omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draaitquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef muay-toy het volgende:
vind ik dom, waarom heb je dan een relatie? neem dan geen relatie of een sexrelatie.
Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef batelje het volgende:
[..]
omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draait
We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.
Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?quote:
Tsja, wij delen blijkbaar niet dezelfde visie. Ik zou zoiets werkelijk niet kunnen. Ik zie het puur als vreemdgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:
[..]
We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Als jullie dat alle twee prettig vinden, doen zou ik zeggen. Ik zou het niet kunnen, of willen.
De vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als een van de twee heel erg regelmatig een neukertje heeft,
en de ander zelden. Kan dan toch jalozie ontstaan enzo.
Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:
[..]
We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
Dat zou juist de reden moeten zijn van rondneuken in een relatie...??quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef batelje het volgende:
'avond iedereen!
Mijn vriendin en ik zijn nu al 6 maand samen,en we hebben overlaatst gesproken over sex met anderen.
We zien mekaar doodgraag,maar willen niet ons leven verslijten met 1zelfde bedpartner.
Nu hebben we afgesproken dat als we sex willen met iemand anderds dat mag . er zijn natuurlijk regels zoals niet met vrienden of dichte kennissen, enkel voor genot etc...
Wat vinden jullie hiervan? zat dit onze relatie ten goede of ten slechte doen
Iemand ervaring hiermee?
Heb je dat ook zo afgesproken? Dat je niet iedere maand iemand hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef batelje het volgende:
[..]
Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)
en we hebben ook regel nooit meer dan 1 keer met zelfde persoon
Het is nu niet dat we elke maand iemand hebben xD pakt 1 a 2 per jaar??
voor later is dit eigenlijk, we zijn elkaar nog lang niet beu en zal ook niet gebeuren wss. we willen ervaring opdoen in sexlevenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |