quote:
Klonk als onderbetaalde muts , dus geen geldquote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Wat een huilie aan de telefoon.
Mijn verwarming van de auto is stuk en ik moet een half uur in de auto zitten. Repareer dat ding dan ook.
Waarschijnlijk ook geen geld om een extra trui aan te doen, oidquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klonk als onderbetaalde muts , dus geen geld
Gewoon handschoenen aan en dikke jasquote:Op zondag 11 januari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook geen geld om een extra trui aan te doen, oid.
Preciesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon handschoenen aan en dikke jas
Cabrioquote:heb 3 jaar lang fulltime met cabrio gereden die geen dakje heeft
Zo Chris Brown - Run itquote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef Steephsel het volgende:
Eerst Mars, nu weer een ijsje.
Ik word dik
Soort Ilse maar dan een stuk minder leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Gelukkig, tis er alweer af. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo Chris Brown - Run it
kan je het er weer aftrainen
Ik mis Roel opeens heel ergquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Ik zou het er voor doen bij afwezigheidquote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort Ilse maar dan een stuk minder leuk.
Ohh dat zeker!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou het er voor doen bij afwezigheid
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijd voor vriendin
www.relatieplanet.nl
Great minds think alikequote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Verdomme dit is toch geen muziek meer..... ! deze bagger hoort bij Q-music en 538 thuis, maar toch niet op 3FM?!?!
Edit:
Wat Noortje dus eigenlijk zegt.
Dat is erg lief van haarquote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Oeh oeh oeh mijn zus heeft gister A Record Of Employment voor me meegebracht uit de SlegteBoek over KC dus
Zeker! helaas dat een groot deel van Nederland daar anders over denkt want de plaat gaat als een raket in de top 50.quote:
Jordy staat op 8 in de top 50quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! helaas dat een groot deel van Nederland daar anders over denkt want de plaat gaat als een raket in de top 50.
Aha, Sander Guis is nog steeds in het huis.Binnenkort ook in te huren als webcam bediener
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |