr/za/zo/ma/di bierrrrrrr!
deecruise, nog ff belle, ondanks 24... moet bier!
De Belsj!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Sjeen het volgende:
Om half zeven in de Belsj... we gaan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er ook regelmatig binnenwippen
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Zeker, ik begin pas zondagmiddag -> werkquote:
Volgens de echte Maastrichtenaren is dat idd zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag
klopt het dat je niet zaterdag verkleed mag gaan
Niet mogen is een groot woord... Gisteren heb ik er ook al verkleed zien rondlopenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag
klopt het dat je niet zaterdag verkleed mag gaan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:14 schreef numero_uno het volgende:
Zo het eerste dagje werken zit er weer op
Lekker 13 uurtjes in de Struys staan te sjonnen. Vandaag weer naar het andere werk en morgen, maandag en dinsdag weer aon de geng!
Jammer dat de playlist ongeveer maar een uur duurde en dus in totaal alles minimaal 13 keer gehoord heb
waar zit je? ik zat er net ook middeninquote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Denk van niet jong, alles is dicht.
Behalve het kantoor waar ik werk![]()
Ik bevind me midden in de kinderoptocht in Wyck op dit moment.
Achter stellen ze nu op, nog even en ze lopen aan beide kanten tegelijk
Belachelijk ja dat de winkels moeten open zijn zodat jij een muis kan halen terwijl andere dan speciaal moeten gaan werken tijdens carnaval en zodoende het feest moeten missen voor jouw muisje.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bah, ik heb een nieuwe muis nodig... Belachelijk eigenlijk dat de winkels niet gewoon open zijn, maar goed, dadelijk weer de stad in!
Kom ook langs in de Take 5 denk ik wel trouwens
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Belachelijk ja dat de winkels moeten open zijn zodat jij een muis kan halen terwijl andere dan speciaal moeten gaan werken tijdens carnaval en zodoende het feest moeten missen voor jouw muisje.
Het zijn nou eenmaal feestdagen, net zoals met kerst alles dicht is.. Morgen is alles weer bereikbaar, dus kun je dan je muis halen.. Ik stel voor om je verdriet weg te drinkenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bah, ik heb een nieuwe muis nodig... Belachelijk eigenlijk dat de winkels niet gewoon open zijn, maar goed, dadelijk weer de stad in!
Kom ook langs in de Take 5 denk ik wel trouwens
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:00 schreef Sjeen het volgende:
In Nijmegen is op de derde vrijdag in juli ook geen winkel open...
Ik vond zondag te druk trouwens en de muziek was waardeloos, het publiek was ook minder. Gisteren was wel weer heel gezellig... Dus ik denk dat ik volgend jaar op zondag gewoon een rustdag inlas
Och... er was genoeg volk in de stad. Maar goed, ook heel Dukenburg is dicht op vrijdag bijvoorbeeld, dat is heus niiet vanwege de druktequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is het op de laatste dag van de zomerfeesten in Nijmegen ook wel tig keer drukker dan in Maastricht op carnavalsmaandag en -dinsdag hoor!
Maar goed, ik zou dat zuipende volk ook niet in mn toko willen hebben hoor
Waar ligt die precies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is morgen alles weer normaal en heeft iedereen zn lol weer gehad!
Ik ga morgen ff gluren op de Kesselskade bij die tent van Mijn Tent is Top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |