Misschien dat hij zijn Hyves wel leest?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klaas en of producer lezen hun mail niet , krijg geen reactie welke plaat het nou exact was
uuhhm geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kopieën heb ik er al van, maar heb de rest origineel
snap nog steeds niet waarom men niet is overgestapt in de dvd branch naar 6 of 9 mm hoesjes ipv 15mm
quote:
Jammer dat ze het alleen niet doenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm geen idee eigenlijk. Alles moet tegenwoordig kleiner en schijnbaar ook de hoesjes
welke 4 heb je nog niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kopieën heb ik er al van, maar heb de rest origineel
snap nog steeds niet waarom men niet is overgestapt in de dvd branch naar 6 of 9 mm hoesjes ipv 15mm
blue Rayquote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze het alleen niet doen
nu heeft iedereen meters dvd staan terwijl het de helft kleiner kan.
Komt allemaal wel goed, Roel! ken iemand die 4 jaar ouder is en die ook lang zoekend was en hij heeft nu zelfs 2 (leuke-) kids (is nog steeds 35). 't kan heel hard gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet bezig ben met vrouwen. Als het komt dan komt het en anders niet. Jammer dan. Mijn carrière vind ik eigenlijk nu belangrijker.. Maar ja, misschien denk ik er over een paar jaar wel anders over. Ben nu nog maar 26.. Er kan nog veel gebeurenquote:
die zoek je nog?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Make Mine Music Première: 15 augustus 1946
De Avonturen van Ichabod en meneer Pad Première: 5 oktober 1949
Fantasia Première: 13 november 1940
Ik ga 'm zeker even in de gaten houden want die film zal hier vast nog wel uitkomenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
en als ik de volgende dag nog over een film praat istie wel erg goed iig![]()
![]()
![]()
Ben niet snel tevreden nl
Release Date:29 January 2009 (Netherlands)quote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga 'm zeker even in de gaten houden want die film zal hier vast nog wel uitkomen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik alle classics compleet
Thanks! over 1 a 2 weken vast wel in de Sneak preview of een keer ergens laat op de avond.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Release Date:29 January 2009 (Netherlands)
jammer dat die verkoper niet betrouwbaar is, gevalletje wel betalen niets opsturenquote:
marsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mis nog even een connectie waar deze foto bij hoort
Dit is het standbeeld van Mars in Villa Hadriana.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mis nog even een connectie waar deze foto bij hoort
Ik heb 'm even ge-mute.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik hoor een hele lange piep.
Kijk weer wat geleerdquote:Op zondag 11 januari 2009 22:21 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Dit is het standbeeld van Mars in Villa Hadriana.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen hele cd editors luisteren is zwaar vermoeiend
Eensch.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tjibbe mag nooit meer op vrijdag vrijnemen
Hoop het van nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Straks nog Nelly Furtado - Forca ?
edit: Miranda is er dus gewoon..
Neuh het oogquote:Op zondag 11 januari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop het van niet
Shit ze is er, dat wordt radio 2 luisteren
Trustenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef 3FMaster het volgende:
Zo dames en heren, ik ga slapen. Truste!
Trustenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef 3FMaster het volgende:
En haar stem veranderenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef Steephsel het volgende:
Miranda moet d'r haar eens laten groeien..
Vrouwen met kort haar *ril*quote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef Steephsel het volgende:
Miranda moet d'r haar eens laten groeien..
Vooral dat jaquote:
Als het boven de schouders zit vind ik het eerlijk gezegd al niet mooi. De zangeres van Alphabeat heeft ook heel kort haar en ze is niet lelijk (imo), maar qua kapsel vind ik het absoluuut niet mooi.quote:
3fm zou eigenlijk het hele weekend moeten herzien , klaas zou prima zijn voor de middagquote:
Barbara hoeft van mij in elk geval niet terug te komen.. Irritant mens met haar geschreeuwquote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm zou eigenlijk het hele weekend moeten herzien , klaas zou prima zijn voor de middag
dan een leuke avond programmering maken.
idd, dat zaterdagnachtprogram heel snel schrappen en deze madam ook een veeg naar buiten gevenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm zou eigenlijk het hele weekend moeten herzien , klaas zou prima zijn voor de middag
dan een leuke avond programmering maken.
Lijkt me een goed ideequote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Barbara hoeft van mij in elk geval niet terug te komen.. Irritant mens met haar geschreeuw.
Ik sla ff overquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de mensen in Zeeland die DJ Sandstorm leuk vinden
Zit nu de fragmenten te checken. Lig echt dubbelquote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sla ff over
En zijn er nog wel meer Zeeuwen hier buiten mij
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nu de fragmenten te checken. Lig echt dubbel![]()
.
miranda is iemand voor de nacht niet voor normale luister urenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:26 schreef rjvandevelde het volgende:
Niet zo onaardig over Miranda he....
Vind jijquote:Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
miranda is iemand voor de nacht niet voor normale luister uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |