Nu nog steeds niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Erikro het volgende:
true maar waarom heeft xp er dan geen last van ;-)
Gaat nog wel ff duren, mobo is een DOA.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zou niet al te lang moeten durenLaat maar weten ja
Zo, maar een complete install gedaan op m'n laptop.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Kleine tvp, image die ik gisteren gedownload had bleek corrupt dus nogmaals gedownload. Backups gedraaid van alle belangrijke bestanden, vanavond maar eens een dual boot gaan maken op mń Laptopje.
Dat was toch al duidelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
[ afbeelding ]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.quote:
Dan toch redelijk strak gepimpt, performed tot nog toe een stuk beter dan Vista.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Cothen het volgende:
Bij mij werkt het ook eindelijk.
Ik heb een P5GC-VM en blijkbaar kan ik alleen maar installeren als ik de SATA-instellingen op "Compatible" zet.
Overigens is deze versie van "Windows 7" een gepimpte versie van Windows Vista. (Net zoals Windows XP (versie 5.1) een gepimpte versie was van Windows 2000 (versie 5.0)), check dit maar:
[ afbeelding ]
Niet exact, zoiets heet een kernel-update. Het is natuurlijk puur marketing en het imago opkrikken van deze kernel die eerder verkocht werd onder de naam Vista..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
Dat zou je dus ook over XP kunnen zeggen, maar dat was toch ook wel een tikkeltje andersquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik vind anders nog steeds opvallend. Windows verkoopt als een heel nieuw platform, maar het is eigenlijk gewoon exact hetzelfde als Vista.
Ach ja, dit moet de "echte" Vista worden...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb even wat gezocht en het schijnt de Canonical Display Driver te zijn. Verder kon ik er niet veel nuttigs over vinden eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm kreeg een bluescreen bij het afsluiten een of andere cdd.dll ?
Zou dus mooi zijn als er iemand een soort vlite maakt waarmee je Vista kan aanpassen naar 7.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Want xp is niet geslaagd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Ben toch lichtelijk nieuwsgierig of dit inderdaad de super-duper Windows versie is die MS tien jaar geleden al uit had moeten geven. Even kijken of het binnen KVM oid installeerbaar is.
De site is iig top. Ik heb al twee product keys, maar de download link is nog stuk omdat het mailtje door het live.com spamfilter opgegeten is.
Hum. Of zou het echt komen doordat ik geenInternet Explorer
gebruik?
XP had IMHO weinig boeiends wat 2000 niet al had. Het enige goede aan XP was dat ze eindelijk gestopt waren Windows 9x aan consumenten aan te smeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:59 schreef fotostarter het volgende:
Want xp is niet geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |