abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64928749
'avond iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn nu al 6 maand samen,en we hebben overlaatst gesproken over sex met anderen.
We zien mekaar doodgraag,maar willen niet ons leven verslijten met 1zelfde bedpartner.
Nu hebben we afgesproken dat als we sex willen met iemand anderds dat mag . er zijn natuurlijk regels zoals niet met vrienden of dichte kennissen, enkel voor genot etc...

Wat vinden jullie hiervan? zat dit onze relatie ten goede of ten slechte doen
Iemand ervaring hiermee?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:28:24 #2
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_64928795
vind ik dom, waarom heb je dan een relatie? neem dan geen relatie of een sexrelatie.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_64928804
Ik weet wel dat ik het niet zou kunnen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64928838
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef muay-toy het volgende:
vind ik dom, waarom heb je dan een relatie? neem dan geen relatie of een sexrelatie.
omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draait
  zondag 11 januari 2009 @ 21:29:49 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64928865
Na een half jaar al hiertoe besluiten?

Verder, whatever rocks your boat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64928884
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef batelje het volgende:

[..]

omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draait
Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64928899
quote:
wat bedoel je hier juist mee ;D ?
pi_64928967
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.
We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
  zondag 11 januari 2009 @ 21:31:41 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64928969
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef batelje het volgende:
wat bedoel je hier juist mee ;D ?
Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?
pi_64929017
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:

[..]

We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
Tsja, wij delen blijkbaar niet dezelfde visie. Ik zou zoiets werkelijk niet kunnen. Ik zie het puur als vreemdgaan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64929034
Als jullie dat alle twee prettig vinden, doen zou ik zeggen. Ik zou het niet kunnen, of willen.
De vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als een van de twee heel erg regelmatig een neukertje heeft,
en de ander zelden. Kan dan toch jalozie ontstaan enzo.
pi_64929101
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Als jullie dat alle twee prettig vinden, doen zou ik zeggen. Ik zou het niet kunnen, of willen.
De vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als een van de twee heel erg regelmatig een neukertje heeft,
en de ander zelden. Kan dan toch jalozie ontstaan enzo.
Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)
en we hebben ook regel nooit meer dan 1 keer met zelfde persoon

Het is nu niet dat we elke maand iemand hebben xD pakt 1 a 2 per jaar??
pi_64929102
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:35:43 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64929156
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef batelje het volgende:
'avond iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn nu al 6 maand samen,en we hebben overlaatst gesproken over sex met anderen.
We zien mekaar doodgraag,maar willen niet ons leven verslijten met 1zelfde bedpartner.
Nu hebben we afgesproken dat als we sex willen met iemand anderds dat mag . er zijn natuurlijk regels zoals niet met vrienden of dichte kennissen, enkel voor genot etc...

Iemand ervaring hiermee?
Dat zou juist de reden moeten zijn van rondneuken in een relatie...??
pi_64929162
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef batelje het volgende:

[..]

Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)
en we hebben ook regel nooit meer dan 1 keer met zelfde persoon

Het is nu niet dat we elke maand iemand hebben xD pakt 1 a 2 per jaar??
Heb je dat ook zo afgesproken? Dat je niet iedere maand iemand hebt?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:35:51 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_64929164
Keert zich waarschijnlijk uiteindelijk tegen je.
Als je die behoefte echt hebt moet je misschien je relatie nog eens onder de loep houden.
Laat ik het er maar op houden dat het allerminst een solide basis is voor een lange relatie.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_64929178
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?
voor later is dit eigenlijk, we zijn elkaar nog lang niet beu en zal ook niet gebeuren wss. we willen ervaring opdoen in sexleven
pi_64929245
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?
ik hou van holland. jij?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:37:29 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64929251
Jullie zijn elkaars eerste en dan heb je na 6 maanden al genoeg ontdekt? Dat vind ik ook niet echt geloofwaardig overkomen. Of hebben jullie nu de sekssmaak te pakken?
pi_64929354
ik denk dat sommigen hier het niet snappen echt : we zijn mekaar niet beu lang nog niet,we moeten nog zoveel ontdekken! maar als we behoefte hebben om is te vrijen met iemand anders (NIET met gevoelens) hebben we beslist daar open in te zijn. Maar we zien mekaar erg graag, he tis niet omdat we mekaar niet meer kunnen bevredigen want dat lukt ons wel

Bekijk het als koppels dat naar een parenclub gaan =)
  zondag 11 januari 2009 @ 21:40:38 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64929383
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_64929408
Dus eigenlijk hebben jullie geen relatie, maar zijn jullie gewoon vrienden en single...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_64929429
na 6 maanden al?
degene die op het idee kwam is niet tevreden met de sex ?
pi_64929809
Ik denk dat jullie nog heel erg jong zijn en er daarom nog vrij makkelijk over denken maar dat dit je later op gaat breken.
Verder is het natuurlijk heel logisch dat je nieuwsgierig bent of wordt naar wat er verder nog is. Maar de kans dat jullie als elkaars eerste partner de rest van je leven bij elkaar blijven is toch al vrij klein en ik denk dat je die met deze afspraak nog kleiner maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64929997
Hebben jullie er al over nagedacht wáár die seks dan gaat plaatsvinden? Wellicht dat jullie een gezamelijke agenda moeten gaan bijhouden? Maandelijkse soa-test en bijbehorende vrijwaringsverklaring? Zo zie je maar dat het allemaal wat meer voeren in de natte put heeft.

Dan even serieus relatietechnisch: begin van het einde.
pi_64930037
ik vind het een goed idee
pi_64930100
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:

Eensch. En ach, ze zijn vast nog zo jong
pi_64930184
Het lijkt me sterk dat beide partners dit even graag willen. Ook zullen niet beide partners er even goed mee om kunnen gaan, er is er altijd 1 meer jaloers.
Verder ligt verliefdheid voor een ander altijd op de loer in dit soort situaties.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_64930272
Heb je een foto van je vriendin + haar nummer?
pi_64930378
en wat als zij dadelijk 3 anderen per maand neukt en jij 0 .. Wordt je denk ik ook niet veel blijer van
pi_64930935
nou, ik waardeer het niet als m'n girl met een ander loopt te poppen
I'm not the man you think I am!
  zondag 11 januari 2009 @ 22:21:15 #32
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_64931152
Ik ga hier dit over zeggen: wordt en blijf vrijgezel, als je na een half jaar er al zo over denkt zie ik het somber in voor jullie 2 in de toekomst.
My2c.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_64939814
Ik denk dat het een mooie manier is om de "relatie" vakkundig binnen een maandje te torpederen... Je moet heel goed weten wat je aan elkaar hebt, en elkaar expliciet vertrouwen voor de volle 100%, en zelfs dan gaat het vaker fout dan goed.. Persoonlijk zou ik het niet kunnen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 09:34:44 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_64939881
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:39 schreef batelje het volgende:
maar als we behoefte hebben om is te vrijen met iemand anders (NIET met gevoelens) hebben we beslist daar open in te zijn.
En daar gaat het mis .... de kans is groot dat gevoelens op een gegeven moment wel parten gaan spelen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_64941704
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef batelje het volgende:
'avond iedereen!

Iemand ervaring hiermee?
Om eerlijk te zijn, lijkt het me behoorlijk snel om daar al na 6 maanden mee te beginnen. Maar goed, dat is ieder zijn eigen keus uiteraard.
Ervaring mee? Jazeker; maar dan niet op de manier zoals jij ze omschrijft. Wij daten regelmatig met andere koppels en hebben zelfs een vast stoeikoppel waar we regelmatig veel plezier mee hebben (dat gaat tot volledige partnerruil), maar dat is altijd iets dat we als koppel doen. Idem met naar clubs te gaan: dat doen we ook steeds als koppel. Niets achter de rug dus, of niets stiekem en zonder medeweten en aanwezigheid van de partner.
Heeft dit onze relatie goed of slecht gedaan? Ik ben er heel zeker van dat dat onze relatie nog beter en hechter heeft gemaakt. We vetrouwen elkaar volledig, weten dat we enkel met elkaar verder gaan, maar we geven elkaar de vrijheid om ook met anderen te genieten. We vrezen er niet voor dat de ene iets achter de andere zijn rug gaat doen en we kunnen heel eerlijk en open zijn over onze fantasietjes + we kunnen ze uitvoeren ook.
Er is echter wel een grote voorwaarde om dat te doen lukken: begin er niet aan wanneer jullie relatie onzeker of problematisch is. Begin er niet aan wanneer iemand jaloers aangelegd is en begin er zeker niet aan om problemen binnen jullie relatie op te lossen. Dat gaat het immers niet doen, integendeel. Begin er ook niet als beiden er niet voor kiezen; dat is enkel een garantie op een definitieve breuk.

Ik zou er trouwens ook niet op de manier zoals jij ze omschrijft aan beginnen. Ik kan me vergissen, maar zoals jij het doet uitschijnen, mogen jullie zonder elkaar (en dus potentieel ook zonder voorafgaand medeweten de partner) one-night stands hebben. Daar zou ik niet aan beginnen. Als je dat wil doen, dan kan dat zeker een meerwaarde aan je relatie bieden, maar doe het dan wel als koppel. Als je dat apart doet, is het risico groot dat één partner zich bedenkt of zich toch gekrenkt voelt, wanneer de andere komt opbiechten. Wanneer je er als koppel aan begint, kan je aan elkaars reactie op het moment zelf (of in de aanloop ernaar) wel uitmaken of jullie er beiden verder mee willen gaan. Apart lukt dat niet.
pi_64941884
Mocht je vriendin zwanger raken en zeggen dat het kind "heus waar" van jou is, TS, dan zou ik in ieder geval na de geboorte een DNA-test laten doen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_64942244
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef DeHeer het volgende:
Dan even serieus relatietechnisch: begin van het einde.
Kwestie van maar één van de vele gelijkaardige reacties er uit te nemen:
Dit lijkt me toch wel té overdreven en té moraliserend. Het mag dan misschien iets heel drastisch lijken, maar in de juiste omstandigheden hoeft dat geen bedreiging voor een relatie te zijn. Integendeel, het kan zelfs heel aanvullend zijn.

Maar de voorwaarden moeten wel vervuld zijn en zoals ik al zei, je moet er niet aan beginnen als er problemen zijn of als één van beiden het niet wil. In die gevallen zorgt het inderdaad enkel en alleen voor een exponentiële uitvergroting van het probleem en een gegarandeerd snel einde van de relatie. Ook moet het niet alleen iets zijn waar je als koppel voor kiest, maar dat je ook als koppel doet. Apart dingen gaan doen is ook vragen om problemen en jaloezie.

Hou met die zaken rekening, en je kan gerust een heel leuk iets bekomen, al is dat waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor mensen die sex en een relatie als een volledige exclusief iets beschouwen.
pi_64942310
Na 6 maanden vind ik toch wat snel.. Volgens mij ben je dan nog niet eens klaar met het ontdekken van elkaar..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_64942489
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Na 6 maanden vind ik toch wat snel.. Volgens mij ben je dan nog niet eens klaar met het ontdekken van elkaar..
Klopt, vind ik dus ook. Wij waren 8 jaar verder voor we er nog maar aan begonnen te denken.
pi_64946527
Valt sex vollédig los te koppelen van liefde/verliefde gevoelens? Ik denk van niet. Men geeft zich het best als men de ander volledig vertrouwt, en daarom is een vaste relatie zonder overspel de beste garantie.
Onbewust speelt altijd enige vorm van jaloezie mee als de ander (met medeweten) vreemd gaat. Wat als jouw vriendin erachter komt dat een andere man haar beter kan verwennen dan jij? Dat levert imho altijd jaloezie op, en dat lijkt me dodelijk voor een relatie.
Niet doen.
pi_64946601
Je kan ook vertrouwen in iemand hebben waar je geen relatie mee heb
  Licht Ontvlambaar maandag 12 januari 2009 @ 13:24:41 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64946691
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef Copycat het volgende:

Dat dus...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_64947000
Kut voor de jongen/man in de relatie
  maandag 12 januari 2009 @ 13:42:13 #44
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64947323
Voor jou als man lijkt het me niks,
ten eerste zal je vriendin ongeveer 98x zo vaak de kans hebben om met iemand anders sex te hebben,
ten tweede lijkt het idee dat je vriendin gisteravond nog de lauwe pap van een andere jongen zat te gorgelen me helemaal niks.

Maar als jij die gedachte juist opwindend vind is het natuurlijk helemaal geen probleem.
zzz
pi_64947921
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Black-Elk het volgende:
Valt sex vollédig los te koppelen van liefde/verliefde gevoelens? Ik denk van niet. Men geeft zich het best als men de ander volledig vertrouwt, en daarom is een vaste relatie zonder overspel de beste garantie.
Onbewust speelt altijd enige vorm van jaloezie mee als de ander (met medeweten) vreemd gaat. Wat als jouw vriendin erachter komt dat een andere man haar beter kan verwennen dan jij? Dat levert imho altijd jaloezie op, en dat lijkt me dodelijk voor een relatie.
Niet doen.
Je kan toch ook mensen waar je geen relatie mee hebt vertrouwen?
En kan je het wel vreemd gaan noemen, als je het alletwee weet en er beiden mee instemt?
pi_64948050
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Koentje3 het volgende:
en wat als zij dadelijk 3 anderen per maand neukt en jij 0 .. Wordt je denk ik ook niet veel blijer van
Hahah ik zou mijzelf helemaal opvreten van binnen.
En zij neukt zo veel dat ze geen zin meer heb om met jou te neuken.

En als ze dan een keer wil, voel je niets omdat ze helemaal uitgerekt is door al die negers uit de discotheek
pi_64948139
Conclusie: Kansloos idee.
  maandag 12 januari 2009 @ 14:30:39 #48
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_64948992
Sex met anderen hoeft geen probleem te zijn in een relatie, maar doe het dan wel samen tijdens bv. thuisdates of idd. in parenclubs. Als je het op je eentje gaat doen komt het helemaal niet goed. Je hebt heus geen goed gevoel wanneer jij thuis op de bank televisie kijkt terwijl je vriendin ergens ligt te wippen of andersom, met alle gevolgen vandien.
pi_64949113
Zijn vorige topic houden we hier buiten.. Hij heeft een nieuw topic aangemaakt met een nieuwe vraag..
pi_64949149
Whehe, ook zo`n mooie regel. " Sex alleen voor genot ". Jij komt er wel TS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')