quote:
Klonk als onderbetaalde muts , dus geen geldquote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Wat een huilie aan de telefoon.
Mijn verwarming van de auto is stuk en ik moet een half uur in de auto zitten. Repareer dat ding dan ook.
Waarschijnlijk ook geen geld om een extra trui aan te doen, oidquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klonk als onderbetaalde muts , dus geen geld
Gewoon handschoenen aan en dikke jasquote:Op zondag 11 januari 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook geen geld om een extra trui aan te doen, oid.
Preciesquote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon handschoenen aan en dikke jas
Cabrioquote:heb 3 jaar lang fulltime met cabrio gereden die geen dakje heeft
Zo Chris Brown - Run itquote:Op zondag 11 januari 2009 19:45 schreef Steephsel het volgende:
Eerst Mars, nu weer een ijsje.
Ik word dik
Soort Ilse maar dan een stuk minder leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Gelukkig, tis er alweer af. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo Chris Brown - Run it
kan je het er weer aftrainen
Ik mis Roel opeens heel ergquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Ik zou het er voor doen bij afwezigheidquote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort Ilse maar dan een stuk minder leuk.
Ohh dat zeker!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou het er voor doen bij afwezigheid
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijd voor vriendin
www.relatieplanet.nl
Great minds think alikequote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Verdomme dit is toch geen muziek meer..... ! deze bagger hoort bij Q-music en 538 thuis, maar toch niet op 3FM?!?!
Edit:
Wat Noortje dus eigenlijk zegt.
Dat is erg lief van haarquote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Noortje. het volgende:
Oeh oeh oeh mijn zus heeft gister A Record Of Employment voor me meegebracht uit de SlegteBoek over KC dus
Zeker! helaas dat een groot deel van Nederland daar anders over denkt want de plaat gaat als een raket in de top 50.quote:
Jordy staat op 8 in de top 50quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! helaas dat een groot deel van Nederland daar anders over denkt want de plaat gaat als een raket in de top 50.
Aha, Sander Guis is nog steeds in het huis.Binnenkort ook in te huren als webcam bediener
.
Yeshquote:
Beyoncé en Sugababes daarentegen...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Robbie Williams heeft de laatste tijd wel weer erg veel airtime, niets mis mee
Oud Sugababes is niets mis mee, met Boyonce alles.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beyoncé en Sugababes daarentegen...
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Ik vind Sugababes best leuk inderdaad, maar niet vaker dan twee keer per jaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oud Sugababes is niets mis mee, met Boyonce alles.
Je verwoord het mooi en juistquote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Lene
![]()
Of uberhaupt:
Meisjes zoals Lene
Pffff damn. Volgende week waarschijnlijk de nieuwe nummer 1quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jordy staat op 8 in de top 50
Waarom zou hij miranda moeten vervangen ?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Huh? Vervangt Sander dan Miranda van Holland ? Ik zie gewoon Klaas zitten..
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lene Marlin
Bij roels afwezigheid
[ afbeelding ]
Timur zei dat Sander vanavond nog uitzending had (20:00), maar Klaas is er gewoonquote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou hij miranda moeten vervangen ?
Strange dan , misschien mag hij wel kom klieren met de webcamquote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timur zei dat Sander vanavond nog uitzending had (20:00), maar Klaas is er gewoon
Ik hoop hetquote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Strange dan , misschien mag hij wel kom klieren met de webcam
zei hij niet.."over 8 uur mag ie weer"quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het. De cam is trouwens al een tijdje rustig maar tijdens de uitzending van Paul liep Sander wel even binnen. Misschien was het wel de bedoeling dat Sander nu uitzending had omdat Klaas met zijn voet in het gips zit. Naja, Klaas is ook wel ok
.
Klaas zit al 3 weken in het gipsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop het. De cam is trouwens al een tijdje rustig maar tijdens de uitzending van Paul liep Sander wel even binnen. Misschien was het wel de bedoeling dat Sander nu uitzending had omdat Klaas met zijn voet in het gips zit. Naja, Klaas is ook wel ok
.
Iddquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
3 op reis![]()
mr. Labrie zit in Polen roept zo'n Pool, Leo Beenhakker![]()
![]()
Dan kom ik nog steeds op 20:00 uitquote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
zei hij niet.."over 8 uur mag ie weer"
Leo is heilig in Polen, wordt daar verafgodquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
3 op reis![]()
mr. Labrie zit in Polen roept zo'n Pool, Leo Beenhakker![]()
![]()
Wat maakt het dit keer voor jou onmogelijk?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
Best kut dat ik niet naar dat concert van KC kan. Moet ik nu de hele week aanhoren.
Volgens mij is die niet meer zo heilig als voor het EK, en zal hij niet naar het WK gaan met Polen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leo is heilig in Polen, wordt daar verafgod
Ah, jij ook alquote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
ben met een fotoproject bezig....leuk!
Het idee is dat je elke dag een foto achterlaat, en zo straks je jaar terug kan zien, per dag in een foto en zo je herinneringen op kan halen....
Ik ga op skireis met school (een week snowboarden in Oostenrijk met leuke mensenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat maakt het dit keer voor jou onmogelijk?
Veel zuipen na het skiën, dan vergeet je het zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga op skireis met school (een week snowboarden in Oostenrijk met leuke mensen![]()
![]()
)
Zo erg is het dus niet.
idee is leuk, alleen de vraag is moet je dat niet alleen doen bij speciale herinneringen ?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
ben met een fotoproject bezig....leuk!
Het idee is dat je elke dag een foto achterlaat, en zo straks je jaar terug kan zien, per dag in een foto en zo je herinneringen op kan halen....
En dan de volgende dag met een kater van hier tot Tokyo weer op de piste staan?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel zuipen na het skiën, dan vergeet je het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |