*schop*
Ik heb dus ook een nieuwe relatie. Nu 4 maanden. Hij heeft 1 dochter, net zo oud als Amber (bijna 6 jaar, zijn dochter is net 6 geworden). Wij wilden heeeeel lang wachten met de kinderen aan elkaar te introduceren, maar het liep anders, na 2 weken zaten we met zijn vijven bij de McDonalds

. De dames onderling gaan harstikke goed. Hij en ik gaan hartstikke goed. Zijn dochter en ik gaan hartstikke goed. En mijn dochters en hij gaan hartstikke goed. Gelukkig.
Hij werk in wisseldiensten en haalt dan wel eens mijn kinderen van school op. Of brengt ze. Ik heb wel eens op zijn dochter gepast, enz enz. Kortom, we zijn helemaal geintegreerd in elkaar leven. Hij woont hier eigenlijk gewoon al. Als hij zijn dochter heeft, slaapt zij hier ook.
Waarom ik dit topic omhoog schop?
Ondanks dat we zo kort samenzijn, denken we al over samenwonen. Officieel samenwonen dus

. Ik vind het aan de ene kant wat snel, maar dat is mijn verstand die dat zegt. Mijn gevoel zegt héél iets anders. Het zelfde geldt voor mijn lief. We hebben al over de praktische problemen gebrainstormed. Waar gaan de 3 meiden slapen bijvoorbeeld. Want we willen uiteraard ook dat zijn dochter zich thuisvoelt hier, dus we willen bijvoorbeel geen uitklap- of luchtbed voor haar ofzo. We hebben 3 slaapkamers, dus hebben we bijvoorbeeld gedacht om op het kleinste kamertje een stapelbed van 3 hoog neer te zetten en dan in de grotere slaapkamer een speelkamer te maken.
Om het kort samen te vatten: wie heeft er tips? Ervaringen? Waar lopen we tegenaan? enz.