abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64928749
'avond iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn nu al 6 maand samen,en we hebben overlaatst gesproken over sex met anderen.
We zien mekaar doodgraag,maar willen niet ons leven verslijten met 1zelfde bedpartner.
Nu hebben we afgesproken dat als we sex willen met iemand anderds dat mag . er zijn natuurlijk regels zoals niet met vrienden of dichte kennissen, enkel voor genot etc...

Wat vinden jullie hiervan? zat dit onze relatie ten goede of ten slechte doen
Iemand ervaring hiermee?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:28:24 #2
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_64928795
vind ik dom, waarom heb je dan een relatie? neem dan geen relatie of een sexrelatie.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_64928804
Ik weet wel dat ik het niet zou kunnen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64928838
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef muay-toy het volgende:
vind ik dom, waarom heb je dan een relatie? neem dan geen relatie of een sexrelatie.
omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draait
  zondag 11 januari 2009 @ 21:29:49 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64928865
Na een half jaar al hiertoe besluiten?

Verder, whatever rocks your boat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64928884
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef batelje het volgende:

[..]

omdat we mekaar graag zien en een relatie niet alleen om sex draait
Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64928899
quote:
Verder, whatever rocks your boat.
wat bedoel je hier juist mee ;D ?
pi_64928967
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar zonder goede seks is een relatie ook geen fuck waard.
We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
  zondag 11 januari 2009 @ 21:31:41 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64928969
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef batelje het volgende:
wat bedoel je hier juist mee ;D ?
Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?
pi_64929017
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:

[..]

We hebben wel degelijk goede sex ,het gaat daar niet om . we zijn mekaars 1ste bedpartner, maar heel ons leven maar met 1zelfde sex ? we doen het enkel voor genot en niet met mensen die we kennen
Tsja, wij delen blijkbaar niet dezelfde visie. Ik zou zoiets werkelijk niet kunnen. Ik zie het puur als vreemdgaan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_64929034
Als jullie dat alle twee prettig vinden, doen zou ik zeggen. Ik zou het niet kunnen, of willen.
De vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als een van de twee heel erg regelmatig een neukertje heeft,
en de ander zelden. Kan dan toch jalozie ontstaan enzo.
pi_64929101
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Als jullie dat alle twee prettig vinden, doen zou ik zeggen. Ik zou het niet kunnen, of willen.
De vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als een van de twee heel erg regelmatig een neukertje heeft,
en de ander zelden. Kan dan toch jalozie ontstaan enzo.
Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)
en we hebben ook regel nooit meer dan 1 keer met zelfde persoon

Het is nu niet dat we elke maand iemand hebben xD pakt 1 a 2 per jaar??
pi_64929102
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef batelje het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:35:43 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64929156
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef batelje het volgende:
'avond iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn nu al 6 maand samen,en we hebben overlaatst gesproken over sex met anderen.
We zien mekaar doodgraag,maar willen niet ons leven verslijten met 1zelfde bedpartner.
Nu hebben we afgesproken dat als we sex willen met iemand anderds dat mag . er zijn natuurlijk regels zoals niet met vrienden of dichte kennissen, enkel voor genot etc...

Wat vinden jullie hiervan? zat dit onze relatie ten goede of ten slechte doen
Iemand ervaring hiermee?
Dat zou juist de reden moeten zijn van rondneuken in een relatie...??
pi_64929162
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef batelje het volgende:

[..]

Met jaloezie zouden we over dit zelfs niet spreken he =)
en we hebben ook regel nooit meer dan 1 keer met zelfde persoon

Het is nu niet dat we elke maand iemand hebben xD pakt 1 a 2 per jaar??
Heb je dat ook zo afgesproken? Dat je niet iedere maand iemand hebt?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:35:51 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_64929164
Keert zich waarschijnlijk uiteindelijk tegen je.
Als je die behoefte echt hebt moet je misschien je relatie nog eens onder de loep houden.
Laat ik het er maar op houden dat het allerminst een solide basis is voor een lange relatie.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_64929178
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een beetje raar. Je bent elkaars eerste bedpartner, maar al na een half jaar heb je behoefte aan anderen?
voor later is dit eigenlijk, we zijn elkaar nog lang niet beu en zal ook niet gebeuren wss. we willen ervaring opdoen in sexleven
pi_64929245
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je moet doen wat je niet laten kan. Als het in goed overleg, met instemming van beide zijden is, dan is het toch prima?
ik hou van holland. jij?
  zondag 11 januari 2009 @ 21:37:29 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64929251
Jullie zijn elkaars eerste en dan heb je na 6 maanden al genoeg ontdekt? Dat vind ik ook niet echt geloofwaardig overkomen. Of hebben jullie nu de sekssmaak te pakken?
pi_64929354
ik denk dat sommigen hier het niet snappen echt : we zijn mekaar niet beu lang nog niet,we moeten nog zoveel ontdekken! maar als we behoefte hebben om is te vrijen met iemand anders (NIET met gevoelens) hebben we beslist daar open in te zijn. Maar we zien mekaar erg graag, he tis niet omdat we mekaar niet meer kunnen bevredigen want dat lukt ons wel

Bekijk het als koppels dat naar een parenclub gaan =)
  zondag 11 januari 2009 @ 21:40:38 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64929383
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_64929408
Dus eigenlijk hebben jullie geen relatie, maar zijn jullie gewoon vrienden en single...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_64929429
na 6 maanden al?
degene die op het idee kwam is niet tevreden met de sex ?
pi_64929809
Ik denk dat jullie nog heel erg jong zijn en er daarom nog vrij makkelijk over denken maar dat dit je later op gaat breken.
Verder is het natuurlijk heel logisch dat je nieuwsgierig bent of wordt naar wat er verder nog is. Maar de kans dat jullie als elkaars eerste partner de rest van je leven bij elkaar blijven is toch al vrij klein en ik denk dat je die met deze afspraak nog kleiner maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64929997
Hebben jullie er al over nagedacht wáár die seks dan gaat plaatsvinden? Wellicht dat jullie een gezamelijke agenda moeten gaan bijhouden? Maandelijkse soa-test en bijbehorende vrijwaringsverklaring? Zo zie je maar dat het allemaal wat meer voeren in de natte put heeft.

Dan even serieus relatietechnisch: begin van het einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')